• Yep, ik heb een "klacht".
    Op mijn iPod krijg ik sinds een aantal dagen een langwerpige reclame, die in beeld komt bij sowieso pagina refreshen, nieuw tablat openen etc op Q. Die reclame in combinatie met een grijs "scherm" en dat dus heel vaak. Ik doe nu ook moeite om dit topic te schrijven aangezien ik dat grijze/reclame beeld steeds krijg.
    Ik heb al meerdere pogingen gedaan om hier screenshots van te maken, maar omdat het te snel weg is lukt dit mij niet.
    Ik zit met precies hetzelfde probleem op mijn iPad.
    Dit is zeer storend wanneer ik zoals nu: reageer op een topic, een verhaal lees en zelfs mijn PB lezen. Ik krijg het met alles wat ik open op Q..

    Ben ik de enige die hiermee zit?
    Hopelijk is het een beetje duidelijk uitgelegd, en kan er wat aan gedaan worden.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 23:02 ]

    Swizzle schreef:
    Jup ik heb er ook last van! ;s


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Nou, dan moet je gewoon op je computer of laptop Q'en en adblock installeren als je daar hetzelfde probleem krijgt.


    Some people are art and do art at the same time

    Sikowitz schreef:
    Ik heb het ook zins een paar dagen en et irriteert met echt mateloos!

    This.
    Daarbij komt ook nog dat het scherm erg wazig wordt.


    •*• Lululu •*•

    Ja, dat heb ik al een hele tijd.

    Het is nog steeds niet weg, ookal probeer ik er alles aan. Op mijn computer heb ik er totaal geen last van, echt alleen op de ipad en mijn ipod. En mn laptop gebruik ik de laatste tijd weinig aangezien mijn ipod sneller te pakken is en mn laptop anders helemaal moet opstarten.

    Rutger is nog bezig met de mobiele versie van Q. We weten niet hoelang het nog duurt voor deze optimaal is, dus jullie zullen gewoon geduld moeten hebben want momenteel kunnen we er nog niets aan doen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Slotje op aanvraag.


    Let the Night embrace you