• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 6000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag en één rust-dag in de week. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    21K

    - Amused
    - Berdy (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    21K

    - Memoria (Autumn leaves + Wedstrijden en shizzle + Fluisteringen)
    28K

    - Mallory
    14K

    - Roche
    35K

    - Merrow (Strijd om Cidonya)
    7K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Backfire (Faed - Birds of passage)
    - Insurgent (Stand)
    35K

    - Madonna
    42K

    - Katl1
    49K

    - Seaver (The wolf and her hunter - Spencer Reid)
    7K

    - Tortura
    21K

    - Phantasticae (Elusive)
    28K

    - xDesire (Unexpected travel companions - POTC )
    - Niveous
    28K

    - Coockies (Lost in lies)
    7K

    - SweetNiallx (The bucketlist)
    - michellexoxo (Bloedhete zomer)
    14K

    - Erebus (Having weakness is being strong. Strong enough to protect them + Heavenly hell & devilish heaven)
    - Requille
    - Liberacorpus
    - Foreigner
    - Pokemoniall (Just a daydream away)


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 3000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de week krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2

    Ons off-topic


    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30
    * 22:00 - 23:00

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:

    Maandag: 500
    Dinsdag: 1000
    Woensdag: 1500
    Donderdag: 2000
    Vrijdag: 2500
    Zaterdag: 3000
    Zondag: bijschrijven


    Vorige topics
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 jan 2013 - 19:57 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Coockies schreef:
    Ik zit op de 1300 woorden (:


    In een halfuur :O wow!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Requille schreef:
    (...)

    Meestal doe ik dat, maar dat lukt nu niet zo goed de laatste tijd.


    He bah. Wat stom (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oow 2 mensen lopen vast... Mmmm.... Als het sneeuw kan je kijken hoe de sneeuw neer dwarrelt. Misschien geeft dat inspiratie (: ? Zeg ook maar wat

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 14:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sneeuw gaat me niet helpen, ik zit een beetje in een tentje in een woestijn. xd
    En ik heb een rare steek in mijn borst. ><

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 14:33 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Oow waar ben je dan? (: Misschien de muziek in het begin topci haha? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Maarja, het is niet echt een plek want het is zegmaar een soort zelfgemaakte wereld. Of eerder deze wereld, waarin heel veel veranderingen zijn gekomen. xd
    En het verhaal zelf gaat over een aantal vampiers, die een beetje rondreizen om iets te bereiken dus ze reizen van de ene clan naar de andere clan en nu zijn ze nog bij de eerste clan en hebben ze ruzie. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Een gevecht ofzo? Maar je kan wel over sneeuw shcrijven, aangezien de huid van een vampier heel bleek is en hun huid ijskoud (: Nee verzin maar wat, soms moet je het gewoon een beetje laten rusten...

    Ik zit bij de 1749 woorden en ga nu even stopppen (: Moet leren ): Beetje en nog boodschappen doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb uiteindelijk wel 1234 woorden eruit gekregen, haha.
    En nu heeft het hele verhaal al 20K woorden gehaald, plus ik heb nog een heel hoofdstuk klaar (10 pagina's)
    Dus ik ben blij. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    1532 ^^ maar ik ben er nogwel blij mee omdat ik echt ff een momentje had waarbij ik vast zat !


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    1259 :Y)

    Voor mijn eerste Word War behoorlijk goed, vind ik zelf (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn verhaal zit bijna op de 7 K, maar ben er net aan begonnen en schrijf twee verhalen tegelijk (: Hahah


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Erebus schreef:
    1259 :Y)

    Voor mijn eerste Word War behoorlijk goed, vind ik zelf (bloos)


    Ja is ook goed (: En nu moet ik diehard gaan leren ):


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Mijn verhaal zit bijna op de 7 K, maar ben er net aan begonnen en schrijf twee verhalen tegelijk (: Hahah

    Dat ken ik ! Mijn ene verhaal schrijft alleen zoveel makkelijker dan mijn andere waardoor ik een beetje ongelijk zit XD zeg 20K meer bij de ene.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    772
    Ik kan beter normaal... :X


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    1 verhaal schrijf ik samen met iemand (Aniek/Memoria) en de ander alleen. Dus alleen schrijven is wel makkelijker, want dan kan ik schrijven wanneer ik wil (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne