• Hooii iedereen (die dit leest)

    Ik ga het vandaag met mijn vriend uitmaken.
    ik heb al meerdere topics over hem geschreven maar nu ga ik het echt uitmaken.
    Ik vind het best moeilijk omdat ik een jaar (en een maand) met hem heb gehad.
    Ken zijn ouders super goed, Zijn familie ook, hij gaat altijd overal mee, Iedereen die mij ket kent hem,Hij van alles mijn eerste is.
    En dat vind ik heel moeilijk, we hebben de laatste tijd vaak ruzies. Maar ik heb zoiets ruzies kan je veranderen.
    Maar ik kan er niet meer tegen hoe hij soms tegen mij dood, en zijn karakter eigenschappen vind ik nou ook weer niet leuk.
    Ik hou heel veel van hem...dat is de rede dat ik het niet wil uit maken. En de rede dat ik het zo moeilijk vind.
    Maar ik vind nu ook een andere jongen leuk.
    en ik doe het niet om die jongen die k leuk vind, Maar ik wil het niet uitmaken omdat ik van hem hou maar ik wil niet later met hem trouwen om zijn karakter soms.
    Ik wil wel goede vrienden met hem blijven.
    Maar ik vind het zo stom. hij is binnenkort jarig en we werken samen met nieuw jaar en gaan samen naar een concert en we hebben samen bioscoop kaartjes gekocht. dus ik ben zo bang dat hij geen vrienden meer wil blijven.
    Maar goed ik moet afwachten.
    Kunnen jullie me misschien een beetje opbeuren of tips geen of iets in die trant.
    want ik hoop dat jullie me iets vrolijker kunnen maken.

    in ieder geval bedankt


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ach meid..
    Dat is echt heel erg rot. Ik snap wel dat je het altijd uit wilt maken. Ruzies zijn inderdaad helemaal niet leuk en kunnen een relatie kapot maken. Wat vervelend voor je ook dat je met die bioscoopkaartjes zit en die concertkaartjes. Heb je hem er wel eens op gewezen dat hij uit moet kijken, omdat je niet tegen die eigenschappen kan?

    Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop voor je dat hij vrienden wil blijven. Die kans is denk ik wel heel erg klein, de meeste jongens willen dat ook niet. Maar misschien heb jij geluk. I'll cross my fingers for you! <3


    26 - 02 - '16

    Wat rot voor je!
    Het is echt vervelend, maar ik zou het toch uitmaken. Anders gaat het misschien nog uit door een ruzie, of door harde woorden, en dan is er al helemaal geen kans meer dat jullie vrienden blijven. Misschien kun je hem er een keer op wijzen, en het alsnog proberen?
    Nou ja, alhoewel, als je het wilt uitmaken moet je dat echt doen.

    Sterkte!


    Tijd voor koffie.

    Wat herken ik veel in jouw verhaal in mij.
    Ik zat in precies dezelfde situatie als jij behalve dan dat ik geen andere jongen leuk vond.
    Maar het beste is om het uit te maken voordat het echt uit de hand loopt. Dat deed het bij mij namelijk wel.
    Voordat het uitging hadden mijn ex vriend en ik 5 uur lang ruzie en in die ruzie hebben we elkaar heel erg gekwetst.
    Zo erg dat de kans om vrienden te worden er voor mij niet meer inzat.
    Maak alsjblieft niet dezelfde fout als ik.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    De enige uitmaaktip die ik heb is doe het persoonlijk (niet via app of whatever), op een goed moment en wees eerlijk.


    "Do you believe monsters are born or made?"