• Ik zit dus in mijn laatste jaar secundair onderwijs (België, hoera.)
    Dit wil dus zeggen dat ik een beslissing moet maken wat ik volgend jaar wil gaan studeren.
    IK HEB DUS NOG TOTAAL GEEN IDEE O.O
    We hebben vandaag zo'n uurtje uitleg gehad van bachelor, master blalabla en een brochure met alle mogelijke studierichtingen in.
    Het zijn er dan ook zo veel O.O
    Misschien dat ik wel vertaler/tolk word, of leerkracht, of misschien ga ik wel audiovisuele kunsten studeren.
    Ik ben er nog helemaal niet uit! (Gelukkig heb ik nog een klein beetje tijd.)

    Weten jullie al zeker wat jullie later willen gaan studeren, of wat jullie later willen worden?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik wil uitvinder worden en een tijdmachine uitvinden.
    Nah, dat zijn zorgen voor later. Veel succes!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik twijfel tussen Journalistiek en Docent Engels. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga naar de vertaalacademie in Maastricht om vertaler te worden en daarna wil ik een master daarvan in Antwerpen doen om ook nog tolk te kunnen worden.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zou graag psychologie proberen. Ik ben niet echt de beste student op dit moment, hoewel ik weet dat ik beter kan, maar wil het proberen, om aan mezelf te bewijzen dat ik mijn dromen wel kan waarmaken. [:


    comfort in c h a o s

    Ik heb eerst een half jaar Forensisch Onderzoek gedaan. Echt een hele leuke opleiding, maar ben er mee gestopt omdat ik mezelf later toch niet zo in dat veld zag werken. Op de middelbare vond ik biologie heel erg erg leuk en dan met name de dierenkant. Na veel zoeken enzo in mijn half jaartje vrij ben ik uiteindelijk uitgekomen op Toegepaste Biologie. Dit is biologie op HBO nivieau met alleen maar dieren, planten en ecologie.

    We moeten na het 3e jaar een richting kiezen: dier, plant of ecologie en zit te twijfelen tussen dier en ecologie. Ik neig op dit moment meer naar dier en dan wil ik daarna nog doorstuderen. Dat word dan Ethologie of Animal Science.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:35 ]

    Erebus schreef:
    Ik ga na mijn examen biologie studeren ^^
    Ik ben dol op dieren en de natuur en dan vooral de zee en wil dus de mariene biologie op. Het onderzoek. Misschien later ooit lerares. Mijn droom is het om ooit een documentaire te maken zoals die van Sir David Attenborough (bloos)

    Dat lijkt mij dus ook heel vet, die documentaires maken enzo haha. Daarom zit ik nog te twijfelen tussen ecologie (wat heel breed is en eigenlijk alles omvat) of de dierrichting :p.

    Ik weet het ook nog niet T.T


    26 - 02 - '16

    Ik ga eerst nog een 7de doen en dan waarschijnlijk verpleging doen en anders zien we nog wel ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik zit nu in het vijfde, maar leun nu toch al richting taal- en letterkunde Nederlands-Engels.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil naar Willem de Kooning, kunstacademie in Rotterdam. Animatie studeren, dan met een beetje geluk bij Disney/Pixar of een of andere Japanse anime studio werken. Dus Nederland ga ik sowieso uit. :D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:19 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ikbwil volgend jaar PWS studeren pedagogish medewerker dus de kinseropvang. Ik weet het al sinds groep vier duaja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil iets doen met mensen te helpen, misschien criminologie.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:33 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Dat probleem ken ik. Ik zit nu in de vijfde, en ik moet hierna nog een jaar, maar het moment dat ik moet kiezen komt zo langzamerhand toch wel akelig dichtbij en iedereen om mij heen lijkt opeens al precies te weten wat ze willen. Ik, daarentegen, heb echt nog geen flauw idee - het enige dat vast staat is dat alle studies waarvoor je biologie, scheikunde of natuurkunde nodig hebt afvallen, omdat ik die drie vakken heb laten vallen. Maar er blijven er nog zó veel over en ik ben hopeloos in het nemen van beslissingen. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dacht altijd dat ik wist wat ik wou, maar ik weet het ook niet meer. Eind deze maand heb ik mijn diploma hopelijk maar geen idee wat ik daarna moet doen.


    -

    Ik wil de Kunst/Cultuur of Horeca branche in.. Verdient niet echt lekker maar ik vind het wel geweldig om te doen (:


    Shit happens but pee happens a lot more.