• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 6000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag en één rust-dag in de week. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    21K

    - Amused
    - Berdy (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    21K

    - Memoria (Autumn leaves + Wedstrijden en shizzle + Fluisteringen)
    28K

    - Mallory
    14K

    - Roche
    35K

    - Merrow (Strijd om Cidonya)
    7K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Backfire (Faed - Birds of passage)
    - Insurgent (Stand)
    35K

    - Madonna
    42K

    - Katl1
    49K

    - Seaver (The wolf and her hunter - Spencer Reid)
    7K

    - Tortura
    21K

    - Phantasticae (Elusive)
    28K

    - xDesire (Unexpected travel companions - POTC )
    - Niveous
    28K

    - Coockies (Lost in lies)
    7K

    - SweetNiallx (The bucketlist)
    - michellexoxo (Bloedhete zomer)
    14K

    - Erebus (Having weakness is being strong. Strong enough to protect them + Heavenly hell & devilish heaven)
    - Requille
    - Liberacorpus
    - Foreigner
    - Pokemoniall (Just a daydream away)


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 3000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de week krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2

    Ons off-topic


    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30
    * 22:00 - 23:00

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:

    Maandag: 500
    Dinsdag: 1000
    Woensdag: 1500
    Donderdag: 2000
    Vrijdag: 2500
    Zaterdag: 3000
    Zondag: bijschrijven


    Vorige topics
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 jan 2013 - 19:57 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Veel succes!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nou, dat wordt een word-war met z'n tweeën dan. Veel succes! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    848 woorden. Dat is toch netjes. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    1275 en mijn inzending voor de schrijfwedstrijd is af (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mag ik ook op de lijst. Ik schrijf alleen niet op Q, maar op Tumblr en in het Engels. Omdat ik mijn Engels aan het verbeteren ben.
    Just a daydream away.

    Op hoeveel woorden moet ik aan het eind van deze dag zitten?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    Mag ik ook op de lijst. Ik schrijf alleen niet op Q, maar op Tumblr en in het Engels. Omdat ik mijn Engels aan het verbeteren ben.
    Just a daydream away.

    Op hoeveel woorden moet ik aan het eind van deze dag zitten?


    Dus je gaat actief meedoen en niet na een week hier niet meer komen?
    Enkel de actieve Q-writers staan nu op de lijst en dat wil ik graag zo houden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bwugh, ik ben zowat de hele week al inactief -.- Die drukte is maar niks, ik ben gewoon niet meer aan schrijven (op de beoordelingen na dan) toegekomen. Ik hoop dat ik deze week weer kan verder gaan aan m'n verhaal, al heb ik weer heerlijke twijfels over hetgeen dat ik geschreven heb XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Frodo schreef:
    (...)

    Dus je gaat actief meedoen en niet na een week hier niet meer komen?
    Enkel de actieve Q-writers staan nu op de lijst en dat wil ik graag zo houden.


    Dat is wel de bedoeling ja. Ik denk dat ik alleen aankomende week niet 100% actief zal zijn, want ik heb tentamenweek, maar mezelf kennende schrijf ik liever dan dat ik leer.

    Ik ben trouwens wel van plan om het verhaal ooit op Q te zetten, als ik er echt tevreden over ben.
    Ik zit nu alleen pas op de 232 woorden, dus het is wel fijn als ik weet hoeveel ik er ongeveer moet hebben. Of gaat het niet op datum, maar gewoon 2 weken vanaf nu?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 12:39 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik probeer zoveel mogelijk te schrijven, maar het is zo facking druk en ook paar probleempjes met vriendschappen dus... ): Maar heb gister wel weer meer dan 500 woorden geschreven (: Hopelijk vnadaag ook!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik moet nog heel wat inhalen, hahaha. Maar mn vriend heeft na 2 weken uitstelling eindelijk weer internet dus die kreeg even meer aandacht dan mn verhaal. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Dat is wel de bedoeling ja. Ik denk dat ik alleen aankomende week niet 100% actief zal zijn, want ik heb tentamenweek, maar mezelf kennende schrijf ik liever dan dat ik leer.

    Ik ben trouwens wel van plan om het verhaal ooit op Q te zetten, als ik er echt tevreden over ben.
    Ik zit nu alleen pas op de 232 woorden, dus het is wel fijn als ik weet hoeveel ik er ongeveer moet hebben. Of gaat het niet op datum, maar gewoon 2 weken vanaf nu?


    Er staat een schema in de beginpost. Ik zet je erbij (:

    @ Coockies: komt wel goed, meis.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb het deze week gewoon gehaald. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Dat is wel de bedoeling ja. Ik denk dat ik alleen aankomende week niet 100% actief zal zijn, want ik heb tentamenweek, maar mezelf kennende schrijf ik liever dan dat ik leer.

    Ik ben trouwens wel van plan om het verhaal ooit op Q te zetten, als ik er echt tevreden over ben.
    Ik zit nu alleen pas op de 232 woorden, dus het is wel fijn als ik weet hoeveel ik er ongeveer moet hebben. Of gaat het niet op datum, maar gewoon 2 weken vanaf nu?


    Zoals in de beginpost staat uitgelegd moet je elke dag aan dit aantal voldoen.
    Een klein overzichtje:
    Maandag: 500
    Dinsdag: 1000
    Woensdag: 1500
    Donderdag: 2000
    Vrijdag: 2500
    Zaterdag: 3000
    Zondag: bijschrijven

    Vanaf morgen begint dus een nieuwe ronde van 2 weken.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Madonna schreef:
    Ik heb het deze week gewoon gehaald. (:


    Gefeliciteerd! *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ehm... No, we zijn dus geen beste vriendinnen meer, net zoals me 2 jaar geleden overkomen is... Jups ): Maar ja, meer inspiratie om te schrijven(: Komen dus stukjes over in de steek gelaten vriendschappen. No kidding.. Maar dank je. We zijn nog wel gewone vriendinnen, maar het doet gewoon pijn om een vriendin te verliezen aan wie je alles kon vertellen.... Die persoon heb ik nu niet meer en dat zit me behoorlijk dwars... maar ja... Ik ga niet dood, wordt niet gepest en ik heb mijn dromen nog hahaha (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne