• Hoi hoi!

    Ik wil graag (nog) een fanfiction gaan schrijven, en mijn vraag is: Welke voetballer zouden jullie leuk vinden om het over te lezen?


    Mia San Mia

    FCBayern schreef:
    (...)

    Ja, na een tijdje vloeit het uit je vingers, en duurt het uren, soms dagen voordat ik iets online kan zetten. Als je een story hebt geactiveerd, wil je me dan informeren? ABO.(yeah)


    Jaa zal ik doen die met Mario is ook met BastiFantasti (A)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    (...)

    Jaa zal ik doen die met Mario is ook met BastiFantasti (A)


    Bastian is echt geweldig! Alleen toen ik naar een wedstrijd van Duitsland ging had hij griep, dus dat was jammer.


    Mia San Mia

    David Villa *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    David Villa *O*


    Hoi! Als je bij mijn stories kijkt zie je waarschijnlijk al een Villa story staan, je zou daar een abo op kunnen nemen, als je die graag wilt lezen.


    Mia San Mia

    FCBayern schreef:
    (...)

    Hoi! Als je bij mijn stories kijkt zie je waarschijnlijk al een Villa story staan, je zou daar een abo op kunnen nemen, als je die graag wilt lezen.
    oh haha, ik zal misschien zo even een kijkje nemen!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    (...)oh haha, ik zal misschien zo even een kijkje nemen!


    Haha, is prima hoor!


    Mia San Mia

    over welke spelers zou jij willen schrijven? :D

    SIMAEYS schreef:
    over welke spelers zou jij willen schrijven? :D


    Dat ligt eraan, mijn smaken verschillen ontzettend hoor, dus noem er eentje of meer, maakt niet uit welk land of wat.


    Mia San Mia

    Toivonen x Kuyt!


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Toivonen x Kuyt!
    Over de tweede naam zal ik nadenken! Alhoewel, ik vind Kuyt een beetje onsympathiek, maar dat zou wel moeten lukken!


    Mia San Mia

    Nog iemand?? (lol)


    Mia San Mia

    Haha Toivonen is ook een biatch, maar hij is blond :Y).
    Take one good looking player > take another good looking player > bring them together > ???? > PROFIT.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Haha Toivonen is ook een biatch, maar hij is blond :Y).
    Take one good looking player > take another good looking player > bring them together > ???? > PROFIT.


    :) XD


    Mia San Mia

    Manuel Neuer, Toni Kroos en Bastian Schweinsteiger zijn mijn favorieten in elk geval. Misschien kun je daar wat mee, hehe.



    Maar vanmiddag heb je geen tijd om te schrijven, want dan moet je ze aanmoedigen tegen Hoffenheim.. ;D !


    ars moriendi

    Gomez, als je het Duits wilt houden :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."