• BEWARE: ZEIKTOPIC
    Maar dit moet ik gewoon even kwijt..

    Ja. Zo voel ik me nu. Want ik kan niet eens blij zijn voor mijn beste vriendin die sinds een week een vriendje heeft. Hoe erg ik het ook probeer en hoe erg ze het verdiend, ik kan het gewoon niet. Want ik zou in die situatie moeten zitten, na maanden bezig te zijn met een jongen. Niet zij, die na 3 dagen al een relatie heeft. Maar nee, mijn potentiële vriend is nog niet klaar voor een relatie, en is bang dat het niks wordt tussen ons want we zijn te verschillend. (???!!!) Het doet gewoon pijn om te horen dat hij het dus eigenlijk niet eens zou willen proberen, terwijl hij meerdere malen heeft aangegeven dat hij me toch wel echt leuk vindt. Dus terwijl ik me zwaar beledigd en depri voel en het afgelopen weekend onder een steen heb geleeft, is er geen enkele haan die ernaar heeft gekraaid. Zelfs mijn beste vriendin niet, die ik woensdagavond nog half huilend heb opgebeld om te vertellen dat ik dus -soort van- was gedumpt. Geen piep meer van gehoord, maar die w'appte daarstraks wel om te vragen of ik die überschattige foto van haar en haar vriendje niet had gemist op FB. Waar ze nog net niet stikken in elkaars tong..

    Alles bij een voel ik me dus beledigd, gedumpt en in de steek gelaten door de twee personen die op dit moment het belangrijkst zijn in mijn leven.

    So please, cheer me up? ):

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 23:06 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Aaawh, dat is toch ook wel logisch? Vind het wel lullig van je vriendin dat ze eigenlijk 'smeekt' om aandacht voor foto op Facebook, terwijl ze jou amper kan opbeuren. Leuk dat ze zo met zichzelf
    bezig is, maar ik noem haar eerder egocentrisch dan jij. Niets van aantrekken, het komt allemaal weer goed. <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het hele concept om aandacht te krijgen op FB over bepaalde dingen zal ik nooit kunnen snappen, dit is er één van..
    Om toch even te antwoorden op je hulpvraag: ik denk eerlijk gezegd dat je het wel tegen je vriendin moet zeggen of vragen. Als jullie goede vriendinnen zijn, snap ik ook niet waarom ze er niet naar gevraagd heeft. Bovendien hoef je, je echt niet slecht te voelen hoor.
    Ik weet dat het een beetje achterhaald klinkt om te zeggen, maar het komt wel goed en je hoeft niet persé een relatie te hebben om blij te zijn.
    Ik zeg, ga gewoon met je vriendin erover praten en inderdaad, vooral niets van aantrekken. Jij hoeft je echt niet slecht te voelen daarom. Al herken ik wel waar je mee zit en dat is echt - op z'n zachts gezegd - kut. Het helpt alleen voor geen moer.

    Veel geluk nog meid. :].


    Wat lullig van haar! Ze zou rekening met je moeten houden en ze zou moeten weten dat het kwetsend is om zoiets nog even extra door iemands neus te boren. Wat ontzettend egocentrisch van haar!
    Maar trek je er maar niks van aan, ze is je niet waard.
    Heel veel sterkte meid!


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Wat lullig van haar! Ze zou rekening met je moeten houden en ze zou moeten weten dat het kwetsend is om zoiets nog even extra door iemands neus te boren. Wat ontzettend egocentrisch van haar!
    Maar trek je er maar niks van aan, ze is je niet waard.
    Heel veel sterkte meid!


    •*• Lululu •*•

    Nou. Dat is volgens mij vrij snel opgelost.
    Als je op een rustig manier aan je vriendin uitlegt dat je wel blij bent voor haar, maar dat je jezelf nogal rot voelt nu en het dus liever even niet over vriendjes en jongens hebt met gelijk wie, dan zal ze daar vast wel rekening mee houden.
    Het is soms moeilijk om je geluk rekening te houden met iemand anders.

    Veder wens ik je veel sterkte toe en ik hoop dat je snel over die jongen heen raakt. En wie weet vind je over een paar maanden iemand waarmee het wel lukt.
    (flower)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.