• Hoi!

    Wat nou als jij voor het eerst naar Hogwarts gaat? Hoe zal het zijn? Of zit je er misshien al een jaartje op? Zullen er ruzies of juist nieuwe vriendschappen ondstaan? Wat nou als je er les geeft? Hoe zou dat zijn?

    Leerlingen:
    Jaar 1:
    Gryffendor
    -Rosemary Kingston BigFatliar
    -Nathaniel Ayden Westwood Malino
    -
    -
    -

    Slytherin:
    -Abegail Kingston BigFatLiar
    -Meisje Patholoog
    -
    -
    -

    Huffelpuf:
    -Mitchell Thomson Seaver
    -
    -
    -
    -
    Ravenclaw:
    -
    -
    -
    -
    -

    Jaar 2:
    Gryffendor:
    -Valary “Val” Lilybeth McEvers Rider
    -Isabel 'Bel' Cecilya McCallahan Kwijt
    -Leona Bloomswill annickemiek
    -Rexal 'Rex' Johnson Firebolt
    -Jongen

    Slytherin:
    -Helle Indigo Thomson Seaver
    -Chrystina Jill Romano Malino
    -Tyler Jay Romano Malino
    -Ever Tyson Swizzle
    -Jongen

    Huffelpuf:
    -
    -
    -
    -
    -

    Ravenclaw:
    -Alison Valerie Parker iSlytherin
    -Raphael Stefan Erickson Seaver
    -Brittany Hélène McCallister Eluveitie
    -
    -

    onbekend:
    -Eerste jaar kwijt

    Leeraren:
    Proffessor Sabor
    Defence against the dark arts

    Professor Caventius
    Transfiguratie

    Gereseveerd Patholoog
    potions

    Regels:
    -Huisregels quizlet
    -Minimaal 200 worden
    -Geen ruzie buiten het verhaal
    -Geen mensen uitsluiten
    -Geen mensen bestuuren
    -Minimaal 2 stukjes per week
    -Afwezigheid melden
    -Ik open alle topics
    -Niet binnen een topic stoppen
    -Melden als je stopt
    -De andere stukjes ook lezen
    -Andere leeraren, leerlingen die GEEN rol hebben mag je eventueel bespelen als nodig

    De lijstjes
    Leerlingen:
    Naam:
    Geslacht:
    Welk jaar:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Welke afdeling:
    Favoriete vak:
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed:
    broers of zussen:
    Dier:
    Extra:

    Leraren:
    Leraar:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Fav afdeling:
    En of je houseowner wil zijn:

    Ik wil zeker nog:
    Jaar 1:
    Griffendor: 1 jongen OF meisje
    Slytherin: 1 jongen OF meisje en een jongen
    Huffelpuf: 1 meisje en 1 jongen OF meisje
    Ravenclaw: 1 jongen en 1 meisje en 1 jongen OF meisje

    Jaar 2:
    Griffendor:
    Slytherin:
    Huffelpuf: 1 jongen en 1 meisje en 1 jongen of meisje
    Ravenclaw:

    Een aantal leeraren
    Een hoofd van Huffelpuf
    Een schoolhoofd

    Verder zijn er nog andere leerlingen mogelijk natuurlijk, maar max 5 per afdeling in een jaar. Anders krijgen we TE veel rollen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:00 ]


    Dont say why me, say try me

    @islytherin jazeker het schoolhoofd is nog vrij we kunnen nog wat leeraren nemen ik heb nog 2 houseowners nodig en ik geloof dat huffelpuf en ravenclaw leeg zijn.... maandag zal ik alles aanpassen enzo en een story maken zodat het wat over zichtelijker is


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    @islytherin jazeker het schoolhoofd is nog vrij we kunnen nog wat leeraren nemen ik heb nog 2 houseowners nodig en ik geloof dat huffelpuf en ravenclaw leeg zijn.... maandag zal ik alles aanpassen enzo en een story maken zodat het wat over zichtelijker is


    Mag ik een ravenclaw meisje reserveren?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik ben momenteel bezig met een Ravenclaw jongen, Hufflepuf jongen en een Slytherin meisje, maar ben nog even plaatjes zoeken...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Alison Valerie Parker, ze word ook vaak Ally genoemd
    Geslacht: vrouwelijk
    Jaar: 2de jaar
    Uiterlijk: Alison is een klein meisje van 1.48 en word daardoor vaak Kabouter genoemd. http://weheartit.com/entry/5191063/via/xLotteMaslow (dat is Alison) , ze heeft haar donkerblonde haren vaak samengebonden in een staart maar draagt ook vaak bandana's
    Innerlijk: Ally is wel klein maar ze is wel een van de gekste meisjes die je ooit zal leren kennen. Ze is niet bang om nieuwe dingen te proberen en zegt vaak gewoon wat ze denkt. Verder is het wel een heel gesloten meisje vol geheimen. Ook heeft ze moeite met mensen te vertrouwen.
    Afdeling: door haar gedrag is ze een echte Ravenclaw net als haar moeder was.
    Favoriete vak: Alison vind vooral Kruidenkunde heel interessant en is er ook goed in.
    Bloedsoort: Alison is een halfbloedje
    Broers of zussen: Alison heeft een grote broer en kleiner zusje. En woont samen met hun tijdens de vakantie in Hogsmead bij haar oma. Sinds haar ouders zijn gestorven een paar jaar terug.
    Dier: Alison heeft een kat http://weheartit.com/entry/48352819/via/disneyfairytales en hij heet Ricky.
    Extra: check innerlijk

