• Ik zag net dit op Tumblr: Taylor's unreleased song about Harry [LEAKED]

    Ik dacht eerst dat het om te lachen was, maar dat ze op een gegeven moment curly hair zingt, is wel verdacht. :W

    --> Hier kan je het liedje luisteren. <--

    Ik trek me er eigenlijk niet te veel van aan, maar ik wou het toch even delen.

    Gelieve het wel een beetje bescheiden te houden in dit topic. Je mag er over discussiëren, maar hou het wel netjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lilo1D schreef:
    Ze zingt ook over 'Stevie Wonder' en 'green eyes'.
    Maar het blijkt van iemand anders te zijn. Van een zekere Jersey Green.
    Heb ik ook maar ergens gehoord, ik weet het niet zeker (;

    -zoekt Jersey Green op, vind geen artiest- Het klinkt gewoon als Swift in mijn oren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    -zoekt Jersey Green op, vind geen artiest- Het klinkt gewoon als Swift in mijn oren.




    Is het toevallig die? Vond namelijk dit youtube filmpje gezongen door die jersey green over een of andee breakup. Er schijnt een link bij te staan naar haar soundcloud, waarop ze andere covers zingt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Zou best kunnen, want volgens mij zingt ze die zinnetje in dat liedje dat ik hier op het scherm zie staan. Ik ben Halestorm aan het luisteren en dat ga ik nu niet afzetten om naar Taylor te luisteren. Ik zeg ook dat ik niet zeker weet of het over hem gaat. Naja het boeit me niet in ieder geval. Ik vond het gewoon even grappig. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Volgens mij is dat precies hetzelfde liedje. ;o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oromis schreef:
    (...)
    3 maanden volgens mij, maar goed, als zij een lied wil schrijven moet ze lekker haar gang gaan, alsof fans dat erg vinden.
    Als het uit zou gaan met Nikki zou ik duizenden verhalen gaan schrijven om mijn verdriet te uiten en het te verwerken, zij doet het met een lied.

    Nah, ik vind dat het een beetje waarde verliest als je liefdessongs over iedere ex (en die heeft ze veel gehad) schrijft. Dan is het ook niet echt speciaal meer ofzo.


    ars moriendi

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Is het toevallig die? Vond namelijk dit youtube filmpje gezongen door die jersey green over een of andee breakup. Er schijnt een link bij te staan naar haar soundcloud, waarop ze andere covers zingt.

    Oh, kan best. Ik heb alleen via Google gezocht xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, het liedje kan wel over Harry gaan want naast dat ze zingt over curly hair. Zingt ze ook over laughing with four more guys and walk around naked.


    Physics is awesome

    Yeah, het was van Jersey Green; haar Soundcloud


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Pff dit is echt een giller, ze zingt goed hoor en het klinkt ook leuk, maar come on... Na ELKE breuk een liedje schrijven? Dude...


    SHABOOYA

    Namida schreef:
    Yeah, het was van Jersey Green; haar Soundcloud


    Is het ook. Dus het liedje is niet van Taylor en ook niet door haar geschreven of gezongen. Jullie zijn er allemaal ingetrapt, maar helaas. Case closed. Rainbow Holmes out.


    quidquid excusatio prandium pro

    woww, ze klinkt echt heel erg als taylor swift.. ik luister best veel naar taylors muziek en ik dacht echt haar stem te herkennen..


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Amortentiae schreef:
    (...)Lyrics kunnen snel geschreven zijn en het is ook niet dat die gitaar moeilijke akkoorden bevat dat ze daar een maand op moet brainstormen.


    26 - 02 - '16

    Amai dat meisje haar stem lijkt wel heel erg op dat van taylor swift.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh, grapje, het is Taylor niet. Ik dacht het echt!


    SHABOOYA

    Het is eigenlijk wel een tekst die ik bij het nummer van Taylor ga verwachten... Miss iets anders, maar ik denk wel dat ze het op dezelfde manier zal beschrijven... Ben ik de enige?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'