• Ja, de vakantie is dus officieel gedaan and guess what.
    Ik doe geen oog toe.
    Het is nu 3u31 en ik moet er al weer uit om 5u20, dus het is de moeite niet meer om te gaan slapen.
    Ik kan niet slapen, terwijl ik echt doodmoe ben, morgen gaan zo pijn doen.

    Het rotte er aan is, is dat het maandag is...de eerste dag in de week.
    Wat dus maakt dat ik tegen vrijdag, niet half dood ben, maar morsdood.(cat)
    Ik heb al van alles geprobeerd om van in slaap te raken, van melk tot schapen tellen maar ik ben tot het besluit gekomen dat het nu niet zal helpen.
    Dus in afwachting tot ik op moet staan, ga ik nu nog wat televisie kijken.

    Nog mensen die hetzelfde probleem hebben?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jup, ik weet wat je voelt. Morgen weer een lange schooldag, maar ik kan gewoonweg niet slapen. Meestal val ik zo inslaap na een kopje thee of met muziek op, maar het lukt mij nu echt niet om inslaap te vallen.
    Ik probeer nog wel om even te slapen aangezien ik er om acht uur pas uit hoef, maar betwijfel of het gaat lukken...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Jup, ik weet wat je voelt. Morgen weer een lange schooldag, maar ik kan gewoonweg niet slapen. Meestal val ik zo inslaap na een kopje thee of met muziek op, maar het lukt mij nu echt niet om inslaap te vallen.
    Ik probeer nog wel om even te slapen aangezien ik er om acht uur pas uit hoef, maar betwijfel of het gaat lukken...

    Ik heb les tot 16u25....En heb nog steeds geen oog dicht gedaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ah ik zou school dan skippen mocht 't kunnen. Ik moet dr ook vroeg uit. damn...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kroop in mijn bed om half elf, viel om twaalf uur in slaap en werd weer wakker om twee uur. Dan had ik aan mijn verhaal gewerkt tot vijf uur, vervolgens ging ik de douche in en maakte me klaar voor school. Nu is het half zeven (ongeveer) en zit ik hier te no-lifen, tot ik om kwart voor acht mijn bus moet nemen.
    Ja, ik heb serieuze slaapproblemen --'


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Uchiha schreef:
    Ah ik zou school dan skippen mocht 't kunnen. Ik moet dr ook vroeg uit. damn...

    Ik mag niet skippen, strenge ouders(cat)
    Maar heb aan een vriendin gevraagd of ze monster voor me mee wilt nemen.
    Momenteel zit ik ook vol koffie, hoewel ik het betwijfel dat het zal helpen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    hahha ik kon oook totaal niet slapen maar ben toch in slaap gevallen rond 2 uur, ben nu aan de koffie


    Je croix a toi

    Al heel mijn schoolcarriere lang overleef ik enkel door mezelf vol te gieten met koffie. Anders val ik gewoon dood neer van vermoeidheid


    Can't control my second personality

    Ik kon ook niet slapen vannacht
    Ik moest ook een stuk of 500 keer naar de wc :(

    Ik kon inderdaad ook niet slapen. Volgens mij heb ik maar vier uurtjes slaap gehad, als ik dat al red. Ik ben nu dus ook doodmoe en moet een hele dag fris en vrolijk doen op stage. Een fijn begin na de vakantie!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    blaasontsteking?


    Je croix a toi

    Ik kwam vanacht ook niet inslaap (cat). Gelukkig is mijn school zo lief om ons het eerste 2 uur vrij te geven c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ken het. Zo gaat het iedere nacht bij mij, ik lijd aan slapeloosheid, ghehe. Mag blij zijn als ik drie uur heb geslapen.

    Hoop voor je dat de koffie en Monster helpen!(:


    everything, in time

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ik mag niet skippen, strenge ouders(cat)
    Maar heb aan een vriendin gevraagd of ze monster voor me mee wilt nemen.
    Momenteel zit ik ook vol koffie, hoewel ik het betwijfel dat het zal helpen.

    CAFEINE, WE NEED IT.
    Ah balen man :/.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anguish schreef:
    Ik ken het. Zo gaat het iedere nacht bij mij, ik lijd aan slapeloosheid, ghehe. Mag blij zijn als ik drie uur heb geslapen.

    Hoop voor je dat de koffie en Monster helpen!(:


    •*• Lululu •*•

    Gebruik valeriaan, je word er rustig van en het is plantaardig, dus er zit geen troep in.