    Zo goed?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    mag ik het ravenklauw hoofd spelen?


    welkome to my garden of fantasy

    Naam: Helle Indigo Thomson
    Geslacht: Vrouwelijk
    Welk jaar: tweede jaar
    Uiterlijk:
    http://data.whicdn.com/images/48377039/137620318_large.jpg (Maak haar ook maar ietjs jonger)
    Innerlijk: Helle is een vrolijk meisje met een lieve lach en een goed gevoel voor humor. Ze heeft nogal snel de slappe lach en kan soms helemaal stuk gaan om niets. Ze vindt zichzelf ook vaak nogal grappig. Andere vinden haar vooral grappig op de momenten dat ze helemaal niet grappig bedoelt te zijn. Ze is heel erg koppig en kan soms een beetje arrogant en bot overkomen. Ze heeft een hekel aan sorry zeggen en is socially awkward. Helle is ook een beetje blond zo nu en dan. Ze maakt vaak een opmerking of stelt een vraag zonder er echt bij na te denken
    Welke afdeling: Slytherin
    Favoriete vak: Potions
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: Pure blood
    broers of zussen: twee. Een jonger broertje in Gryffindor (waar ze vaak ruzie mee heeft) en een oudere broer gewoon in Slytherin
    Dier: Ze heeft een kat genaamd Daisy
    Extra: Ze wil heel graag Seeker worden dit jaar, maar weet dat het bijna onmogelijk is voor een tweede jaars.


    Naam: Raphael Stefan Erickson
    Geslacht: Mannelijk
    Welk jaar: Tweede jaar
    Uiterlijk:
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/253082_364059803683585_888563868_n.jpg
    (Maak hem in gedachte maar ietsje jonger)
    Innerlijk: Raphael is Raphael. Hij is soms nog al raar kan nogal betweterig overkomen, hij is soms afstandelijk, kan niet goed tegen grote groepen en houdt van lezen. Hij is soms een beetje afwezig en kan soms heel veel staren. Soms kan je zoveel tegen hem praten als je wil, maar hij hoort je gewoonweg niet. Ook heeft hij nogal problemen met vreemde mensen omdat hij niet heel erg goed is in vrienden maken. Hij is erg slim en creatief, maar kan soms ook een beetje traag van begrip zijn. Hij heeft er een hekel aan als hij veel moet praten of als hij iets moet zeggen tegen mensen die hij niet goed kent.
    Welke afdeling: Ravenclaw
    Favoriete vak: DADA
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: Half blood
    broers of zussen: Hij heeft een zusje in het vierde jaar
    Dier: Hij heeft een uil genaamd Harold
    Extra: /


    Naam: Mitchell Thomson
    Geslacht: Mannelijk
    Welk jaar: Eerste jaar
    Uiterlijk:
    http://fotos.fotoflexer.com/76793c7448a31cb354723ec5c6230e41.jpg (Maak hem ook even heel wat jonger)
    Innerlijk:
    Hij is een echte Hufflepuf. Hij is loyaal, werkt hard en wil altijd iedereen helpen. Dit komt ook deels doordat hij zo opgevoed is, hij weet niet beter. Toch is hij soms een beetje vol van zichzelf en kan hij het niet laten om soms even te zeggen hoe geweldig hij wel niet is. Soms is hij een beetje overmoedig, maar zijn onhandigheid lost dat al snel op.
    Welke afdeling: Hufflepuf
    Favoriete vak: Herbologie
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: mudblood
    broers of zussen: Een zusje van vijf en een zus in het tweede jaar
    Dier: Hij heeft kat genaamd Halo
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 22:15 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Naam: Helle Indigo Thomson
    Geslacht: Vrouwelijk
    Welk jaar: tweede jaar
    Uiterlijk:
    -komt-
    Innerlijk: Helle is een vrolijk meisje met een lieve lach en een goed gevoel voor humor. Ze heeft nogal snel de slappe lach en kan soms helemaal stuk gaan om niets. Ze vindt zichzelf ook vaak nogal grappig. Andere vinden haar vooral grappig op de momenten dat ze helemaal niet grappig bedoelt te zijn. Ze is heel erg koppig en kan soms een beetje arrogant en bot overkomen. Ze heeft een hekel aan sorry zeggen en is socially awkward. Helle is ook een beetje blond zo nu en dan. Ze maakt vaak een opmerking of stelt een vraag zonder er echt bij na te denken
    Welke afdeling: Slytherin
    Favoriete vak: Potions
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: Pure blood
    broers of zussen: twee. Een jonger broertje in Gryffindor (waar ze vaak ruzie mee heeft) en een oudere broer gewoon in Slytherin
    Dier: Ze heeft een kat genaamd Daisy
    Extra: Ze wil heel graag Seeker worden dit jaar, maar weet dat het bijna onmogelijk is voor een tweede jaars.


    Naam: Raphael Stefan Erickson
    Geslacht: Mannelijk
    Welk jaar: Tweede jaar
    Uiterlijk:
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/253082_364059803683585_888563868_n.jpg
    (Maak hem in gedachte maar ietsje jonger)
    Innerlijk: Raphael is Raphael. Hij is soms nog al raar kan nogal betweterig overkomen, hij is soms afstandelijk, kan niet goed tegen grote groepen en houdt van lezen. Hij is soms een beetje afwezig en kan soms heel veel staren. Soms kan je zoveel tegen hem praten als je wil, maar hij hoort je gewoonweg niet. Ook heeft hij nogal problemen met vreemde mensen omdat hij niet heel erg goed is in vrienden maken. Hij is erg slim en creatief, maar kan soms ook een beetje traag van begrip zijn. Hij heeft er een hekel aan als hij veel moet praten of als hij iets moet zeggen tegen mensen die hij niet goed kent.
    Welke afdeling: Ravenclaw
    Favoriete vak: DADA
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: Half blood
    broers of zussen: Hij heeft een zusje in het vierde jaar
    Dier: Hij heeft een uil genaamd Harold
    Extra: /


    Naam: Mitchell Thomson
    Geslacht: Mannelijk
    Welk jaar: Eerste jaar
    Uiterlijk:
    http://fotos.fotoflexer.com/76793c7448a31cb354723ec5c6230e41.jpg (Maak hem ook even heel wat jonger)
    Innerlijk: -komt-
    Welke afdeling: Hufflepuf
    Favoriete vak: Herbologie
    Modderbloedje/halfbloedje/volbloed: mudblood
    broers of zussen: Een zusje van vijf en een zus in het tweede jaar
    Dier: Hij heeft kat genaamd Halo
    Extra:



    Ik moet dit even zeggen... I like Raphael :9~


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Done! nauja bijna...
    het zwerkbal team de leeraren en de rest van het stukje doe ik voor vrijdag nog maar nu moet ik weer gaan|
    zeg het als er iets niet klopt pllzz het was een beetje lastig...
    zoals je kan zien zijn er 40 rollen tot de beschikking, een beetje veel xD dus het is niet heel erg als er enkele plaatsen over blijven er kunnen sowiezo nog wel mensen inspringen nadat we zijn begonnen denk ik
    maar ik wil wel graag in elk jaar en in elke afdeling 3 personen waaronder minimaal 1 jongen en een meisje! het max rollen per persoon is 3, niet omdat we anders vol zouden zitten, maar omdat 3 rollen per persoon toch echt wel genoeg is xD ik ga er zelf misschien nog een jongen bij maken ik weet het nog niet zeker


    Dont say why me, say try me

    Je moet Tyler Jay Romano er nog bij zetten, haha :3 2e jaar, Slytherin


    El Diablo.

    Ik stuur morgen of overmorgen de personage in. Ik ga het morgen proberen, maar ben niet 100% zeker of ik tijd heb, aangezien het dan mijn verjaardag is.

    GEFELICIETEERD nja alvast dan :) en ik zal die laatste er morgen weer opzetten kheb nu geen computer


    Dont say why me, say try me

    (Uhh, sorry dat ik het zeg, maar ik had een tijdje geleden al het hoofd van ravenklauw aangemaakt, samen met nig een ander personage van Griffoendor, komen die er ook nog bij te staan?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    leraren komen later deze week :) je personage moet ik gemist hebben komt er morgen nog bij ik had nog al haast, de eerste helft deed ik onder schooltijd en andere toen ik binnen 10 min bij de bushalte moest staan wachten.... nja elke dag een stukje en ik kom er wel, maar kheb thuis nu geen werkende pc en dan gaat het echt niet dus ik moet gebruik maken van schoolcomputers...


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    leraren komen later deze week :) je personage moet ik gemist hebben komt er morgen nog bij ik had nog al haast, de eerste helft deed ik onder schooltijd en andere toen ik binnen 10 min bij de bushalte moest staan wachten.... nja elke dag een stukje en ik kom er wel, maar kheb thuis nu geen werkende pc en dan gaat het echt niet dus ik moet gebruik maken van schoolcomputers...


    Ik begrijp het(: ik dacht, ik zeg het ff zodat je het niet vergeet


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    haha no probs goed ook hoor xD


    Dont say why me, say try me