• Hier zit ik dan in het studiehuis van onze school helemaal in mijn eentje, zoals eigenlijk elke pauze behalve als ik naar de bieb ga.
    Sinds kort ben ik het groepje waarbij ik in de pauze zit kwijt, na een fikse ruzie met de enigste mensen op school waar ik een beetje mee kon opschieten breng ik de pauze in mijn eentje door. Ik zit meestal een beetje op het internet, wat lezen, wat plaatjes zoeken, wat schrijven...zoals nu en anders ben ik in de bieb die aan onze school vast zit een goed boek aan het uitzoeken of aan het lezen om de tijd een beetje te verdrijven. In het begin was het vervelend maar nu ben ik er aan gewend en vind ik het niet meer zo erg. Ik heb geleerd dat alleen zijn niet eenzaam hoeft te zijn, maar dat bij de foute mensen zijn pas echt eenzaam is. Volgendjaar ga ik van vier mavo naar vier havo en daar hoop ik een nieuwe kans op vrienden te krijgen ook al vind ik alleen zijn niet erg want zonder mensen om je heen heb je een stuk minder problemen en drama in je leven, aangezien de vervelende mensen uit mijn huidige klas volgend jaar van school zijn denk ik dat ik wel wat nieuwe vrienden kan maken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik breng de pauzes meestal niet alleen door, maar ongeveer de helft van mijn lessen wel. En inderdaad, alleen zijn hoeft helemaal niet te betekenen dat je ook eenzaam bent; soms kan het juist heel prettig zijn. Niet iedereen vindt het fijn, maar zo lang jij je er goed bij voelt en er geen problemen mee hebt is er helemaal niets mis mee en het is zeker beter dan bij een groepje mensen te gaan zitten die je eigenlijk helemaal niet (meer) mag. Ik hoop voor je dat je volgend jaar misschien wel weer wat interessante mensen tegenkomt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eluveitie schreef:
    Damn, dat is echt heel erg vervelend..
    Ik heb het zelf ook jarenlang gehad. Ik hoop dat het je lukt nieuwe vrienden te krijgen, stay strong


    Tja ik ben vanaf groep zes tot de tweede heel erg gepest, nu word het langzaam minder al ben ik nog niet echt geaccepteerd, merk ik nu weer.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik breng pauzes ook wel eens alleen door in de wc. Maar dat is niet aan te raden moet ik zeggen. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Backfire schreef:
    Hm, ik zou er niet aan moeten denken eigenlijk, ik heb die pauzes echt nodig om even op te leven na saaie lessen. Als je het liever zo hebt moet je dat natuurlijk doen, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat je liever ergens alleen zit dan dat je kletst en lol maakt met wat vrienden. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar ik zou toch echt proberen om nieuwe vrienden te maken.


    Ik zeg niet dat ik het liever alleen ben maar wel dat ik liever alleen ben dan bij mensen die mijn aanwezigheid niet waarderen. Dan ga ik liever lekker een goed boek lezen of eventjes op het internet.


    You were born original, don't die as a copy.

    Primero schreef:
    Wauw, jij hebt echt een geweldige instelling. Wou dat ik zo positief kon denken.


    Oh nou ik ga van de diepste dalen naar de hoogste bergen, geloof me het is niet altijd rozengeur en mannenschijn maar ik laat me niet zomaar uit het veld slaan. Ben makkelijker te beschadigen dan te breken.


    You were born original, don't die as a copy.

    In het begin van het jaar had ik denk ik ook niet echt vriendinnen meer. Komt allemaal goed.
    Succes. :Y)

    Lexus schreef:
    You go girl! Dat is een goede instelling, al moet je wel open blijven staan voor nieuwe mensen, die je misschien eerst niet zo interessant lijken, maar waar je misschien best goed zou kunnen mee opschieten.


    Wel nog.....vijf maandjes en dan is dit jaar al weer over, daarvan zijn er drie weken vakantie, ook nog paasdag, studie dag en ofc weekenden......als het goed is overleef ik het wel, like always.=3 Maar natuurlijk sta ik open voor nieuwe mensen hoor haha.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Ik breng de pauzes meestal niet alleen door, maar ongeveer de helft van mijn lessen wel. En inderdaad, alleen zijn hoeft helemaal niet te betekenen dat je ook eenzaam bent; soms kan het juist heel prettig zijn. Niet iedereen vindt het fijn, maar zo lang jij je er goed bij voelt en er geen problemen mee hebt is er helemaal niets mis mee en het is zeker beter dan bij een groepje mensen te gaan zitten die je eigenlijk helemaal niet (meer) mag. Ik hoop voor je dat je volgend jaar misschien wel weer wat interessante mensen tegenkomt. ^^


    Nou voel ik me er wel prettig bij hoor, mensen weten volgens mij ook niet dat ik alleen zit -wat ik ook niet wil- dus word ik er ook niet over lastig gevallen. Ik kan gewoon op de computer in het studiehuis -waar je in de pauzes eigenlijk niet mag komen maar ik doe het gewoon- en dan ga ik wat lezen, plaatjes kijken voor inspiratie voor mijn verhalen en anders een boek lezen. Morgen in de pauze ga ik bij de bieb mijn boek ophalen.=) Ik had the hunger games gereserveerd!=D Nou ik heb die mensen nooit zo heel erg gemogen maar ze paste het beste van alles mensen uit mijn klas bij me -vond ik- maar dat werkte dus ook niet echt. Ik hoop het ook haha.=)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 20:04 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SKUMFUCK schreef:
    Ik breng pauzes ook wel eens alleen door in de wc. Maar dat is niet aan te raden moet ik zeggen. (cat)


    Dat heb ik vroeger ook wel eens gedaan ja, is niet echt prettig nee.:\


    You were born original, don't die as a copy.

    Dragneel schreef:
    In het begin van het jaar had ik denk ik ook niet echt vriendinnen meer. Komt allemaal goed.
    Succes. :Y)


    Dankjewel, denk ik ook wel.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat heb ik vroeger ook wel eens gedaan ja, is niet echt prettig nee.:\

    Er zijn bij ons op school altijd meiden uit de derde of zo die de hele pauze samen op de wc's doorbrengen. Eten en kletsen en zo. ...Vaag.

    Keep going, ik ken het maar al te goed, het komt wel in orde met tijd, kijk even rond naar nieuwe mensen, alleen zijn kan dan wel wennen, het kan ook af en toe fijn zijn in een groep.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik vind het sneu voor je, maar je gaat er geweldig goed mee om! :)
    Ik heb daar in de derde klas ook last van gehad dat ik alleen zat in de pauze, maar ik dacht ach, school doe je voor jezelf en niet voor andere en jij gaat er goed mee om :)
    Ik ben ook van Mavo naar Havo gegaan, het is een grote stap, maar ik hoop dat je daar wat nieuwe vrienden kunt maken!
    Ik wens je heel veel succes verder (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cymry schreef:
    Keep going, ik ken het maar al te goed, het komt wel in orde met tijd, kijk even rond naar nieuwe mensen, alleen zijn kan dan wel wennen, het kan ook af en toe fijn zijn in een groep.


    Ik zou het niet erg vinden als ik weer wat mensen in mijn leven krijg op school, maar zou voel ik me ook prettig hoor. Less people, less drama.


    You were born original, don't die as a copy.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Er zijn bij ons op school altijd meiden uit de derde of zo die de hele pauze samen op de wc's doorbrengen. Eten en kletsen en zo. ...Vaag.


    Ja begrijp ik ook niet maarja,


    You were born original, don't die as a copy.