• Morgen komt de nieuwste videoclip uit van 1D, Kiss you! >w<

    I'm so excited!

    Ik heb het net gezien en het is de onzinnigste video ooit. Maar wel heel leuk,haha.
    Jammer genoeg bleef het haken bij 301. D:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Geweldig!


    301 weergaven
    152440 2762


    dus 152440 plus 2762 is 155202 keer bekeken minimaal xD


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Het is altjd zo dat hij blijft haken op 301. De server updated maar een paar keer per dag vanaf zoveel views.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Een paar mensen zeggen ineens op twitter dat hij al 2.5 miljoen keer is bekeken. Maar bij mij staat er nog altijd 301. ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Bij mij staat er ook nog 301, maar denk idd dat ie al best vaak bekeken is want hij ging overal tegelijk online. Dus nou ja de hele fan base meteen kijken natuurlijk.. Dus is het ook logies dat hij (zoals altijd) op 301 vast loopt


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik spoel 'm ook heel vaak door naar het einde, zodat hij sneller opnieuw begint. Maar beter verbreken we het record met meer dan 11 miljoen. Anders is wordt het straks als justin een nieuwe clip krijgt, zo weer verbroken. Net als de vorige keer. ;p

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 22:11 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ach het lukt echt wel om hem te verbreken denk ik, maar weet niet met hoeveel. als het nou in de vakantie was had je hem gewoon constant aan kunnen laten staan maar door school kan dat niet xD


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ja, indd. Das zo kut. Gelukkig ben ik morgen 10 voor 12 al uit. En ik heb altijd zoiets kut dat ik op schooldagen al om 6 uur wakker ben. Dus dan zet ik hem dan ook nog ff anderhalf uur op. (a')
    Eigenlijk wil ik nu naar bed, maar ik wil eerst wachten totdat het aantal views is bijgewerkt. ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Dat duurt nog wel ff, ik ga in iedergeval wel slapen, morgen van 6 tot 7 weer dan school tot eeeh drie uur denk ik? Dan ff naar huis fietsen en hem weer aan zetten dus sws dan van 6 tot 9 om nog vieuws te scoren xD


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Haha, indd. Slaaplekker. ;p
    Hij heeft in ieder geval al wel 204.148 likes. ^^


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Okeee, hij staat bij mij nu dus op de repeat afspeellijst, in 3 tabbladen. Mijn laptop spaced hem opzich best wel heel erg.
    :)


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Zayn met z'n zwembandjes


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind 'm geweldig. :')
    Maar mijn aandacht gaat momenteel wat meer uit naar het gerucht dat Haylor over is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Over? FEESTJE!

    Oké, heel Kiss You is geniaal.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    230710 schreef:
    Ik vind 'm geweldig. :')
    Maar mijn aandacht gaat momenteel wat meer uit naar het gerucht dat Haylor over is.


    Van waar heb je dat gerucht dan?


    Physics is awesome