• In de vakantie had ik een film gezien over Peter Pan, en toen leek het me leuk om daar een verhaal over te schrijven. Het is ook iets totaal anders dan ik normaal schrijf, en het word mijn eerste verhaal op Quizlet die ik helemaal af wil schrijven. Alleen weet ik niet of hier veel fans zijn van Neverland en Peter Pan. Zelf heb ik het verhaal al geactiveerd, en voor de gene die fan zijn van Neverland / Peter is hier de link; Klikerdeklik.
    Ik begin pas 15 januari, maar als iemand leuke ideeen of tips heeft, hoor ik het graag en ik ben benieuwt naar jullie meningen ^.^
    Xx.


    __________________
    De beschrijving van het verhaal:

    'Waarom heb je me gered? Je haat me!'
    'Omdat jij altijd in problemen raakt,-'
    'Dus je wil zeggen dat vrouwen niet voor zich zelf kunnen zorgen?'
    'Wil je een wedden schap leggen?'



    Alle mensen hebben er wel eens van gehoord; Neverland. Het land waar je nooit zal opgroeien. Maar ooit is het begonnen, en daarvoor gaat de tijd jaren en jaren terug. Peter en Haak waren vrienden, net als de verloren jongens. Alleen is het wel wat anders afgelopen dan gedacht, nadat de elven ervoor hebben gezorgd dat Peter kon vliegen lieten ze door hun water, een special drankje te maken. Dat een stukje van het hart van Neverland bezat, zodat het nooit verloren kon gaan. Haak stol het van Peter, en gaf het door aan zijn pas geboren dochter Elena.
    Dat was een grote fout geweest van hem. Daardoor gaf Haak de kracht door aan Elena, die Peter ook zou hebben. Maar wanneer zij zal sterven, zal Neverland ook sterven en zouden alle gedachten over hen verdwijnen in de stilte van de nacht...


    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 17:10 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik ben dol op Peter Pan. :9~

    Abo, abo, abo!!


    26 - 02 - '16

    love it


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.