• het nieuwe jaar is begonnen (al 5 dagen nu )
    Allemaal een gelukkig Nieuwjaar.
    Met een Nieuwjaar denk ik altijd: een nieuwe start, nieuwe dromen, nieuwe wensen.
    a brand new time !
    ik vind het goed voelen. ondanks dat ik er nog niet echt bij stil sta.

    voor mijn uiterlijk heb ik dat ook. niet nu dat het Nieuwjaar is, meestal altijd wel.
    Als ik bijvoorbeeld bij de kapper ben geweest ben, mijn haar geverfd heb, een nieuw setje kleding gekocht hem.
    dan voel ik me brand new, And thats feel good.

    ik ga binnenkort iets anders met mijn haar doen heb een nieuw setje kleding gekocht en ga binnen kort mijn haar verven.
    Ik vind het altijd leuk om dingen uit te proberen en te tutten (:

    voelen jullie het nieuwe jaar ook zo aan, of vinden jullie het ook leuk om weer een nieuwe look als het ware te nemen, of hebben Julie plannen om iets leuks te gaan doen met je uiterlijk ?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    ik merk er eerlijk gezegd vrij weinig van..


    To love is to destroy.

    Noh, niet echt iets eigenlijk.


    Ik merk er weinig van, maar ik kan wel zeggen dat ik qua uiterlijk ook aan het veranderen ben.

    avoire schreef:
    ik merk er eerlijk gezegd vrij weinig van..


    Do what people say you can't.

    Zelfdexd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ga mijn haar dit jaar afknippen. Ik vind het spannend, maar ik wil eens iets anders. Ik voel me ook altijd verbeterd als ik nieuwe kleren koop.


    #WWED - What Would Emma Do?

    avoire schreef:
    ik merk er eerlijk gezegd vrij weinig van..


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Voight schreef:
    Noh, niet echt iets eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Niet echt, hoewel ik wel hoop dat het een goed jaar word. En misschien ga ik dit jaar misschien wel een ander kapsel nemen maar dat weet ik niet zeker, ik hou niet zo van verandering.


    Physics is awesome