• Omdat ik heel graag wat kleine details aan mijn schrijfstijl zou willen verbeteren, heb ik een schrijfopdracht voor mezelf bedacht (een kort verhaal van enkele hoofdstukken), gebaseerd op een stukje gedicht/verhaal van een schrijfster. Ik kan het alleen niet meer terugvinden. Het is lang geleden dat ik haar boeken heb gelezen, maar het zou ook van internet kunnen zijn geweest. Misschien herkend iemand hier het? Het 'verhaal' is er namelijk op gebaseerd en ik zou het graag verwerken.
    Het is van Maggie Stiefvater en de term ‘zomermeisje’ komt er vrij veel in voor. Ik heb Google al gebruikt, maar daar kon ik het jammer genoeg niet mee vinden.


    Requiem for a dream

    Ik weet niet welk boek dat is. Maar nog succes met zoeken :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Huiver?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik weet welke je bedoeld. De shiver triologie.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Uhuh, ik dacht eerst aan heartbeat, maar dat boek heb ik hier staan en daar stond het niet in dus toen dacht ik ook al aan shiver, maar ik weet niet meer welk van de drie. Puh. Ik had gehoopt dat het ook gewoon op internet zou staan.


    Requiem for a dream

    LOVATICED schreef:
    Uhuh, ik dacht eerst aan heartbeat, maar dat boek heb ik hier staan en daar stond het niet in dus toen dacht ik ook al aan shiver, maar ik weet niet meer welk van de drie. Puh. Ik had gehoopt dat het ook gewoon op internet zou staan.


    Het is huiver, dat weet ik vrij zeker :X


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Weet je toevallig ook hoe het ging? ^-^

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 12:09 ]


    Requiem for a dream

    LOVATICED schreef:
    Weet je toevallig ook hoe het ging? ^-^


    Dat is met die wolven, en dan is er zo'n meisje dat contact krijgt met een van die wolf, die later een jongen blijkt te zijn.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ja, dat weet ik - ik doelde meer op dat gedichtachtige iets met zomermeisje.


    Requiem for a dream