Wel goed dat je m'n naam nog weet dan. :'D
Ik had Nederlands, het laatste uur en in mijn klas hebben we vaste plekken ik zit altijd naast Luc en hij had stickers bij, vraag me niet waarom, maar hij zei dus tegen mij 'Ik ga een sticker op je klapper plakken die ik aan jou vind doen denken' Dus ik knikte en zei 'Ik zal het dan maar als een compliment opvatten...' Uiteindelijk toen ik naar mijn klapper keek zat er een sticker op ''So cute'' omg. Haha. Ik riep iets te hard 'aaaaaaawh' door de klas en iedereen dacht dat ik gek was, maar dat vond ik dus wel leuk. (:
stay safe because I like being alive at the same time as you
Wel goed dat je m'n naam nog weet dan. :'D
Ik had Nederlands, het laatste uur en in mijn klas hebben we vaste plekken ik zit altijd naast Luc en hij had stickers bij, vraag me niet waarom, maar hij zei dus tegen mij 'Ik ga een sticker op je klapper plakken die ik aan jou vind doen denken' Dus ik knikte en zei 'Ik zal het dan maar als een compliment opvatten...' Uiteindelijk toen ik naar mijn klapper keek zat er een sticker op ''So cute'' omg. Haha. Ik riep iets te hard 'aaaaaaawh' door de klas en iedereen dacht dat ik gek was, maar dat vond ik dus wel leuk. (:
Dankzij je signature :'D
Oehh, Luc? *trekt veelbetekenend wenkbrauwen op*
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien
En er werkt een leuke jongen bij de H&M in Hasselt nutteloze info
Spijtig, anders hadden we weer een koppeltje erbij (no_chears)
Haha, nou ja, hij was gisteravond soms naar me aan 't staren, vandaar. :'D Hij werkt bij mij, so yeah... Hehe.
Ja... Maar ik trouw al met Melissa, dusssss. Haha.
stay safe because I like being alive at the same time as you