• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 6000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag en één rust-dag in de week. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    21K

    - Amused
    - Berdy (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    21K

    - Memoria (Autumn leaves + Wedstrijden en shizzle + Fluisteringen)
    28K

    - Mallory
    14K

    - Roche
    35K

    - Merrow (Strijd om Cidonya)
    7K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Backfire (Faed - Birds of passage)
    - Insurgent (Stand)
    35K

    - Madonna
    42K

    - Katl1
    49K

    - Seaver (The wolf and her hunter - Spencer Reid)
    7K

    - Tortura
    21K

    - Phantasticae (Elusive)
    28K

    - xDesire (Unexpected travel companions - POTC )
    - Niveous
    28K

    - Coockies (Lost in lies)
    7K

    - SweetNiallx (The bucketlist)
    - michellexoxo (Bloedhete zomer)
    14K

    - Erebus (Having weakness is being strong. Strong enough to protect them + Heavenly hell & devilish heaven)
    - Requille
    - Liberacorpus
    - Foreigner
    - Pokemoniall (Just a daydream away)


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 3000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de week krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2

    Ons off-topic


    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30
    * 22:00 - 23:00

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:

    Maandag: 500
    Dinsdag: 1000
    Woensdag: 1500
    Donderdag: 2000
    Vrijdag: 2500
    Zaterdag: 3000
    Zondag: bijschrijven


    Vorige topics
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 jan 2013 - 19:57 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    oke dus als ik het goed begrijp begint de volgende ronde ( deze ronde) maandag? of was het gister?
    nou dit gaat mijn eerste ronde woorden en ik hoop dat het me gaat lukken. ik moet het dus zegmaar zonder pc doen en iedere dag schrijven. ik heb steeds geluk als ik een dag een uur op de pc van een familielid kan en dan ben ik meestal alleen maar bezig met hw. maar goed ik ga het proberen.

    xxx


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    SweetNiallx schreef:
    oke dus als ik het goed begrijp begint de volgende ronde ( deze ronde) maandag? of was het gister?
    nou dit gaat mijn eerste ronde woorden en ik hoop dat het me gaat lukken. ik moet het dus zegmaar zonder pc doen en iedere dag schrijven. ik heb steeds geluk als ik een dag een uur op de pc van een familielid kan en dan ben ik meestal alleen maar bezig met hw. maar goed ik ga het proberen.

    xxx


    Ja, die begint maandag. Voor meer info kan je terecht in de beginpost (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ja, die begint maandag. Voor meer info kan je terecht in de beginpost (:


    haha tanks. het gaat me wel lukken moet allen even voor een pc zorgen.
    xxx


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    Mijn topics :'D


    •*• Lululu •*•

    Misschien moet het 'wat is ons doel'-stukje in de beginpost dan ook worden aangepast. En het stukje over de badges klopt ook niet helemaal meer.
    Zeurzeurzeur.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ga straks nog even schrijven :3


    •*• Lululu •*•

    Madonna schreef:
    Misschien moet het 'wat is ons doel'-stukje in de beginpost dan ook worden aangepast. En het stukje over de badges klopt ook niet helemaal meer.
    Zeurzeurzeur.


    Oh ja, dat wou ik nog aanpassen maar ik ben het vergeten :')
    Bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    En oh ja, topic 12 + 13 staan ook niet in beginpost als ik goed heb gekeken!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Roche schreef:
    En oh ja, topic 12 + 13 staan ook niet in beginpost als ik goed heb gekeken!


    Weet ik, dat heb ik te danken aan mijn luiheid (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Amused schreef:
    Ik heb een voorstel, nu we toch in ons selecte groepje zijn kunnen we misschien het idee ene klein beetje aanpassen.
    Ik stel voor om het aantal woorden op 2 weken naar 6000 te verlagen, dan schrijf je 3000 woorden per week. Dan hebben we een vast schema als volgt:
    Maandag - zaterdag: iedere dag 500 woorden
    zondag: bijschrijven
    Dan is het iedere week hetzelfde en vermijden we de vraag 'wanneer moet het weer 7K zijn?'
    Zijn jullie voor of tegen?


    Ik ben voor!

    Gehe late reactie, maar ik ben de hele dag weggeweest en ben nu pas terug thuis. En zeg, die lijst is echt opeens een pak kleiner, maar ja, wel duidelijker wie er nu effectief actief zijn hier :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Euhm, foutje in de beginpost nu we toch bezig zijn: je zegt dat we elke maand een badge krijgen bij 6000 woorden, maar dat is dus elke twee weken...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Euhm, foutje in de beginpost nu we toch bezig zijn: je zegt dat we elke maand een badge krijgen bij 6000 woorden, maar dat is dus elke twee weken...


    Woops, dankje :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn topics. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    hmm.. ik vrees dat ik mijn eerste ronde meteen over moet slaan, aangezien ik deze week proefwerkweek heb en het anders best wel heel erg ten koste van mijn schoolwerk zou gaan...
    jammer.. :c


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    hmm.. ik vrees dat ik mijn eerste ronde meteen over moet slaan, aangezien ik deze week proefwerkweek heb en het anders best wel heel erg ten koste van mijn schoolwerk zou gaan...
    jammer.. :c


    Maakt niet uit, volgende ronde doe je gewoon weer mee (:


    @ jou en alle Nederlanders hier: Veel succes met jullie examens!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien