• Zeik, zeik.

    Vandaag ben ik dus jarig. Ging ik vanmorgen naar school, nadat ik me verslapen had. Als ik m'n kastje dicht doe, komt een van mijn de jongens uit mijn klas, die ik al langer ken, me een gelukkige verjaardag wensen. Super enthousiast, tot bijna overdreven.
    Blijkt nu, hij zit in de klas naast mijn beste vriendin - ja, wij hebben vaste plaatsen- , dat zij gisteren gezegd had dat ik vandaag jarig was. Hij trekt een surprised face, en pent het neer in zijn SCHOOLAGENDA, die onze leerkracht wekelijks controleert. Zou hij me leuk vinden?

    Mihi, wilde dit even kwijt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik weet het niet. Zijn er nog andere dingen waaraan je het merkt? (Dingen als veel oogcontact, glimlachen etc)


    26 - 02 - '16

    Waarom isie gelijk geobsedeerd?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 17:09 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    We hebben vorig jaar gedanst, geschuifeld, hoe je het wilt noemen. Hij heeft me gevraagd, en ik zei nee.
    Het was dus een retorische vraag. Niet slecht of gemeen bedoeld.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 17:17 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik zou in dat geval zeggen, zoek contact met hem! Spreek desnoods een keer met hem af en wie weet wordt het wel wat! c:


    26 - 02 - '16

    Proberen kan altijd weetje


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Waarom zou je dan geen contact opzoeken? Just do it!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Roche schreef:
    Waarom zou je dan geen contact opzoeken? Just do it!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Clock schreef:
    We hebben vorig jaar gedanst, geschuifeld, hoe je het wilt noemen. Hij heeft me gevraagd, en ik zei nee.
    Het was dus een retorische vraag. Niet slecht of gemeen bedoeld.


    Als ie je verkering gevraagd heeft dan vind ie je toch leuk? Of mis ik nu iets?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik snap er de ballen niet meer van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Uhm, volgens mij is het niet zo raar dat ie je verjaardag opschrijft.. Deed een jongen uit mijn klas ook (Dacht ook dat ie me leuk vond, maar dat bleek dus niet..) Ik wil alleen er even mee zeggen, ga niet meteen ervan uit dat ie je leuk vind, let ook op andere dingen. Het lijkt me balen als je keihard afgewezen word.. (Zoals bij mij)


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain

    Eluveitie schreef:
    Ik zou in dat geval zeggen, zoek contact met hem! Spreek desnoods een keer met hem af en wie weet wordt het wel wat! c:


    •*• Lululu •*•

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Als ie je verkering gevraagd heeft dan vind ie je toch leuk? Of mis ik nu iets?

    Dat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.