• Hello mede-mensen. :Y)

    Ik snap het doel ervan niet.
    Heel Actieve Topics zit er vol van: topics die beginnen met de letters RPG - wat is het doel van dat soort topics? Want ik heb er nooit iets van begrepen. Iemand die mij het uit kan leggen? En ook uit kan leggen waarom het volstaat bij de Actieve Topics, want het begint irritant te worden.

    Bedankt voor het begrip (krul).

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people are art and do art at the same time

    RPG = Role play game.

    Dat zijn een hoop schrijvers die samen een verhaal schrijven vanuit de ogen van hun personage. Ze spelen hun rol en spelen in op elkaar. En het is heel populair de laatste tijd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    RPG's zijn verhalen waar meerdere mensen tegelijk aan schrijven. Omdat het via het forum gaat, komt elke keer als iemand een stukje post het topic omhoog. Aangezien RPG'en hier erg populair is, staat dus de Actieve topics ermee vol.
    Je bent niet de enige die zich eraan ergert, want er zijn al de nodige topics over geweest. Waarschijnlijk is een Golden Membership nemen de enige oplossing, want dan kun je de RPG's eruit filteren.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Een RPG = Role Playing Game.
    Allemaal mensen maken een eigen personage aan en gaan samen een verhaal schrijven in een topic over een event of zo, vanuit hun persongae's point of view. Ze zijn al best lang populair, maar de laatste tijd heel erg, blijkbaar,
    De meeste RPG's, lopen dood na een paar topics though, als veel mensen niet meer weten of geen zin meer hebben om te reageren, aangezien de meeste RPG's een regel hebben dat je meer dan 5 regels moet typen elke keer dat je post.

    Madonna schreef:
    RPG's zijn verhalen waar meerdere mensen tegelijk aan schrijven. Omdat het via het forum gaat, komt elke keer als iemand een stukje post het topic omhoog. Aangezien RPG'en hier erg populair is, staat dus de Actieve topics ermee vol.
    Je bent niet de enige die zich eraan ergert, want er zijn al de nodige topics over geweest. Waarschijnlijk is een Golden Membership nemen de enige oplossing, want dan kun je de RPG's eruit filteren.


    Het is niet zo erg dat ik er zelfs geld aan ga besteden.
    Maar wel te erg om het te zien..


    Some people are art and do art at the same time

    Wel vervelend als je daar allemaal 'doorheen' moet kijken als normale user. Ik rpg zelf ook, maar vind het ook gewoon irritant (vooral omdat er heel veel 1D rpg's etc. zijn met een flut verhaallijn en doordat ze zulke kleine stukjes schrijven worden die dingen helemaal snel volgespamt waardoor ze steeds in de actieve topics naar boven komen..)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Wel vervelend als je daar allemaal 'doorheen' moet kijken als normale user. Ik rpg zelf ook, maar vind het ook gewoon irritant (vooral omdat er heel veel 1D rpg's etc. zijn met een flut verhaallijn en doordat ze zulke kleine stukjes schrijven worden die dingen helemaal snel volgespamt waardoor ze steeds in de actieve topics naar boven komen..)


    Ik erger me er zo aan :'D
    Wat jammer dat je GM moet kopen om dat niet meer te zien.. Ja, ik mag het niet kopen van mijn ouders, dus ik zal er maar doorheen moeten kijken, wat nogal irritant en vervelend is. Echt kinderachtig, gotver.


    Some people are art and do art at the same time

    Al snap ik nog steeds niet wat ze met die domme RPG-topics willen bereiken, ze zorgen alleen voor irritaties, en dat soort topics hebben geen doel. Vind ik dan, want, wat moet je ermee? Ja oké, een klein stukje schrijven. Dat is het. Wat is er zo bijzonder aan?
    Zijn er zoveel kleuters hierop Q?


    Some people are art and do art at the same time

    Dat het jou niet leuk lijkt kan ik begrijpen. Maar nu vind ik niet dat je mensen die het wel leuk vinden kleuters moet gaan noemen. Ja, ik voel me persoonlijk aangesproken. Wie ben jij in godsnaam om zo over mij en anderen te oordelen omwille van een verschil in interesse? Dat is pas kinderachtig. Denk na voor je zulke onzin post!
    Ik RPG omdat het leuk is, je legt er contacten mee en het is een goede manier om je schrijven te oefenen. Prima dat jij het nutteloos vindt, maar je mening een beetje respectvoller uitdrukken zou geen kwaad kunnen.

