• Ik zit eigenlijk met twee dilemma's waar ik graag jullie professionele mening van had.

    -Dinsdag 15 januari zijn er twee dingen.
    *een proefstudeerdag aan de Radboud in Nijmegen voor biologie, waar ik in mijn uppie naar toe zal moeten gaan, met colleges die me maar matig aantrekken. Ik ga ik naartoe omdat ik een opleiding achter de hand moet hebben voor als in uitgeloot wordt bij geneeskunde. Een meeloopdag bij biologie is niet mogelijk, maar alleen dit, waardoor ik dus de studie beter te weten kom.
    *een of andere experience day aan de Maastricht School of Managment, vanuit mijn eigen school, waarbij je met een groepje bij een student wordt gezet uit een of ander exotisch land. Vervolgens moet je in het Engels of een of ander onderwerp gaan discussiëren en aan het einde van de dag moet er eentje + student voor een collegezaal een presentatie houden en het beste groepje wint.
    What to do, what to do..

    -En zal ik een nieuw verhaal beginnen op Q, of eerst mijn twee huidige stories afmaken, wat nog wel een tijdje duurt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doe de proefstudeerdag, daar heb je gewoon veel veel meer aan. En ik raad je aan eerst de twee andere stories af te maken, anders heb je de kans dat je dingen ervan gaat vergeten waardoor het afschrijven moeilijk word.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 18:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Doe de proefstudeerdag, daar heb je gewoon veel veel meer aan. En ik raad je aan eerst de twee andere stories af te maken, anders heb je de kans dat je dingen ervan gaat vergeten waardoor het afschrijven moeilijk word.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oromis schreef:
    Doe de proefstudeerdag, daar heb je gewoon veel veel meer aan. En ik raad je aan eerst de twee andere stories af te maken, anders heb je de kans dat je dingen ervan gaat vergeten waardoor het afschrijven moeilijk word.


    Oh ja, daar is in juni er nog eentje van..
    En ik hoef pas volgend jaar echt te kiezen. Ik zit nu namelijk pas in de vijfde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oromis schreef:
    Doe de proefstudeerdag, daar heb je gewoon veel veel meer aan. En ik raad je aan eerst de twee andere stories af te maken, anders heb je de kans dat je dingen ervan gaat vergeten waardoor het afschrijven moeilijk word.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oh ja, daar is in juni er nog eentje van..
    En ik hoef pas volgend jaar echt te kiezen. Ik zit nu namelijk pas in de vijfde.

    Hmmm, als je zeker weet dat je er volgend jaar ook heen kunt, zou ik voor het andere kiezen. Maar anders blijft dit de beste keus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.