• Hier kun je plaatsen over wat je de hele dag gedaan hebt ^^ het hoeft niet met geheimen ofzo of perse elke dag maar als je even wilt neerzetten wat je gedaan hebt vandaag kun je het hier plaatsen (:

    Ik kan helaas niet beginnen het is 01:35 xD
    ben een nachtmens jaa

    Maar goed, jullie beginnen xxxxx


    May StarClan light your path.

    Nou, vandaag (de afgelopen twee uur en wat lutteloze minuten dus) heb ik nog niet heel veel bijzonders gedaan. Ik heb muziek geluisterd, gecomputerd, gelezen, ik heb een poging tot slapen gedaan die is mislukt waarna ik het internet af ben gaan struimen naar een nieuwe rijschool, wat blijkbaar nog een veel groter drama is dan verwacht, ik zie op tegen morgen omdat ik net heb besloten dat ik de samenwerking tussen mijn huidige rijleraar en mij ga verbreken en ik denk dat ik zo direct nog maar eens een nieuwe poging ga doen om te slapen, waarvan ik het idee heb dat het weer heel hard gaat falen. Ach ja, één voordeel aan het feit dat ik nu nog wakker ben; hetgeen waar ik al weken last van heb (rondom een uur of drie a vier 's nachts gillend wakker worden omdat ik een nachtmerrie heb gehad over alle narigheid die me de afgelopen tijd is overkomen) zal nu een paar uurtjes naar voren geschoven worden tot een uur of 7 a 8, en dan is het gelukkig al bijna licht. :)

    Hmm, ik heb meer gedaan dan ik dacht vandaag. ^^

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 2:13 ]


    Bad decisions make good stories.

    Vandaag was het een niets doen dag.
    (Grr het is 00:20, nouja dan maar gister xD)
    Toen ik wakker werd gewoon wat tv gekeken en toen kwam me broer thuis en toen gingen we met zn twee tv kijken en toen wat eten en dan nog wat rpgen en quizlet en dan klaar xD


    Wauw, meestal is zondag nietsdoendag :P


    May StarClan light your path.

    Vandaag is tot nu toe gigantisch saai en vervelend. Ik heb een AK SO verprutst en een hele stomme fout gemaakt bij een economie SO. Deze dag kan niet beter! - sarcasme -


    26 - 02 - '16

    Ik heb 20 km door de sneeuw gefietst, en ik heb het koud!
    Maar voor de rest heb ik eigenlijk nog niks gedaan(cat)


    Can't control my second personality

    Ik heb een geschiedenis examen gehad en natte voeten door de sneeuw die in mijn schoenen smelt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik werd wakker en ging uit bed. Dat was mijn dag tot nu toe :Y)


    -

    Ik stond om half 8 op, ging naar school, ben weer thuis en eet nu snoepjes (cat)

    Ik ging om vijf over zes mijn bed uit. Om half negen moest ik op school zijn en voor de verandering was ik eens niet te laat. Over vijftig minuten begint mijn weekend en ik ga straks winkelen. Wel een rustig dagje dus, maar ik ben wel moe omdat ik zo vroeg mijn bed uit moest en gisteravond laat ben gaan slapen. En ik heb hoofdpijn, maar dat heb ik altijd op donderdag.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Al 3 dagen ziek, dus de LotR serie gekeken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Toets gemaakt, 21/30 gehaald dus een goed. Daar ben ik al blij mee. Strals ga ik naar de sportschool, dansen en heeeeeeeeel misschien zwemmen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb een Spaans luistertoets gehad, die ik niet bijster goed gemaakt heb (veel anderen zeggen dat ze hem ook niet goed hebben gemaakt) en verder heb ik pogingen gedaan tot leren / leren / afleidingen van het leren (quizlet, tumblr, weheartit...) / leren..


    Aan niets denken is ook denken.

    werd wakker, ging baden en nu zit ik op Q :Y)
    nou ja, het is hier nog 11 uur 's morgens :P


    -

    Naar school gefietst, uitgegleden en natuurlijk uitgelachen geworden... random dancing op Jason Derulo met gym (WHY?!). Mijn eigen fiets opgehaald bij de fietsenmaker omdat er een knik in de band zat. Daarna Pretty Little Liars gekeken en mezelf volgegeten met gevulde koeken en proberen Duits te leren voor so, maar ben natuurlijk weer te veel afgeleid door Q, We Heart It en Facebook.
    Zo Lasagna eten. Yay.
    Dit is alweer een bewijs dat ik iets nuttigs met mijn leven moet doen xD


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ik heb alweer een saaie schooldag overleefd en zou nu moeten leren, maar daar heb ik geen zin in. En de vertaling van een Latijnse tekst die ik zou moeten maken, ga ik nu even opzoeken op internet. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn dag was nog erger dan ik verwacht had.


    26 - 02 - '16