• Ik weet niet precies hoe het hier gaat bij ORPG's, maar Fab en ik zullen het spelen op de manier waarop we dat altijd op goSupermodel deden.
    (Ja falend ja, twee 15-jarige meiden op zo'n site), maar oké.
    De O voor RPG staat voor Only, dat betekent dat we het met z'n tweeën doen, en dat dat vast staat. Je mag natuurlijk wel reageren met 'leuk' of 'onthouden'.

    De reden waarom we hier naartoe verhuisd zijn?

    Nou, op gSm hadden we een heel leuk ORPG, maar dat werd gesloten vanwege het overtreden van regels op het gebied van informatie geven. Gelukkig zijn de meesten hier wel iets ouder, en kunnen we gewoon schrijven :)

    Nou, laten we maar beginnen, Fab mag beginnen (:

    Je mag niet met zijn tweeën RPG'en. ORPG's zijn verboden; iedereen moet mee kunnen doen. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    En het lijkt me ook niet geweldig, jullie kunnen beter een story openen en dan om de beurt een hoofdstuk schrijven (:
    We hebben hier namelijk ook een systeem met co-auteurs.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    yo

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:28 ]


    Daydreams keep me alive

    Wat hierboven inderdaad al is gezegd, ORPG's zijn verboden. Je kunt altijd er een gewone RPG van maken, of het in een story zetten, maar dit mag helaas niet.


    Tijd voor koffie.

    Dit mag niet op Quizlet, je kan dan evengoed samen een story schrijven. Slotje.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn