• Hoi!

    Wat nou als jij voor het eerst naar Hogwarts gaat? Hoe zal het zijn? Of zit je er misshien al een jaartje op? Zullen er ruzies of juist nieuwe vriendschappen ondstaan? Wat nou als je er les geeft? Hoe zou dat zijn?

    Leerlingen:
    Jaar 1:
    Gryffendor
    -Rosemary Kingston BigFatliar
    -Nathaniel Ayden Westwood Malino
    -
    -
    -

    Slytherin:
    -Abegail Kingston BigFatLiar
    -Meisje Patholoog
    -
    -
    -

    Huffelpuf:
    -Mitchell Thomson Seaver
    -
    -
    -
    -
    Ravenclaw:
    -
    -
    -
    -
    -

    Jaar 2:
    Gryffendor:
    -Valary “Val” Lilybeth McEvers Rider
    -Isabel 'Bel' Cecilya McCallahan Kwijt
    -Leona Bloomswill annickemiek
    -Rexal 'Rex' Johnson Firebolt
    -Jongen

    Slytherin:
    -Helle Indigo Thomson Seaver
    -Chrystina Jill Romano Malino
    -Tyler Jay Romano Malino
    -Ever Tyson Swizzle
    -Jongen

    Huffelpuf:
    -
    -
    -
    -
    -

    Ravenclaw:
    -Alison Valerie Parker iSlytherin
    -Raphael Stefan Erickson Seaver
    -Brittany Hélène McCallister Eluveitie
    -
    -

    onbekend:
    -Eerste jaar kwijt

    Leeraren:
    Proffessor Sabor
    Defence against the dark arts

    Professor Caventius
    Transfiguratie

    Gereseveerd Patholoog
    potions

    Regels:
    -Huisregels quizlet
    -Minimaal 200 worden
    -Geen ruzie buiten het verhaal
    -Geen mensen uitsluiten
    -Geen mensen bestuuren
    -Minimaal 2 stukjes per week
    -Afwezigheid melden
    -Ik open alle topics
    -Niet binnen een topic stoppen
    -Melden als je stopt
    -De andere stukjes ook lezen
    -Andere leeraren, leerlingen die GEEN rol hebben mag je eventueel bespelen als nodig

    De lijstjes
    Leerlingen:
    Naam:
    Geslacht:
    Welk jaar:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Welke afdeling:
    Favoriete vak:
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed:
    broers of zussen:
    Dier:
    Extra:

    Leraren:
    Leraar:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Fav afdeling:
    En of je houseowner wil zijn:

    Ik wil zeker nog:
    Jaar 1:
    Griffendor: 1 jongen OF meisje
    Slytherin: 1 jongen OF meisje en een jongen
    Huffelpuf: 1 meisje en 1 jongen OF meisje
    Ravenclaw: 1 jongen en 1 meisje en 1 jongen OF meisje

    Jaar 2:
    Griffendor:
    Slytherin:
    Huffelpuf: 1 jongen en 1 meisje en 1 jongen of meisje
    Ravenclaw:

    Een aantal leeraren
    Een hoofd van Huffelpuf
    Een schoolhoofd

    Verder zijn er nog andere leerlingen mogelijk natuurlijk, maar max 5 per afdeling in een jaar. Anders krijgen we TE veel rollen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:00 ]


    Dont say why me, say try me

    Mag ik een jongen uit het eerste jaar? En alshet mag ook een jongen en meisje uit het tweede jaar

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 21:01 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Chrystina Jill Romano.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Welk jaar: 2.
    Uiterlijk: Ze heeft net zoals haar tweelingbroer zwart haar. Ze heeft lang haar, wat golft en meestal in een hoge strakke staart zit. In een staart komt haar haar tot haar rug, als het los zit tot haar billen. Ze heeft net zoals haar broer karamelbruine ogen met lange wimpers. Ze hebben beide een getinte huidskleur. Ze is slank en 1.67 lang.
    Innerlijk: Kan je vertrouwen gemakkelijk winnen, sluw, aardig tegen mensen die ze mag, kan behoorlijk gemeen zijn, best flirty, best slim, sarcastisch, leiderstype, trots, tikkeltje agressief, ze heeft een ego, tikkeltje arrogant.
    Welke afdeling: Slytherin.
    Favoriete vak: Potions.
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: Volbloed, Chrystina komt uit een rijke, bekende familie.
    broers of zussen: Ze heeft twee oudere broer, Jayson. Hij is erg beschermend over haar, hij zit ook in Slytherin en in het 5e jaar. Tyler, hij zit ook in Slytherin en is 3 minuten ouder dan Chrystina.
    Dier:

    , Shadow, hij luistert naar alles wat Chrystina zegt.
    Extra: Ze is drijver bij het zwerkbalteam. Ze wijkt bijna nooit van Tyler's zijde. Ze hebben dezelfde gave, als ze iemand aanraken weten ze in een klap alles, van hun geboorte tot het heden. Ze weten alles, alles wat je ooit hebt gedaan, hoe je familie is. Alles...

    Naam: Tyler Jay Romano.
    Geslacht: Mannelijk.
    Welk jaar: 2.
    Uiterlijk: Hij heeft net zoals zijn tweelingzusje zwart haar. Hij houdt het in model met gel. Hij heeft karamelbruine ogen met lange wimpers, net zoals zijn tweelingzusje. Ze hebben beide een getinte huidskleur. Hij is lichtelijk gespierd en 1.70 lang.
    Innerlijk: Kan je vertrouwen gemakkelijk winnen, sluw, aardig tegen mensen die ze mag, kan behoorlijk gemeen zijn, best flirty, niet heel slim maar ook niet heel dom, sarcastisch, leiderstype, trots, tikkeltje agressief, hij heeft een ego, tikkeltje arrogant.
    Welke afdeling: Slytherin.
    Favoriete vak: Potions.
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: Volbloed, Tyler komt uit een rijke, bekende familie.
    broers of zussen: Hij heeft een grote broer, Jayson. Hij zit ook in Slytherin en in het 5e jaar. Chrystina, zij zit ook in Slytherin en is 3 minuten jonger dan Tyler.
    Dier:

    Sylver.
    Extra: Hij is drijver bij het zwerkbalteam. Hij wijkt bijna nooit van Chrystina's zijde. Ze hebben dezelfde gave, als ze iemand aanraken weten ze in een klap alles, van hun geboorte tot het heden. Ze weten alles, alles wat je ooit hebt gedaan, hoe je familie is. Alles...


    Naam: Nathaniel Ayden Westwood.
    Geslacht: Mannelijk.
    Welk jaar: 1.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Druk, best dapper, avontuurlijk, zegt wat hij denkt, werkt zichzelf gemakkelijk in de problemen, tikkeltje verwend.
    Welke afdeling: Gryffindor.
    Favoriete vak: Vliegles.
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: Halfbloed, zijn moeder is een dreuzel.
    broers of zussen: Hij heeft een klein zusje van negen.
    Dier: Skyler.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 13:42 ]


    El Diablo.

    de rest zal ik maandag updaten dan kan ik op een computerbwat veel makkelijker is


    Dont say why me, say try me

    ik maak mijn rol vanavond wel of miss morgen XD


    welkome to my garden of fantasy

    Mag ik trouwens ook het hoofd van Gryffindor reserveren?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:54 ]


    Tijd voor koffie.

    Oh, en Isabel is Keeper van het Gryffindor Zwerkbalteam oke?


    Tijd voor koffie.

