BEWARE: ZEIKTOPIC
Maar dit moet ik gewoon even kwijt..
Ja. Zo voel ik me nu. Want ik kan niet eens blij zijn voor mijn beste vriendin die sinds een week een vriendje heeft. Hoe erg ik het ook probeer en hoe erg ze het verdiend, ik kan het gewoon niet. Want ik zou in die situatie moeten zitten, na maanden bezig te zijn met een jongen. Niet zij, die na 3 dagen al een relatie heeft. Maar nee, mijn potentiële vriend is nog niet klaar voor een relatie, en is bang dat het niks wordt tussen ons want we zijn te verschillend. (???!!!) Het doet gewoon pijn om te horen dat hij het dus eigenlijk niet eens zou willen proberen, terwijl hij meerdere malen heeft aangegeven dat hij me toch wel echt leuk vindt. Dus terwijl ik me zwaar beledigd en depri voel en het afgelopen weekend onder een steen heb geleeft, is er geen enkele haan die ernaar heeft gekraaid. Zelfs mijn beste vriendin niet, die ik woensdagavond nog half huilend heb opgebeld om te vertellen dat ik dus -soort van- was gedumpt. Geen piep meer van gehoord, maar die w'appte daarstraks wel om te vragen of ik die überschattige foto van haar en haar vriendje niet had gemist op FB. Waar ze nog net niet stikken in elkaars tong..
Alles bij een voel ik me dus beledigd, gedumpt en in de steek gelaten door de twee personen die op dit moment het belangrijkst zijn in mijn leven.
So please, cheer me up? ):
[ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 23:06 ]
I'll lick the poison from right off your kiss