    Al heb ik zelf ook een hekel aan die 1D RPG's. Maar mij zie je ook die mensen niet in topics gaan uitschelden. Laat iedereen toch eens verdomme in zijn waarde.

    HAPPY FUCKING NEW YEAR.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lexonice schreef:
    Al snap ik nog steeds niet wat ze met die domme RPG-topics willen bereiken, ze zorgen alleen voor irritaties, en dat soort topics hebben geen doel. Vind ik dan, want, wat moet je ermee? Ja oké, een klein stukje schrijven. Dat is het. Wat is er zo bijzonder aan?
    Zijn er zoveel kleuters hierop Q?


    Het idee is gewoon om met z'n allen aan iets te werken. Dat is niet kinderachtig, maar gewoon handig. Op die manier heb je de motivatie, want anderen wachten op een stukje van jou en door andermans stukjes kun je geïnspireerd raken. Bovendien leer je ontzettend veel van het schrijven met anderen.
    Als ze het alleen maar deden om irritant te zijn, zouden ze er al lang mee gestopt zijn, want dan raak je het wel een keer zat. Ik kan je vertellen dat het ontzettend leuk is om met anderen te schrijven; ik spreek uit ervaring. Weliswaar heb ik niet hier op Quizlet samen met anderen geschreven, maar op andere sites zeker wel. Ik heb er ontzettend veel van geleerd en er veel plezier aan gehad.
    Misschien zou je het eerst zelf eens moeten proberen voor je zomaar over iets oordeelt waar je geen ervaring mee hebt.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Iedereen hier verdedigt rpg's maar het is inderdaad zó irritant dat alles ermee volstaat. Ga dan naar een rpg site ofzo, inplaats van, van Quizlet er een te maken.

    Ik heb laatst nog aan een RPG meegedaan maar voor de rest al lang niet meer. Ik ga bij topics meestal alleen naar Stamcafé dus ik merk niets van alle RPG's, eigenlijk.

    Ach, RPG's zullen er zijn, of je het wilt of niet. Het heeft niet veel zin om er ruzie over te gaan zitten maken, no?
    Happy new year and have a nice day. :Y)

    Ik vind het persoonlijk ook irritant, als fanatiek niet-RPG-er.
    Soms heb je een pagina vol met RPG's, waar dan één normaal topic in zit en je die over het hoofd ziet.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Lexonice schreef:
    (...)

    Ik erger me er zo aan :'D
    Wat jammer dat je GM moet kopen om dat niet meer te zien.. Ja, ik mag het niet kopen van mijn ouders, dus ik zal er maar doorheen moeten kijken, wat nogal irritant en vervelend is. Echt kinderachtig, gotver.



    Ik vind jou kinderachtig, haha.


    Your make-up is terrible

    Atmosphere schreef:
    Iedereen hier verdedigt rpg's maar het is inderdaad zó irritant dat alles ermee volstaat. Ga dan naar een rpg site ofzo, inplaats van, van Quizlet er een te maken.


    This, inderdaad.

    @Madonna, ik weet wel hoe het is om met anderen te schrijven, heb het weleens gedaan vroeger op Q. Het was erg fijn en plezierig. Good times. Maar RPG's spammen heel de Actieve Topics vol en daardoor begint het me te irriteren.
    En dan heb je perse GM nodig om dat niet meer te kunnen zien, niet dat ik daar iets tegen heb, maar goed.
    Als je samen wilt schrijven, kun je gewoon anderen PB'tjes sturen om samen te kunnen schrijven. Een hele topic heb je er niet voor nodig, via PB'tjes -vind ik dan- reageren ze sneller dan via een topic.

    @Gancanagh, dat over kleuters schoot me gewoon te binnen, ik wou jullie serieus niet beledigen. Als ik iets irritant vind ga ik soms mensen beledigen, je moet daar gewoon niet opletten, want ik zal het vaker doen :'D



    (krul)


    Some people are art and do art at the same time

    Atmosphere schreef:
    Iedereen hier verdedigt rpg's maar het is inderdaad zó irritant dat alles ermee volstaat. Ga dan naar een rpg site ofzo, inplaats van, van Quizlet er een te maken.


    Quizlet is een site om te schrijven, dus dat is echt een lame excuus.

    @Lexonice: Als je iets irritant vindt, denk je gewoon twee keer na voor je iets zegt. Op Quizlet respecteer je elkaar, dat staat nou eenmaal in de regels die je accepteerde toen je je aanmeldde (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.