• Hoi there,

    Ik heb af en toe wel eens dat ik een quiz maak en activeer,
    maar dat hij vervolgens niet op de voorpagina verschijnt of onder het kopje 'nieuwe quizzen'
    Ik weet dat het soms even duurt, maar ik merk ook wel eens dat hij er zelfs na 24 uur nog niet op staat.
    Ligt dit aan mij? of herkennen jullie dit?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Meestal moet je eventjes wachten en dan staat hij er. Maar het kan ook zijn dat andere mensen op datzelfde moment ook een wuiz maken en dat hij daardoor gauw uit de lijst verdwijnt. Ik kijk nooit naar die lijst :3


    •*• Lululu •*•

    Wanneer heb je hem dan aangemaakt? Want het gaat af op de tijd dat hij aangemaakt is, niet geactiveerd. Als je bijvoorbeeld vorige week met een quiz bent begonnen, maar vandaag heb geactiveerd, dan neemt hij als aanmaakdatum vorige week, waardoor hij niet bij nieuwste quizzen komt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Wanneer heb je hem dan aangemaakt? Want het gaat af op de tijd dat hij aangemaakt is, niet geactiveerd. Als je bijvoorbeeld vorige week met een quiz bent begonnen, maar vandaag heb geactiveerd, dan neemt hij als aanmaakdatum vorige week, waardoor hij niet bij nieuwste quizzen komt.


    Nee als ik hem maak en dan meteen activeer


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    De lijst met nieuwste quizzen wordt slechts 1 keer per kwartier geüpdatet. Het kan zijn dat er in dat kwartier meer dan 5 quizzen geactiveerd zijn, waardoor niet iedereen in het lijstje komt te staan.

    Helaas niets aan te doen.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    De lijst met nieuwste quizzen wordt slechts 1 keer per kwartier geüpdatet. Het kan zijn dat er in dat kwartier meer dan 5 quizzen geactiveerd zijn, waardoor niet iedereen in het lijstje komt te staan.

    Helaas niets aan te doen.


    Ah dat verklaart het ,
    Dankje!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Er mag een slotje op dit topic


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.