• Vanavond om 20:00 uur is de TV Kantine terug op RTL 4.

    Zaterdag 12 januari start het nieuwe seizoen van het bekroonde (Montreux Comedy Award en Televizier Ring) De TV Kantine. Carlo Boszhard en Irene Moors gaan weer los op persiflages van de meest spraakmakende BN’ers. De tafeltjes zijn gereserveerd door nieuwe gezichten zoals The voice of Holland jury-leden Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Ook Valerio, Quintis Ristis, Paul Turner, Euvgenia Parakhina, Bram Moszkowicz & Eva Jinek hebben gereserveerd.

    De bekende Nederlanders die een gastrol spelen zijn onder meer Jandino en Thijs Willekes. Verder kruipt Chantal Janzen in de huid van RTL 5-realityster Barbie en schittert Gordon als een van de Ouwehoeren. Bekende programma’s die gepersifleerd worden zijn ‘RTL Boulevard’, ‘Met het mes op tafel’, ‘Barbie’s Baby’, ‘Dokter Tinus’ en ‘Hart van Nederland’.


    Bron.

    Ik zelf kan niet wachten om het weer te zien, geweldige humor, en sommigen lijken echt op de celebs.
    Wie gaan nog meer kijken? c:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind het leuk, maar niet om elke week te kijken. Het moet me ook maar net uitkomen om dat te kijken.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~