• Vanavond om 20:00 uur is de TV Kantine terug op RTL 4.

    Zaterdag 12 januari start het nieuwe seizoen van het bekroonde (Montreux Comedy Award en Televizier Ring) De TV Kantine. Carlo Boszhard en Irene Moors gaan weer los op persiflages van de meest spraakmakende BN’ers. De tafeltjes zijn gereserveerd door nieuwe gezichten zoals The voice of Holland jury-leden Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Ook Valerio, Quintis Ristis, Paul Turner, Euvgenia Parakhina, Bram Moszkowicz & Eva Jinek hebben gereserveerd.

    De bekende Nederlanders die een gastrol spelen zijn onder meer Jandino en Thijs Willekes. Verder kruipt Chantal Janzen in de huid van RTL 5-realityster Barbie en schittert Gordon als een van de Ouwehoeren. Bekende programma’s die gepersifleerd worden zijn ‘RTL Boulevard’, ‘Met het mes op tafel’, ‘Barbie’s Baby’, ‘Dokter Tinus’ en ‘Hart van Nederland’.


    Bron.

    Ik zelf kan niet wachten om het weer te zien, geweldige humor, en sommigen lijken echt op de celebs.
    Wie gaan nog meer kijken? c:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb er ook echt zin in! :Y)
    Maik de Boer is weer terug, yaaaaaay!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Over het algemeen vind ik 't maar een slap programma :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vind dat echt een verschrikkelijk programma. Maar leuk dat het terug is voor de mensen die het wel leuk vinden.

    Ik heb er zo naar uitgekeken! Heerlijk!
    Vind het wel jammer dat Chantal Jansen en Gordon bijvoorbeeld dan weer meedoen. Ik vind Carlo en Irene toch iets overtuigender en leuker!

    hellgirl1417 schreef:
    Vind dat echt een verschrikkelijk programma. Maar leuk dat het terug is voor de mensen die het wel leuk vinden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Supremacy schreef:
    Ik heb er zo naar uitgekeken! Heerlijk!
    Vind het wel jammer dat Chantal Jansen en Gordon bijvoorbeeld dan weer meedoen. Ik vind Carlo en Irene toch iets overtuigender en leuker!


    Ik vind hem zo goed als Patty en Maik. Geweldig. "Hai. Maik de Boaaaaar."


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    hellgirl1417 schreef:
    Vind dat echt een verschrikkelijk programma. Maar leuk dat het terug is voor de mensen die het wel leuk vinden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Compulsion schreef:
    (...)

    Ik vind hem zo goed als Patty en Maik. Geweldig. "Hai. Maik de Boaaaaar."


    Hahaha jaaa! Ik vond hem als Marc Forno ook altijd geweldig! 'Ik ben een gebaaaakje!'
    Of als Eric van Tijn! Hilarisch!

    Supremacy schreef:
    (...)

    Hahaha jaaa! Ik vond hem als Marc Forno ook altijd geweldig! 'Ik ben een gebaaaakje!'
    Of als Eric van Tijn! Hilarisch!


    O ja! Met zijn fienger dans. Haha die had ik gedaan met bonte avond ooit lol.
    Ik kan zelf Eric goed na doen met: "Ja... Sorry. Maar ik vond het gewoon niet goed."


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb er niet zoveel mee, maar mijn oppaskindjes willen het graag kijken, dus zo meteen zal ik het toch kijken.


    everything, in time

    De eerste twee seizoenen vond ik leuk, maar nu ben ik het echt beu.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind sommige typetjes echt heel goed, maar de rest is een beetje slap.

    Ik heb smakelijk zitten lachen om Valerio's knieën en Patty Brad. Euvgenia vind ik ook geweldig omdat we haar thuis ook altijd nadoen. Verder hou ik van dit programma, steeds weer een feestje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Omfg, Robbie Williams was echt geniaal ^^
    Kim Holland mogen ze wel een keer schrappen trouwens...


    Caution first, always.

    Barnabas schreef:
    Ik heb er ook echt zin in! :Y)
    Maik de Boer is weer terug, yaaaaaay!


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.