• Ik heb dus sinds een maand of twee een Moscow jas --> Moscow jas

    Nu zit er aan de zijkant van die jassen zo'n label waarop staat: Moscow. Het is alleen een label die vast zit met klittenband, wat dus lekker handig is.
    Maar goed, nu zat ik dus gisteren in de trein richting school en die kwam tot stilstand. Een meisje tegenover me zat me de hele tijd al aan te kijken, maar daar trok ik me verder niks van aan. Ineen staat ze op, loopt langs me en haalt zo het logo van mijn jas eraf. Ik kijk nog naast me om te kijken of hij misschien op de grond lag en dat ze er perongeluk langs ging .. maar ik zag niks en zag haar de trein uit rennen :')

    Dus nu heb ik een nieuw label besteld wat me even 15 euro heeft gekost :') Ik snap alleen niet wat je verder met dat logo moet .. Zucht.


    To infinity and beyond •

    Lol, dat is echt stom. :W


    You are beautiful, you are love.

    ik herken dat;) is niet leuk, loop je op school zet je tas op de grond in de aula komt later thuis om te zoeken naar haar camera.
    gejat=.= die camera heeft me dik honderd euro gekost.
    ik klassen rondgegaan omdat ik hem terug wil maar niemand geeft toe.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Bij ons op school gingen een paar meiden een keer de kleedkamer in van gym, om logo's van Uggs van de Uggs zelf eraf te snijden om het op hun eigen - neppe - Uggs te plakken. Daar had ik ook echt zoiets van what the fuck? Maar tegenwoordig stelen ze écht van alles, ja.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Bij ons op school gingen een paar meiden een keer de kleedkamer in van gym, om logo's van Uggs van de Uggs zelf eraf te snijden om het op hun eigen - neppe - Uggs te plakken. Daar had ik ook echt zoiets van what the fuck? Maar tegenwoordig stelen ze écht van alles, ja.

    HAHAHAHAHAHA OMG. Die mensen zijn echt te laag voor woorden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Knight schreef:
    Bij ons op school gingen een paar meiden een keer de kleedkamer in van gym, om logo's van Uggs van de Uggs zelf eraf te snijden om het op hun eigen - neppe - Uggs te plakken. Daar had ik ook echt zoiets van what the fuck? Maar tegenwoordig stelen ze écht van alles, ja.


    Wauw .. hoe laag kun je zinken zeg. Maar 't is echt belachelijk ..


    To infinity and beyond •

    Uh... die zal vast niet ver komen in haar leven.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wauw, dat is echt asociaal. Wat een sneu kind.


    Bad decisions make good stories.

    Ardina schreef:
    Dat is eh, apart.


    effort never betrays you

    Ik vind het raar dat dat merk hun logo's erop plakt met klittenband, thefuck is dat nou weer? En ze weten dat het gejat word, toch veranderen ze het niet. Lopen lekker binnen zo, want iedereen komt toch maar een nieuwe. Nou, ik zou het mooi vertikken.


    Your make-up is terrible

    Madonna schreef:
    Dat is wel heel sneu.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik was serieus achter haar aan gegaan en een paar fikse klappen uitgedeeld waarna ik mijn logo terug gepakt zou hebben.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ardina schreef:
    Dat is eh, apart.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat ongelooflijk triest.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Tegenwoordig jatten ze echt op de meest vreemde manieren indd.

    Een vriend van mij was aan het fietsen met beats op, toen reed er een scooter langs en die trok zo die beats van zijn hoofd. Zo'n scooter haal je dus never nooit meer in...


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Wut. Waarom zou je een logo stelen? Om het op een andere jas te maken en te doen alsof je zo'n jas hebt? Whutthefuck. :/


    Destroy what destroys you.