    Ik vul mijn personages morgen in.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 0:44 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Rexal 'Rex' Johnson
    Geslacht: mannelijk
    Welk jaar: 2
    Uiterlijk: Rex heeft donkerblond haar en groen-blauwe ogen. Verder heeft hij een vrolijk gezicht en appelwangetjes waar een lichte blos op te zien is. Zijn haar krult wel een beetje, maar niet heel erg. Zijn haar groeit tot over zijn oren en hij is redelijk lang voor zijn leeftijd. Hij erg dun doordat hij een lichte versie van anorexia heeft.
    Innerlijk: Rex is erg verlegen doordat hij denkt dat hij veel te dik is en omdat hij een dreuzeltelg is. Mensen zien hem vaak ook over het hoofd. hij was ook depressief Toen hij ontdekte dat hij een tovenaar was ging het iets beter met hem en langzaam aan doet hij ook al vrolijker. Zijn droom is om later minister van toverkunst te worden en van al zijn problemen af te zijn
    Welke afdeling: Gryffindor
    Favoriete vak: Defence against the dark arts
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: Dreuzeltelg
    broers of zussen: nee
    Dier: een kat Charles
    Extra: hij heeft een lichte vorm van Anorexia


    Naam: Proffessor Sabor
    Leeftijd: 34
    Vak: Defence against the dark arts
    Fav afdeling: Ravenclaw
    En of je houseowner wilt zijn: Ja, haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Whaha, één van mijn beste vrienden noemen we altijd Rex, hij het Rexton en is een gestoorde zwarte :')


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik een meisje in het 2e jaar reserveren? (:

    Rider schreef:
    Whaha, één van mijn beste vrienden noemen we altijd Rex, hij het Rexton en is een gestoorde zwarte :')


    Haha, het was de eerste naam die in me opkwamXD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mag ik het Hoofd van Griffoendor reserveren, die Transfiguration geeft?


    Tijd voor koffie.

    Ik maak wel een soort Anderling :3

    Naam: Mariëlle Caventius. Ook wel bekend als Professor Caventius. Weinig leerlingen kennen haar voornaam.
    Leeftijd: 54 Jaar.
    Vak: Transfiguratie.
    Fav afdeling: Gryffindor natuurlijk, al doet ze wel haar best om even eerlijk te zijn tegen iedere afdeling.
    [b] En of je houseowner wil zijn:[/b] Ja, ze is het hoofd van Gryffindor Als het mag.

    Karakter: Mariëlle Caventius is een van de strengste leraren die je waarschijnlijk ooit zult hebben. Eigenlijk kan je haar wel vergelijken met Professor Anderling. Ze is streng, en hard, maar heeft een klein hard, en staat altijd voor de leerlingen klaar. Ook is ze erg trouw, en zal het schoolhoofd nooit verraden. Ze is dapper, en niet bang. Ze is een faunaat, ze kan, net als Andering, veranderen in een Cyperse kat. Alleen is het in haar geval een Pikzwarte met felle, gele ogen.


    Tijd voor koffie.

    Heb je nog rollen nodig ?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Naam: Leona Bloomswill
    Geslacht: vrouw
    Welk jaar: 2
    Uiterlijk: ze heeft een korte bruine bob en heeft vel groene ogen (ik zoek miss nog een plaatje of ik maak nog een tekening maar nu kan ik niks vinden :$)
    Innerlijk: Leona is een super vrolijk en hyper actief meisje. ze is ook heel spontaan en een beetje naïef. met anderen erbij is ze meestal zelfverzekerd maar als ze alleen is dan kan ze opeens super onzeker zijn. ook is ze snel aangebrand en laat ze zich snel op de kast jagen. en als ze deprie is dan is ze dat goed. dan kan niks of niemand haar opvrolijken. (behalve lekker eten) daar is ze te koppig voor. ook is ze erg trots en heeft ze soms snel achtelkaar opvolgende stemmingswisselingen.
    Welke afdeling: griffindor
    Favoriete vak: verweer tegen zwarte kunsten en daarna toverdranken
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: halfbloed
    broers of zussen: ze heeft twee oudere broers en een oudere zus. ook heeft ze een klein zusje.
    Dier:


    Extra: single, ze is drijver van het zwerkbal team en heeft een enorme angst voor spinnen en andere kleine beestjes.


    welkome to my garden of fantasy