• Ik heb Cry die Skyrim speelde al gezien, en nu heb ik het spel zelf. * derp * I'm happy now.

    Ik had nogal moeite om de productcode te vinden though. :')

    Oh God, the knopjes! Ik denk dat ik zwaar in de war ga raken ermee. We zien wel, hij is het nu nog aan het installeren dus ik heb even tijd voor Q.

    Heeft nog iemand Skyrim? Is het een leuk spel?

    Ik weet trouwens niet of hier al een topic van is.

    Skyrim is awesome. Maak een Kahjit!

    Maarreh... Als je het op PC hebt raad ik je aan om te spelen tot je het zat word, en dan mods downloaden! MODS EBERYWHERE!
    Kijk deze bijvoorbeeld:



    Hier kun je mods vinden: http://skyrim.nexusmods.com/


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wil eigenlijk eerst weten hoe je aanvalt. :"D
    M1 zegt 'ie, maar hoezo dat? Als ik ze tegelijk indruk doet 'ie het niet en het lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat je dat moet doen om aan te vallen.
    En hij hapert steeds D: Ik denk dat het tijd wordt vanalles van m'n computer te wissen...

    Kubi schreef:
    Ik wil eigenlijk eerst weten hoe je aanvalt. :"D
    M1 zegt 'ie, maar hoezo dat? Als ik ze tegelijk indruk doet 'ie het niet en het lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat je dat moet doen om aan te vallen.
    En hij hapert steeds D: Ik denk dat het tijd wordt vanalles van m'n computer te wissen...


    Aanvallen is linkermuisknop, blokkeren is rechtermuisknop. Zoals in IEDER SPEL EVAR D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben het aan het spelen en het is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk c:
    Ik failde wel in het begin, omdat ik niet van het dak af kon springen en altijd verkeerd landde :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Aanvallen is linkermuisknop, blokkeren is rechtermuisknop. Zoals in IEDER SPEL EVAR D:

    IK HEB NOOIT COMPUTERSPELLEN GESPEELD EVAR D:

    Ortelius schreef:
    Ik ben het aan het spelen en het is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk c:
    Ik failde wel in het begin, omdat ik niet van het dak af kon springen en altijd verkeerd landde :'D

    Ik keek elke keer de verkeerde kant op en kwam overal vast te zitten.
    Nou, kwám, dat was zo'n 15 minuten geleden.

    Lekker, 3 reacties achter elkaar.

    HURR. Hij hapert de hele tijd. D:
    Ik speelde hem nu op een andere computer waar niet zo veel programma's op staan, en nu is het nog erger. Goddammit. Ik heb het spel vandaag al een keer terug moeten brengen omdat de verkeerde disc erin zat (een DVD van de Teletubbies, dafuq) en ik kan hem nu niet meer terugbrengen want ik heb er al op gespeeld.

    Kubi schreef:
    Lekker, 3 reacties achter elkaar.

    HURR. Hij hapert de hele tijd. D:
    Ik speelde hem nu op een andere computer waar niet zo veel programma's op staan, en nu is het nog erger. Goddammit. Ik heb het spel vandaag al een keer terug moeten brengen omdat de verkeerde disc erin zat (een DVD van de Teletubbies, dafuq) en ik kan hem nu niet meer terugbrengen want ik heb er al op gespeeld.


    Heb je gecontroleerd of je computer uberhaupt skyrim aankan?

    http://www.systemrequirementslab.com/cyri

    Dat is de makkelijkste manier om het te controleren. Tik in "Skyrim" selecteer the elder scrolls skyrim, het programma kijkt wat je hebt en hij verteld je of je het spel kunt draaien of niet.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 15:51 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Skyrim is het beste spel ooit (cat)

    En Alwin, je doet me nu echt vreselijk denken aan een vriend van me...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Skyrim is geweldig, heb ik vorig jaar heel mijn kerstvakantie mee weg gespeeld :']
    Ik doe het nu nog heel weinig, omdat ik alle quests al heb gedaan :'D


    Caution first, always.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Heb je gecontroleerd of je computer uberhaupt skyrim aankan?

    http://www.systemrequirementslab.com/cyri

    Dat is de makkelijkste manier om het te controleren. Tik in "Skyrim" selecteer the elder scrolls skyrim, het programma kijkt wat je hebt en hij verteld je of je het spel kunt draaien of niet.

    Blijkbaar niet, alles is goed behalve:
    nodig: Ik heb:
    Dedicated Video RAM 512 MB 384 MB

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:14 ]

    Junns schreef:
    Skyrim is het beste spel ooit (cat)

    En Alwin, je doet me nu echt vreselijk denken aan een vriend van me...


    Waarom? Omdat ik verstand heb van computers? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Kubi schreef:
    (...)


    Hrm. Dan heb je een probleem. Je PC kan Skyrim niet aan. Je grafische kaart is dus te zwak. Je zou een nieuwe kunnen halen maar dan ben je minimaal 50 euro kwijt en ik weet niet of je dat er voor over hebt. Aan de andere kant, als je nog andere spellen wilt spelen op pc (Amnesia, Miasmata, Limbo en slender zijn ook hele leuke spellen voor PC) dan zou het misschien iets zijn om over na te denken. Als je het op een laptop wilt spelen kun je echter geen losse nieuwe onderdelen inbouwen en zou je een hele nieuwe laptop moeten hebben.

    Maar voor jou en de anderen die dit lezen: Als je een spel ziet voor pc wat je wilt spelen, controleer eerst of je pc het aan kan. Er zijn een aantal maniereno m het te controleren, waarvan de link die ik je gestuurd hebt een van de makkelijkste/meest betrouwbare is. Het is heel belangrijk om van te voren controleren, want anders zit je met een spel wat je niet/nauwelijks kunt spelen. Indie spellen zijn meestal wel speelbaar op laptops en dergelijke, maar 3D indie spellen en mainstream spellen zijn dat vrijwel nooit (tenzij je een hele goeie laptop hebt)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom? Omdat ik verstand heb van computers? xD


    Laat me je quoten.

    'Maarreh... Als je het op PC hebt raad ik je aan om te spelen tot je het zat word, en dan mods downloaden! MODS EBERYWHERE!'
    'Zoals in IEDER SPEL EVAR D:'

    Dat is dus precies hoe die vriend van mij dat zou zeggen. En wees gerust, je kan het opvatten als compliment :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Laat me je quoten.

    'Maarreh... Als je het op PC hebt raad ik je aan om te spelen tot je het zat word, en dan mods downloaden! MODS EBERYWHERE!'
    'Zoals in IEDER SPEL EVAR D:'

    Dat is dus precies hoe die vriend van mij dat zou zeggen. En wees gerust, je kan het opvatten als compliment :')


    Stiekem ben ik gewoon die vriend van jou (cat)


    quidquid excusatio prandium pro