• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!



    Rollen:
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Leerjaar(als leerling)
    Rol:
    Afdeling(als leerling):
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra


    Gryffindor:
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje(vol))

    Alice Mabel Fox - Jaimes
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    Diana Lynae Hartley(Wachter, Aanvoerder) - Stiles
    Laurene Ann Evans(Zoeker) - Druella
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Alice Mabel Fox - Jaimes
    Damian Braxton - Rechazame
    Josh Clive ratsley(zoeker) - Seaver
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Dawn Maiden Valentine - Roww
    Drew James Valentine/i] - Roww
    Stefan Peterson - Lizor
    May Autumn Julia Winte - Roww
    Ambrose Katniss Black - xVanilla
    Aireal Garcia - JokerBaby
    Rose Violet Kane - DeadHead
    Matt & Pete Johnson - Roww
    Ariana & Camille Hastings - Lizor
    Eric Benjamin Button - WillNotLearn
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Diana Lynae Hartley(Wachter) - Stiles
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Josh Clive ratsley(zoeker) - Seaver
    Afdelingsleider

    Hufflepuff
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)

    Julia Dubois(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - Seaver
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Anne Rose Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Chantay Lupin(Drijver) - Druella
    Stephen Granger - mismi
    Teamin Jace Sangue - Roww
    Elise Style - Lizor
    Destiney Style - Roww
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - Seaver
    Aimee Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Chantay Lupin(Drijver) - Druella
    Afdelingsleider

    Ravenclaw
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Leerlingen
    Abbony Blyss Harrison - Lifehouse
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Christian Thom Smith(Jager) - Seaver
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Jake Bryan - Roww
    David Nolan Joshua Smith - Seaver
    Hayley Ann Thompson - Scatach
    Lauren Lopez - StarKiddie
    Arianne Slytherin - MaraCroft
    Cameron 'Cam' Gregory - Jaimes
    Nathaniel 'Nathan' Briel - WillNotLearn
    Zwerkbalteam (vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Christian Thom Smith(Jager) - Seaver
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Afdelingsleider

    Slytherin
    Klassenoudste (vol))(1 jongen en 1 meisje

    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Leerlingen
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - Seaver
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Callum Darren Hastings(Volger) - Stornoway
    Athan James Hastings - Stornoway
    Alicia Malfoy - TheseWords
    Leslie Fields - Jaimes
    Ruby Agony Hope(volger) - Seaver
    Dawn Emilia Harper - Panday
    Magenta Sherburne - Theep
    Jayden Odair - Lizor, Jaimes
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Felice Lily Billington - Druella
    Melissa Johnson(volger) - Seaver
    Arianna Johnson(volger) - Seaver
    Aline Rush - Jaimes
    Aviera Delena Degrassi - Stuttgart
    Lily Janice Hastings - Druella
    Jason Eroin Black - WillNotLearn
    Adam Bryan Gontier - Roww
    Mabel Aurelia Winter - Roww
    Daniëlle Stephani Winter - Roww
    Allison Katherina Elena Petrova - Lizor
    Rosalyn 'Rose' O'Donnel - Druella
    Finn Jason Forbes - Lizor
    Leyla Aléne Lockwood - Stuttgart
    Cailyn Rosean Riddle - Druella
    Meryl Diana Parsel - xVanilla
    Sean Connor Duke - Lizor
    Amelia 'Amy' McAllister - Druella
    Evelyn 'Eve' Campbell - Jaimes
    Zwerkbalteam(vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - Seaver
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager) - Lizor
    Afdelingsleider

    Leraren:
    Astronomie

    Kimberly Patriot - Door iedereen
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren

    Damian Whitfield - WillNotLearn
    Waarzeggerij
    Bezweringen

    May Angelique Hastings - Druella
    Kruidenkunde
    Linea Butcher - Door iedereen
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten(vol)
    Fiona Fera Filch - Seaver
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde

    Marc Louis Johnson - Roww
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling(vol)

    Harold Livingsstone - Seaver

    Schoolhoofd
    Nicolas Kayson Viren Finddler - Seaver
    Toekomstig Schoolhoofd
    Caleb Damon Parsel - Lizor
    Plaatsvervangend Schoolhoofd
    Conciërge
    Bibliothecaresse
    Schoolverpleegster

    Maya Alison Lockwood - Druella
    Vlieglerares en Zwerkbalscheidsrechter
    Jachtopziener, sleutelbewaarder en terreinknecht


    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Volgers
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Melissa Johnson(volger) - Seaver
    Arianna Johnson(volger) - Seaver


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiele Potter verhaal mogen
    -Reactie 4 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door degene die het laatste bericht stuurde, als ik NIET online ben (:
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Zwerkbal schema
    1e wedstrijd, Griffoendor - Zwadderich
    2e wedstrijd, Huffelpuf - Ravenklauw
    3e wedstrijd, Ravenklauw - Zwadderich
    4e wedstrijd, Griffoendor - Huffelpuf
    5e wedstrijd, Huffelpuf - Zwadderich
    6e wedstrijd, Griffoendor - Ravenklauw


    Rollentopic
    Rooster
    Rollenstory


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaimes schreef:
    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    Ze zegt met een glimlach dat ze ook klaar is en als ik even langs haar heen kijk, zie ik dat bij haar wel alles netjes ligt.
    'En daarom ben ik nou een jongen en jij een meisje,' zeg ik lachend, doelend op het kleren opvouwen, of in mijn geval niet opvouwen.
    Ik loop naar de deur van mijn kamer en doe die open, op mijn gemakje loop ik naar beneden.
    'Oke, eerst eten, dan geef ik je een rondleiding door het huis en daarna.... optreden van jou!'

    Amy
    ''En daarom ben ik nou een jongen en jij een meisje,'' lachte Cam. Ook ik grinnikte even en knikte.
    ''Oke, eerst eten, dan geef ik je een rondleiding door het huis en daarna.... optreden van jou!'' Ik knikte een paar keer instemmend, tot hij op het optreden aan kwam. Opnieuw schudde ik hevig mijn hoofd.
    Fuck, niet vergeten, dus.

    [May komt er aan c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    Ze knikt een paar keer terwijl ik vertel, maar als ik over het optreden begin schudt ze hevig haar hoofd.
    'Oke, dan treed ik wel op voor jou,' zeg ik met een scheve glimlach. 'Alleen verwacht er niet teveel van, zo goed ben ik er niet in.'
    Normaal schep ik over dingen op en kan ik een grote ego hebben, behalve op dit punt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Evelyn 'Eve'
    Ze schudt onschuldig haar hoofd als ik vraag of ze een grapje maakt. Bevestiging.
    Wanneer ik haar naar haar vuurtje vraag grijnst ze breedt. 'Zeker?' vraagt ze met een frons.
    O, ik ben zó dom. Ze stopt de aansteker bij de rand van haar string waardoor ik wel met mijn hand in haar rokje moet.
    Ze lacht dan zachtjes en kijkt me uitdagend aan.
    Ik aarzel heel even, maar ach, ik heb toch niets te verliezen als ik me bedenk dat ik op die plaats vannacht met mijn tong ben geweest.
    Ik pak de aansteker en steek mijn sigaret aan. Die houd ik even tussen mijn lippen, dan draai ik May om, duw haar zachtjes tegen de deur aan en stop de aansteker tussen haar bilspleet.
    'Alsjeblieft, en wees voorzichtig met zitten,' zeg ik dan met een sluw glimlachje.
    Ik neem dan een trekje van mijn sigaret en blaas de rook in haar richting.

    May
    Ze pakte de aansteker, na geaarzeld te hebben.
    Plotseling draaide ze me om en duwde me tegen de muur. Ik voelde hoe ze de aansteker tussen mijn bilspleet stopte.
    Ik grinnikte.
    ''Alsjeblieft, en wees voorzichtig met zitten,'' zei ze. De sluwheid was duidelijk te horen in haar stem.
    ''Miauw,'' mompelde ik grijnzend, en viste hem er weer tussenuit.
    ''Ben je er al uit wat je wilt, liefje? Of moet ik je helpen met beslissen?'' zei ik met een speelse knipoog, na me omgedraaid te hebben. Dat 'liefje' was altijd al mijn stopwoordje geweest; volgens mij had Eve dat inmiddels ook al door.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Evelyn 'Eve'
    'Miauw,' mompelt May grijnzend, zelfs dat is aantrekkelijk aan haar. Ze heeft haar aansteker weer weggehaald.
    'Ben je er al uit wat je wilt, liefje? Of moet ik je helpen met beslissen?' zegt ze. Ze draait zich weer naar me om en ik kijk haar aan.
    Heel nonchalant rook ik eerst nog verder, er is gewoon een knop omgegaan. Ik laat me niet meer gekmaken door May.
    'Hm, je doet je best maar,' zeg ik kalmpjes. 'Help maar met beslissen hoor, als jij daar gelukkig van wordt.'
    Een kleine speels lachje zit op mijn lippen, heel miniscuul, maar hij is er wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    Ze knikt een paar keer terwijl ik vertel, maar als ik over het optreden begin schudt ze hevig haar hoofd.
    'Oke, dan treed ik wel op voor jou,' zeg ik met een scheve glimlach. 'Alleen verwacht er niet teveel van, zo goed ben ik er niet in.'
    Normaal schep ik over dingen op en kan ik een grote ego hebben, behalve op dit punt.

    amy
    ''Oke, dan treed ik wel op voor jou,'' zei hij met die ene scheve glimlach die hem zo goed stond, ''Alleen verwacht er niet teveel van, zo goed ben ik er niet in.''
    Ik zuchtte opgelucht, hopende dat ik er nu van af was. Vervolgens keek ik hem verbaasd aan; waar was zijn ego gebleven?
    ''Oké, maar eerst eten,'' grijnsde ik.
    Ik sprong op en liep met Cam naar beneden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Matt J||Gryffindor
    "Ik denk dat ik samen met Pete een paar dagen naar onze pleegouders gaan" Zeg ik schouderophalend
    "Jij?" Vraag ik haar dan,

    Pete J||Gryffindor
    Ze vroeg of ik vond dat liefde bestond. Meteen dacht ik terug aan Nathan..
    "Weetje.. Ja.. Liefde bestaat" Zeg ik met een glimlach "Het is alleen moeilijk te vinden.." Ik merk hoe er bijna onzichtbare blosjes op mijn wangen ontstaan bij de gedachte aan Nathan, alleen weet Ariana dat niet..

    Teamin S||Hufflepuff
    Ik wenk Jade dat we nu stil moeten zijn. Als ik dicht genoeg bij de groep herten ben bekijk ik de groep, opzoek naar een mooi dier dat niet veel problemen op zal leveren. Zowieso geen jong, te klein en de moeder zal er altijd alles aan doen om het te beschermen. Ook geen hert met een groot gewei, dat kan gevaarlijk worden voor ons.. Als ik uiteindelijk een goed slachtoffer heb gevonden sein ik naar Jade dat we gaan aanvallen,,

    Mabel W||Slytherin
    "Hmm.. Je maakt het me wel moeilijk hoor" Zeg ik serieus "Nu moet ik dus een geliefde van je gaan zoeken en die onder de Mistletoe zetten met kerst, zo lang heb ik niet meer hoor" Ik kijk hem serieus aan,
    "Maar dat rendier pak gaat wel lukken" Zeg ik grinnikend

    Dawn V||Gryffindor
    "Sounds Fun!" Zeg ik vrolijk.
    "En ja, ik ben helemaal klaar" Ik knik glimlachend naar Stefan,

    Lily S||Ravenclaw
    Ik knik als hij vraagt of het gaat, maar kijk even bedenkelijk en schud dan uiteindelijk mijn hoofd "Ik voel me kut, en ziek.." Zeg ik zuchtend,
    "Ja.. Koud is het zeker.." Ik kijk naar mijn vingers, ze zijn bijna blauw, dan zullen mijn lippen ook wel blauw zijn ofzo..


    Little do you know

    DAT LIEDJE IS ZO MOOI MAAR MOEEEEEILIJK. *_*


    help

    Hoe ben je er ooit op gekomen om accordeon te gaan spelen Marthe? Dat vraag ik me echt af :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Evelyn 'Eve'
    'Miauw,' mompelt May grijnzend, zelfs dat is aantrekkelijk aan haar. Ze heeft haar aansteker weer weggehaald.
    'Ben je er al uit wat je wilt, liefje? Of moet ik je helpen met beslissen?' zegt ze. Ze draait zich weer naar me om en ik kijk haar aan.
    Heel nonchalant rook ik eerst nog verder, er is gewoon een knop omgegaan. Ik laat me niet meer gekmaken door May.
    'Hm, je doet je best maar,' zeg ik kalmpjes. 'Help maar met beslissen hoor, als jij daar gelukkig van wordt.'
    Een kleine speels lachje zit op mijn lippen, heel miniscuul, maar hij is er wel.

    May
    ''Hm, je doet je best maar,'' zei ze kalm, ''Help maar met beslissen hoor, als jij daar gelukkig van wordt.''
    Ik meende een klein glimlachje te zien. Ik was niet tevreden met haar reactie, maar dat kwam zo nog wel. ''Oh, ik ben niet de enige die daar gelukkig van wordt,'' fluisterde ik. Ik liep wat dichterbij, griste de sigaret tussen haar vingers van en nam er zelf ook even een trekje van. Vervolgens drukte ik hem kalmpjes uit en plaatste mijn lippen zacht op de hare.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Weetje, ik ken een kat. Die speelt piano :')
    En die kat gaat naar school -.-'
    Haar eigenaar, een meisje uit mijn klas, is heel aardig maar een beetje gek :'D


    Little do you know

    Ik heb geen idee. xd

    Ik wilde eerst dwarsfluit spelen, toen niet meer omdat ik eens op een fagot heb geblazen en ik werd na drie seconden al misselijk, daarna wilde ik piano, maar daar hadden we geen plaats voor. Uiteindelijk is het accordeon geworden. Ik weet niet waarom, misschien ook een beetje naar aanleiding van Junior Eurosong, waaraan "Mijn Broer en Ik" meededen en die speelden accordeon. :3

    Nu wil ik viool spelen, maar ik heb er geen tijd en geduld voor.


    help

    Ik zou heel graag gitaar willen spelen :')
    Maarja, daar is hier geen geld voor..
    Ik wil ook heel graag op een vechtsport,
    Maar ook daarvoor hebben we geen geld voor :l


    Little do you know

    Evelyn 'Eve'
    Ik kijk gewoon naar May haar gezicht en volgens mij is ze niet blij met hoe ik me nu gedraag.
    'O, ik ben niet de enige die daar gelukkig van wordt,' fluistert ze. Ik kan mezelf inhouden om week te worden bij haar woorden. Gewoon rustig blijven, Eve.
    Ze loopt een beetje naar me toe en ineens is mijn sigaret weg. 'Hé, ik was nog aan het roken,' zeg ik verontwaardigd. May neemt zelf een trekje en drukt hem dan uit. Vanuit het niets kust ze me dan en even moet ik mijn gevoelens bijeen rapen. Dan kus ik haar terug, maar ik laat het verlangen weg. Er is één ding waar ik heel goed in ben, emotie's inhouden, meestal dan. Gisteravond lukte dat me namelijk niet, en daarstraks, maar nu wel. Nu ga ik het wél volhouden.
    Ik kus haar nog steeds, met een klein, speels glimlachje. Het voelt goed dit, maar ik weet wel beter. May gaat me niet overhalen.

    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    Ze zucht opgelucht en ik moet er om grinniken. Als ze verbaast naar me kijkt, kijk ik terug.
    'Wat is er?' vraag ik dan aan haar.
    Ze loopt met me mee en we gaan dan samen naar beneden. Mijn broers zijn ook in de keuken aan het eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    May
    Ze kuste terug, maar het verlangen miste.
    Ik legde mijn hand rond haar middel en trok haar dichterbij, zodat ik haar borsten tegen de mijne voelde.
    Ik beet speels in haar lip om toestemming te vragen.
    Misschien lukte het vandaag niet, maar het ging lukken. En misschien op wat andere manieren dan dat zij verwacht.
    Ik grijnsde lichtjes.

    Amny
    ''Wat is er?'' vroeg Cam. Ik haalde mijn schouders op.
    ''Je ego is verdwenen,'' grinnikte ik. De broers van Cam waren al bezig aan hun avondmaaltijd.
    Cam en ik schoven aan en pakten wat eten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I'm gonna get some cake.


    help