• Kyra heeft licht gezegd, een hele slechte thuissituatie. Haar ouders waren overleden toen ze zes was, en ze woont nu bij haar oom en tante. Haar oom is het grote probleem en haar tante durft niks te zeggen. Uiteindelijk neemt Kyra een beslissing die alles kan veranderen, ze loopt weg. Maar hoe kan ze leven op straat, zonder geld en elke nacht alleen.. Gelukkig heeft bijna elk verhaal een reddende engel, maar wat als alles weer mis gaat...


    Het is nog vaag, i know..

    Rollen die ik zoek:
    - Nieuwe vriend in Londen || Flanaganish
    - Groep jongens die Kyra lastig valt, deze krijgen later in het verhaal een grotere rol.
    1. Bieberen
    2.
    3.
    4.
    - Overige rollen die jullie kunnen bedenken.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Waarschuwen?:

    xx

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 22:18 ]


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Niemand? ):


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Ik wil die nieuwe vriend in Londen wel invullen voor je? Moet hij aan bepaalde eisen voldoen ofzo?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 16:55 ]

    Ik zal zo ook iemand invullen (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vul wel zo'n jongen in die haar lastig valt!

    Ik probeer wel een nieuwe vriend in Londen te verzinnen? (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Deel van de groep die Kyra lastig valt.
    Naam: Matthew Alec Johnsen
    Leeftijd: 19 jaar
    Karakter: Matthew is een badboy, hij staat in London bekend als een van de jongens bij wie je niet in de buurt moet komen. Samen met zijn groep valt hij vele mensen lastig. Door het feit dat Matthew een bokser is, slaat hij mensen makkelijk. Hij heeft een zwaar verleden gehad, todat hij zijn 3 ''beste'' vrienden ontmoette, hij verliet zijn huis en is nooit meer terug gekomen. Doordat Matthew drugs heeft gebruikt, is hij agressiever geworden dan voorheen. Toen was hij een jongen die niemand kwaad deed. Matthew is een sluwe jongen, en is snel boos te krijgen. Ook Matthew doet veel voor zijn lichaam, ondanks dat hij een badboy is staat hij vaak in de sportschool met gewichten.
    Uiterlijk:


    Sean Faris
    Extra: Hij is van huis weggelopen op zijn 15e, en is nooit meer terug gekomen. Hij was profesioneel bokser, dus hard slaat hij zeker.
    Waarschuwen?: Nope.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 17:32 ]

    Nieuwe vriend in Londen.
    Naam: Devon James Jappville. ( = Dievonn Djemes Djeppvill. )
    Leeftijd: 19 jaar, hij is op 19-07 jarig.
    Karakter: Devon is een hele lieve en zorgzame jongen. Hij heeft een moeilijke jeugd gehad waardoor hij een beetje gesloten is en niet graag geheimen vrijgeeft, omdat hij dan bang is dat niemand hem dan meer leuk vindt. Hij is rustig en zwijgzaam maar als het erop aankomt is hij enorm druk en hyper, tenzij iemand dat niet zo fijn vindt. Hij heeft niet veel vrienden en is bang om die te maken omdat hij vroeger vaak in de steek is gelaten door van die vrienden. Hij is een grappige jongen en haalt soms best veel streken uit, ondanks dat hij een beetje gesloten is. Devon wil iedereen op zijn pad helpen met problemen tenzij deze heel erg vandalistisch zijn of iets in die richting. Als hij eenmaal een vriend van je is, is hij heel erg vriendelijk en houdt hij zich niet in om lol te maken met diegene. Hij al je ook altijd helpen, met welk probleem dan ook.
    Uiterlijk: ( Later foto en uitleg, want ik zit nu op de laptop. )
    Extra: Devon heeft een kleine tattoo op de binnenkant van zijn pols, 3 kleine vogeltjes en daaronder Freedom. Hij kan ook keyboard en gitaar en daarmee maakt hij de mooiste muziek. Vroeger was hij een grote fan van Queen.
    En graag waarschuwen graag. ^-^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 17:05 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zoek je nog rollen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."