• Dit voorjaar komen strepen helemaal terug - tenminste dat heb ik gehoord- net als stippen. Dus ik ging wat leuke dingetjes zoeken -ja ik zoek de laatste tijd veel op en ga binnen kort dan op shop jacht- en vond deze legging:



    Wat vinden jullie?C:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hou echt niet van zulke dingen, lol. Ik snap ook niet waarom leggings tegenwoordig als broeken gedragen worden, het ziet er niet uit.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:12 ]


    Your make-up is terrible

    Wel leuk, maar ik zou niet weten wat ik er bij zou moeten aantrekken. Zelf zou ik het niet dragen.(:
    Het laat te veel zien.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:13 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Assassin schreef:
    Ik hou echt niet van zulke dingen, lol. Ik snap ook niet waarom leggings tegenwoordig als broeken gedragen worden, het ziet er niet uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memoria schreef:
    Wel leuk, maar ik zou niet weten wat ik er bij zou moeten aantrekken. Zelf zou ik het niet dragen.(:
    Het laat te veel zien.


    Nou een jurkje ofzo kan er makkelijk op denk ik zo.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    Ik hou echt niet van zulke dingen, lol. Ik snap ook niet waarom leggings tegenwoordig als broeken gedragen worden, het ziet er niet uit.


    Snap ik ook niet en doe ik dus ook niet.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou een jurkje ofzo kan er makkelijk op denk ik zo.c:

    Ik weet het niet, maar het is gewoon niet mijn smaak.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik kan er niks aan het doen, maar ik vind leggings echt afgrijselijk en deze al helemaal :W


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik weet het niet, maar het is gewoon niet mijn smaak.:3


    Dat kan wel ja, als er een trend is draag ik het meestal, maar wel op een manier waarop andere het niet dragen.
    Ik denk dat de strepen trend zich voornamelijk in gestreepte blousjes zal gaan ontwikkelen, zag er gisteren bij ons op school al iemand mee lopen.


    You were born original, don't die as a copy.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:17 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Merrow schreef:
    Ik kan er niks aan het doen, maar ik vind leggings echt afgrijselijk en deze al helemaal :W


    Tja.....ieder zijn ding?xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Licet schreef:



    -Trauma- Zo draag ik gelukkig mijn leggings niet.


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    Ik hou echt niet van zulke dingen, lol. Ik snap ook niet waarom leggings tegenwoordig als broeken gedragen worden, het ziet er niet uit.


    26 - 02 - '16

    Ik hou van leggings en stippen (: Maar het boeit me geen drol of het in is of niet, hehe.
    Ik vind deze wel leuk. Al heb ik niet veel in mijn kast hangen wat ik erop zou dragen, maar alle kleurtjes kunnen in ieder geval (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oakenshield schreef:
    Ik hou van leggings en stippen (: Maar het boeit me geen drol of het in is of niet, hehe.
    Ik vind deze wel leuk. Al heb ik niet veel in mijn kast hangen wat ik erop zou dragen, maar alle kleurtjes kunnen in ieder geval (:


    Ik dacht aan een paar zwarte vans -ik heb niet echt andere gympen- een strak zwart jurkje en een leren bikker jasje met studs op de kraag.
    Weet alleen niet zo zeker of dat wel een geslaagde combi is.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik haat leggings haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead