• Dus ik kwam net een verhaal tegen van mijn vorige emailadres waar ik altijd mijn verhalen opsloeg voor de zekerheid, omdat ik dacht dat onze oude computer ineens kon ontploffen. Ik schreef dus echt zo:


    Bij de Juice Bar zit Melinda Sonja al staan. Heey..!! zegt Sonja wil je ook iets bestellen. Nee, ik hoef niks. Melinda en Sonja zoeken een plek om te zitten. Ze hebben een plek gevonden en ze gaan zitten. Eigenlijk wou ik met je afspreken om iets te vertellen zegt Melinda. O ja zegt Sonja. Wat is er dan?

    En het grappige is dat dit waarschijnlijk de laatste verhaal was die ik in de tegenwoordige tijd schreef, daarna altijd in het verleden tijd. En dit is dus trouwens van 5 jaar terug toen ik begon met schrijven.

    En hoe schreven jullie?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Vijf jaar geleden was ik twaalf en eigenlijk, kon ik toen al redelijk serieus schrijven. Ik kende de (meeste) spelling- en grammaticaregels namelijk al. Toen al een kleine Grammar Nazi, haha. (cat)
    Ik heb een tijdje terug oude verhalen op Q gelezen. Wanneer ik humor in mijn verhaal wilde stoppen, werd het gelijk een stuk slechter qua schrijfstijl, haha. Wanneer ik serieuze teksten schreef, lukte me dat nog aardig goed.


    everything, in time

    HAHA, dat is écht heel herkenbaar! Ik schreef in een schrift, met de hand, en precies zoals jij toen schreef. Ik maakte ook nog tekeningen op één van de pagina's, dus het was een soort van strip. Maar ik schreef dus echt vreselijk belabberd :').


    The odds are néver in our favor.

    vijf jaar geleden was ik negen (Bijna tien) en schreef ik ook vreselijk. Er klopte niks van mijn interpunctie en/of grammatica. (niet dat het nu wel altijd even goed is...)
    Ik hoop toch wel dat ik nu beter schrijf en zo niet zit er nu tenminste een plot in mijn verhalen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 23:27 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vijf jaar geleden was ik daar al te oud voor haha. Maar ik heb wel altijd al met leestekens geschreven, dus zo erg was het niet.


    Your make-up is terrible

    Toen ik tien jaar was, schreef ik ook verschrikkelijk. Nu heb ik geen story meer van die tijd, dus jammer dat ik het niet kan laten lezen. ^^


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Vijf jaar geleden schreef ik nog niet, behalve voor school. We moesten een keer een 'boek' schrijven, en hoewel ik nu om de paar zinnen ineen krimp wanneer ik het teruglees, vind ik het op zich nog wel meevallen. x')
    Ik ben pas echt begonnen met schrijven als hobby in de zomer van 2010, toen ik dertien was. Mijn eerste verhaal was een Twilight fanfic hier op Q, Daylight. Slechte interpunctie, te weinig spaties en een vreselijk gebrek aan alinea's zijn eigenlijk de meest opvallende kenmerken daarvan. Dat zet zich nog even door in The Potters, mijn eerste HP fanfic ooit, maar dat verhaal wordt later wel stukken leesbaarder, en stiekem ben ik daar ook nog steeds redelijk trots op. Ik heb nu echt geen idee meer hoe ik ooit 118000 woorden heb kunnen schrijven en hoe ik het volhield om letterlijk iedere dag iets te posten. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    HAHAHA ik schreef over hoe mensen naar het zwembad gingen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het oudste verhaal dat ik op mijn computer kan vinden is van toen ik negen was. Het ging over een eenhoorn die eerst heel gezellig in een bos woonde, vervolgens gevangen werd door stadsmensen en hoe haar hoorn vervolgens afgehakt werd zodat ze als normaal paard op de markt verkocht kon worden. Wat een weelderige fantasie had ik toen. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik weet niet meer hoe ik schreef, maar wel dat ik een verhaal had geschreven over een meisje dat op hockey zat en heel veel jongens waren verliefd op haar ofzo lol en over een meisje met magische krachten die op een speciale school zat voor mensen met magische krachten. :')


    As travars

    Ik schreef al op mijn zesde of zevende verhaaltjes en gedichtjes, dus ik vrees dat ik niet veel van mijn allereerste schrijfwerk terug zal vinden. Ik heb nog wel veel uit de tijd toen ik zo'n negen of tien jaar was. Ik gebruikte toen al netjes leestekens, dus het is niet heel gênant om het terug te lezen. Op de namen en een hele hoop korte, soms kromme zinnen na dan, haha.
    Ik weet nog dat het enige verhaal dat ik ooit heb afgemaakt Raar Maar Waar heette. Ik was negen toen ik er aan begon en het ging echt helemaal nergens over. (krul)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:17 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn allereerste verhalen (die schreef ik toen ik net kon schrijven, dus een jaar of zes denk ik) gingen over een zeehond en zijn avonturen. Die verhalen zijn tijdens de verhuizing verloren gegaan. Toen ik elf was schreef ik verhalen over geheime spionnen en op mijn twaalfde schreef ik al redelijke serieuze verhalen, al mocht er wel wat aan mijn grammatica gedaan worden. Aanhalingstekens ontdekte ik pas een jaar later (:


    Take risks and conquer your fears.

    5 jaar geleden was ik 10. En toen schreef ik egt zo. En deed alle ij, ei,s,z,ch,g,k,c enz.... allemaal fout D:.
    Sinds een 2 jaar geleden ben ik pas begonnen met schrijven. Niet vaak, want inspiratie is moeilijk te vinden. Sinds dien is mijn spelling en grammatica sterk verbeterd :'D. Een aanrader voor elke persoontje met dyslexie: Schrijven


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben vijf jaar geleden begonnen met schrijven, haha. Best wel grappig als ik dat nu terug lees.
    Ik heb echt al VEEEEEEL verhalen geschreven.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Vijf jaar geleden op deze dag was ik 7. :')
    Ik schreef toen al verhalen. Of eerder strips, maar die falen zo hard dat ik ze het liefst in een doos zou willen gooien en willen verbranden, maar mijn moeder wil ze houden want dat ik "leuk voor later".

    Ik begon pas met schrijven op mijn 14e op Quizlet. Lol, awkward. En als ik dat terug lees schaam ik me diep. Echt heel diep. Maar ik laat het lekker op mijn account staan. Leuke herinnering aan een jaar geleden. Qua schrijven ben ik wel veranderd.


    Pretty is just a pretty word.