• Hoi hoi!

    Ik wil graag (nog) een fanfiction gaan schrijven, en mijn vraag is: Welke voetballer zouden jullie leuk vinden om het over te lezen?


    Mia San Mia

    Geen idee. :$

    Ook geen Holger?, XD


    Mia San Mia

    FCBayern schreef:
    Ook geen Holger?, XD


    Sja... :$

    holgerbadboy schreef:
    (...)

    Sja... :$
    Whihi, misschien iemand van een ander team dan Bayern? \xd


    Mia San Mia

    FCBayern schreef:
    (...) Whihi, misschien iemand van een ander team dan Bayern? \xd

    Moet je zelf weten haha :P

    MESUT ÖZIL :9~
    GRASZIANO PELLÈ


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik zie dat je fan bent van Bayern. Misschien Bastian?


    The odds are néver in our favor.

    iSlytherin schreef:
    MESUT ÖZIL :9~
    GRASZIANO PELLÈ


    Ik kan je vertellen dat Mesut een goed idee is! Graziano kies ik denk ik niet, hihi. Maar alles kan, dus..


    Mia San Mia

    Knight schreef:
    Ik zie dat je fan bent van Bayern. Misschien Bastian?


    Bastian zou ook kunnen, maar aangezien een goede vriendin van mij een paar dagen geleden een story over hem heeft gestart, denk ik dat het erg moeilijk is om dan niet iets vergelijkbaars te gaan schrijven. Als je dan toch een Schweinsteiger-story wil lezen kan ik je doorverwijzen naar GoetzexStyle. Misschien dat ik over een paar maanden er eentje start, maar bedankt!


    Mia San Mia

    iSlytherin schreef:
    MESUT ÖZIL :9~
    GRASZIANO PELLÈ

    Ja, Mesut ja. (:


    Chaos is a ladder.

    DeepPurple schreef:
    (...)
    Ja, Mesut ja. (:



    Hij is een hele goede voetballer, ik neem hem zeker als optie.

    PS:Er was net zo'n lekker ding op tv, ogosh, een schaatscoach van Italy.


    Mia San Mia

    FCBayern schreef:
    (...)

    Ik kan je vertellen dat Mesut een goed idee is! Graziano kies ik denk ik niet, hihi. Maar alles kan, dus..


    Ik hou van Mesut :9~
    Ben zelf ook bezig aan een fanfiction over hem en over Mario Gomez maar ze zijn beide nog inactief


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    (...)

    Ik hou van Mesut :9~
    Ben zelf ook bezig aan een fanfiction over hem en over Mario Gomez maar ze zijn beide nog inactief


    Ik had er een tijd geleden een over Mr. Gomez, maar toen kreeg ik superveel inspiratie (tevens is die nu weg) voor een Lionel Messi story, haha.


    Mia San Mia

    FCBayern schreef:
    (...)

    Ik had er een tijd geleden een over Mr. Gomez, maar toen kreeg ik superveel inspiratie (tevens is die nu weg) voor een Lionel Messi story, haha.


    Jaaik ken het verhaal mijn echte inspiratiebron is weg bij me Mario Gomez verhaal.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    (...)

    Jaaik ken het verhaal mijn echte inspiratiebron is weg bij me Mario Gomez verhaal.


    Ja, na een tijdje vloeit het uit je vingers, en duurt het uren, soms dagen voordat ik iets online kan zetten. Als je een story hebt geactiveerd, wil je me dan informeren? ABO.(yeah)


    Mia San Mia