• Hoi.
    Ik heb een vraag. Zelf heb ik slag van mezelf, en stijl ik het vaak. Maar ik zie wel is meiden met alleen wat krul onderin hun haar.
    Weet iemand of dat met een stijltang wordt gedaan of een krultang? En wat voor soort krultang? Want ik heb verschillende maten. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik doe het met mijn stijltang. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik doe het met een stijltang. Al doe ik het eens in de half jaar, omdat het bij mij na een uur gewoon er weer uitgaat ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat kan volgens mij gewoon met een stijltang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ik heb het van nature=]

    maargoed, niet dat je daar wat aan hebt.


    The night is dark and full of terrors.

    Als ik krullen maak doe ik het altijd met een stijltang, maar dan moet je wel een stijltang hebben die een beetje rond is van boven. Maar er zijn ook genoeg manieren om krullen we maken zorgen stijltang of krultang, die blijven bij mij zelfs beter zitten.

    Je kunt allemaal kleine knotjes maken, met een haarband of papillotten ;






    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Als ik krullen maak doe ik het altijd met een stijltang, maar dan moet je wel een stijltang hebben die een beetje rond is van boven. Maar er zijn ook genoeg manieren om krullen we maken zorgen stijltang of krultang, die blijven bij mij zelfs beter zitten.

    Je kunt allemaal kleine knotjes maken, met een haarband of papillotten ;






    First one, hurts like hell. Ik heb ooit zo iets gehad, als dat erin wordt gezet doet het best wel pijn.

    Kubi schreef:
    (...)
    First one, hurts like hell. Ik heb ooit zo iets gehad, als dat erin wordt gezet doet het best wel pijn.


    Haha hoeft niet, als je gewoon met elastiekjes een paar knotje maakt krijg je er al een mooie slag in.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Als ik krullen maak doe ik het altijd met een stijltang, maar dan moet je wel een stijltang hebben die een beetje rond is van boven. Maar er zijn ook genoeg manieren om krullen we maken zorgen stijltang of krultang, die blijven bij mij zelfs beter zitten.

    Je kunt allemaal kleine knotjes maken, met een haarband of papillotten ;



    Hoe dafuq doe je die? o.o


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Hoe dafuq doe je die? o.o



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)



    Thank you! Dit moet ik echt eens proberen, haha.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Thank you! Dit moet ik echt eens proberen, haha.


    Thank the internet, haha ;). Ik heb ze nog nooit gebruikt maar papillotten zijn volgens een vriendin van mij fijner.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik doe het gewoon met mijn stijltang !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.