• Hoi!

    Wat nou als jij voor het eerst naar Hogwarts gaat? Hoe zal het zijn? Of zit je er misshien al een jaartje op? Zullen er ruzies of juist nieuwe vriendschappen ondstaan? Wat nou als je er les geeft? Hoe zou dat zijn?

    Leerlingen:
    Jaar 1:
    Gryffendor
    -Rosemary Kingston BigFatliar
    -Nathaniel Ayden Westwood Malino
    -
    -
    -

    Slytherin:
    -Abegail Kingston BigFatLiar
    -Meisje Patholoog
    -
    -
    -

    Huffelpuf:
    -Mitchell Thomson Seaver
    -
    -
    -
    -
    Ravenclaw:
    -
    -
    -
    -
    -

    Jaar 2:
    Gryffendor:
    -Valary “Val” Lilybeth McEvers Rider
    -Isabel 'Bel' Cecilya McCallahan Kwijt
    -Leona Bloomswill annickemiek
    -Rexal 'Rex' Johnson Firebolt
    -Jongen

    Slytherin:
    -Helle Indigo Thomson Seaver
    -Chrystina Jill Romano Malino
    -Tyler Jay Romano Malino
    -Ever Tyson Swizzle
    -Jongen

    Huffelpuf:
    -
    -
    -
    -
    -

    Ravenclaw:
    -Alison Valerie Parker iSlytherin
    -Raphael Stefan Erickson Seaver
    -Brittany Hélène McCallister Eluveitie
    -
    -

    onbekend:
    -Eerste jaar kwijt

    Leeraren:
    Proffessor Sabor
    Defence against the dark arts

    Professor Caventius
    Transfiguratie

    Gereseveerd Patholoog
    potions

    Regels:
    -Huisregels quizlet
    -Minimaal 200 worden
    -Geen ruzie buiten het verhaal
    -Geen mensen uitsluiten
    -Geen mensen bestuuren
    -Minimaal 2 stukjes per week
    -Afwezigheid melden
    -Ik open alle topics
    -Niet binnen een topic stoppen
    -Melden als je stopt
    -De andere stukjes ook lezen
    -Andere leeraren, leerlingen die GEEN rol hebben mag je eventueel bespelen als nodig

    De lijstjes
    Leerlingen:
    Naam:
    Geslacht:
    Welk jaar:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Welke afdeling:
    Favoriete vak:
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed:
    broers of zussen:
    Dier:
    Extra:

    Leraren:
    Leraar:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Fav afdeling:
    En of je houseowner wil zijn:

    Ik wil zeker nog:
    Jaar 1:
    Griffendor: 1 jongen OF meisje
    Slytherin: 1 jongen OF meisje en een jongen
    Huffelpuf: 1 meisje en 1 jongen OF meisje
    Ravenclaw: 1 jongen en 1 meisje en 1 jongen OF meisje

    Jaar 2:
    Griffendor:
    Slytherin:
    Huffelpuf: 1 jongen en 1 meisje en 1 jongen of meisje
    Ravenclaw:

    Een aantal leeraren
    Een hoofd van Huffelpuf
    Een schoolhoofd

    Verder zijn er nog andere leerlingen mogelijk natuurlijk, maar max 5 per afdeling in een jaar. Anders krijgen we TE veel rollen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:00 ]


    Dont say why me, say try me

    Ik maak ook nog wel een eerste jaars aan! Alleen niet nu ;P


    Tijd voor koffie.

    Is goed kwijt :)


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    patholoog in jaar 2 slytherin heb ik liever een jongen omdat het anders 1 jongen en 4 meisjes zijn ik zet je bij jaar een, maar als je wil kan je ook een jongen kiezen :)


    Ik vind het moeilijk om een jongen te spelen, maar dat wil ik wel doen, als ik dan een ander meisje mag?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tuurlijk iedereen mag 3 rollen, maar het hoefd niet ik wil het ook wel doen namelijk, maar ik wacht tot dinsdag met mijn 3de rol om te kijken als er nog maar een rol hoeft worden ingevult dan kan ik die doen namelijk :)


    Dont say why me, say try me

    zou ik dan schoolhoofd mogen spelen?


    welkome to my garden of fantasy

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik vind het moeilijk om een jongen te spelen, maar dat wil ik wel doen, als ik dan een ander meisje mag?


    Als je gewoon simpel een jongen wilt spelen moet je gewoon dingen doen, maar dan zoals een jongen het zou doen... Ik weet dat dat vaag klinkt xd
    Haha.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:54 ]

    Ik betwijfel heel erg of ik telkens de 200 woorden haal, maar ik zal het proberen... Zijn die regels er pas bijgeschreven of?


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Ik betwijfel heel erg of ik telkens de 200 woorden haal, maar ik zal het proberen... Zijn die regels er pas bijgeschreven of?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    nee maar wel duidelijk
    het is bij mij het punt niet dat je het daadwerkelijk haald maar meer dat je niet telken stukjes van 20 woordjes scrijft, en bovendien als je streeft naar 100 zal je minder snel 150 halen dan waneer je streeft naar 200 ;)

    tips: omschrijf je omgeving
    Het huis was prachtig en verschrikelijk groot! De wit geverfde muren straalde een soort warmte uit die je welkom liet voelen. Je liep de trap op en streek met je vingers over de houten leuning. Het rode tapijt wat door de gangen en over de trap was uitgerold voeld vertrouwd aan. Je wou hier nooit meer weg, zo goed voelde het om hier te zijn! Boven aangekomen liep je naar de eerste en beste deur die je zag. Je vroeg je af wat er in deze kamer zou bevinden. Je trok de deur open en stapte een slaapkamer in. Netzo als je eerder had gezien, waren er wiite muren. Grote ramen met lichtgekleurde gordijnen bovonden zich in deze kamer. Er was ook een deur die naar het balkon leide.....
    (niet mijnschrijfsten + ik schrijf liever in de ik vorm haha je kan ook mensen omschrijven Ze had een kort felroze rokje aan wat vloekte met haar oranje t-shirt. Haar blonde haren zaten helemaal in de war...)

    -Omschrijf je emoties
    Ik voelde me verdrietig. Best vreemd ik zou juist kwaad moeten zijn, maar dat was ik niet! Ik was er achter wat jij had gedaan gekomen en was meteen bij je weg gegaan. Ik had verwacht dat ik blij zou zijn, maar dat was niet zo! Een vreemd verdrietig gevoel had me overgenomen. Alsof ik het leven niet meer waard was en niemand van me hield

    2 tips alvast als ik niks meer weet ennik heb een limiet doe ik dat ook, maar let op! doe het niet te veel dan word het saai omdat er eigenlijk niks gebeurt


    Dont say why me, say try me