• It's all part of the game
    The game, the game, the game


    The Story: Pulled In

    Rollen:
    - jaloerse meisje
    - een vriendelijk meisje, wordt vriendin van Annelien en vriendinnetje van een hoofdrolspeler Depay
    - allerlei vriendinnetjes van de overige jongens

    Rol:
    Naam:
    Geboortedatum ( er zitten ook jongens van midden twintig, begin dertig bij):
    Uiterlijk + Foto:
    Karakter:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 13:26 ]

    Ga ook nog rollen nodig hebben, dus reageer maar als je er eentje zou willen invullen, misschien dat ik ze hierboven nog zet.

    Alloveryou schreef:
    Ga ook nog rollen nodig hebben, dus reageer maar als je er eentje zou willen invullen, misschien dat ik ze hierboven nog zet.

    Zussie je weet dat ik het altijd voor je wil doen he!!

    Ik ga zeker lezen, en ik zou graag een rol voor je in willen vullen!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Ik ga zeker lezen, en ik zou graag een rol voor je in willen vullen!

    Oh leuk dank je ^^Ik zal de rollen misschien best bovenaan zetten?

    Heb de rolletjes toegevoegd.

    Rol: Vriendelijk meisje, vriendin van Annelien en vriendinnetje van een hoofdrolspeler.
    Naam: Dessy Samantha Jones
    Geboortedatum : 5 september 1993, dus ze word komende september 19 jaar.
    Uiterlijk + Foto:



    Candice Swanepoel
    Karakter: Dessy is een lief en charmant meisje die zonder veel moeite te doen heel veel jongens voor zich kan winnen. Toch doet ze dit niet, want ze beseft zelf helemaal niet hoe mooi ze wel niet is. Dessy is vrij onzeker, doordat ze vroeger altijd gepest is. Hierdoor gaat ze voor haar vrienden ook echt door het vuur als dat nodig is, en zal ze alles voor hen doen. Ze geeft veel om haar familie, en vooral om haar jongere broertje Brandon. Dessy is wel vrij snel jaloers, als mensen haar vriendinnen inpikken bijvoorbeeld, of als iemand de jongen inpikt die zij leuk vind, kan ze veranderen in een echte bitch. Ze blijft wel altijd vriendelijk en beleefd, maar als het nodig is, kan ze helemaal omslaan. Dessy houdt van feestjes, en gezellig doen met haar vriendinnen. Ze heeft een hartje van goud en wil voor iedereen het beste.
    Extra: -


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Rol: Vriendelijk meisje, vriendin van Annelien en vriendinnetje van een hoofdrolspeler.
    Naam: Dessy Samantha Jones
    Geboortedatum : 5 september 1993, dus ze word komende september 19 jaar.
    Uiterlijk + Foto:



    Candice Swanepoel
    Karakter: Dessy is een lief en charmant meisje die zonder veel moeite te doen heel veel jongens voor zich kan winnen. Toch doet ze dit niet, want ze beseft zelf helemaal niet hoe mooi ze wel niet is. Dessy is vrij onzeker, doordat ze vroeger altijd gepest is. Hierdoor gaat ze voor haar vrienden ook echt door het vuur als dat nodig is, en zal ze alles voor hen doen. Ze geeft veel om haar familie, en vooral om haar jongere broertje Brandon. Dessy is wel vrij snel jaloers, als mensen haar vriendinnen inpikken bijvoorbeeld, of als iemand de jongen inpikt die zij leuk vind, kan ze veranderen in een echte bitch. Ze blijft wel altijd vriendelijk en beleefd, maar als het nodig is, kan ze helemaal omslaan. Dessy houdt van feestjes, en gezellig doen met haar vriendinnen. Ze heeft een hartje van goud en wil voor iedereen het beste.
    Extra: -

    Super, ik ga enkel de leeftijd wat moeten aanpassen.

    Dat is niet erg, ik wist niet hoe oud Annelien was, dus pas maar aan hoor!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Dat is niet erg, ik wist niet hoe oud Annelien was, dus pas maar aan hoor!

    Wel in het begin is ze 18 maar we zitten in 2009 en ze is van 1990

    Mensen er mogen nog rolletjes ingevuld worden en een trailer is ook altijd welkom.