• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 7000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    14K

    - Amused
    - Novembre (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    21K

    - Memoria (Autumn leaves + Wedstrijden en shizzle )
    28K

    - Emrys (Long road home)
    - Mallory
    7K

    - Oczy
    - Adlington
    - Petrificus
    - Reid (Inside my mind - Criminal minds)
    7K

    - Koraki (Incendi)
    - Mohawk (It's a Bonnie and Clyde-thing)
    - Roche
    21K

    - Silverlance
    - Penelopy
    - Lilium (Ofriethr)
    - Aotearoa (The quest of the human animal)
    - Merrow (Strijd om Cidonya)
    7K

    - Clock (Pointes+ Stand alones)
    7K

    - Theep
    - Billielogie (Sometimes enough energy - Twilight story)
    - TeamDerek
    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Kaller (Doomed)
    - WillNotLearn
    - Morrowind (Little white lie - Paul Lahote + Short stories)
    - Audacity (Faed - Birds of passage)
    - Ahri (Pressure - OP)
    - Mulford (Stories from a criminal mind)
    14K

    - Daemon (The other side)
    7K

    - Bandieri (Tomorrow dies today)
    - PercyWood (Abominable snowman - Sterek one-shots)
    7K

    - Insurgent (Stand)
    28K

    - Nurgle
    - Nadal
    - Madonna
    35K

    - Amity (Stand Alone's en meer)
    - Aurorae
    - Katl1
    35K

    - Cheops
    - Cresseyde
    - Uchiha Zeven is niet voldoende
    - Cadaver
    14K

    - Tjiftjaf
    - Aria
    - TheseWords
    7K

    - Seaver (The wolf and her hunter - Spencer Reid)
    7K

    - Phantasticae (Elusive)
    - Tortura
    21K

    - Flitwick
    - Underwood (Mitchel and Michelle)
    - Sprout
    - SorrowPayne
    7K

    - Phantasticae (Frozen tears
    7K

    - Neith
    - xDesire (Unexpected travel companions - POTC )
    - Niveous
    14K

    - Lexonice (Quizletstoy - Hoe je een ruzie kan oplossen)
    - STORYDREAMER
    - Coockies (Lost in lies)
    - Two (Hard knock life)


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 14000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de maand krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2

    Ons off-topic


    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30
    * 22:00 - 23:00

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:
    dinsdag 25/12 pauze (of al beginnen...)
    woensdag 26/12 500
    donderdag 27/12 1000
    vrijdag 28/12 1500
    zaterdag 29/12 2000
    zondag 30/12 2500
    maandag 31/12 3000
    dinsdag 01/01 pauze (of bijschrijven...)
    woensdag 02/01 3500
    donderdag 03/01 bijschrijven
    vrijdag 04/01 4000
    zaterdag 05/01 4500
    zondag 06/01 5000
    maandag 07/01 5500
    dinsdag 08/01 6000
    woensdag 09/01 6500
    donderdag 10/01 7000
    vrijdag 11/01 bijschrijven


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7
    Topic 8
    Topic 9
    Topic 10
    Topic 11

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 11:58 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Even tussen haakjes, weet iemand een bijvoeglijk naamwoord voor een persoon dat niet aan zijn afspraak heeft gehouden? :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Roche schreef:
    Even tussen haakjes, weet iemand een bijvoeglijk naamwoord voor een persoon dat niet aan zijn afspraak heeft gehouden? :')

    Lekker tijdstip, haha. :'D Maar ik zou in dat geval voor 'onbetrouwbaar' of iets in die trant gaan. Volgens mij is er niet echt een woord dat expliciet 'heeft zich niet aan zijn afspraak gehouden' aanduidt. Merlin, 't is veel te laat om moeilijke woorden te gebruiken. Of überhaupt na te denken. En ik heb honger. Wat een begin van 't jaar. x')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nvm^^ Heb al iets gevonden. Nu hopen dat 'het' werkt.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 4:23 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Madonna schreef:
    (...)

    Dit is een uitleg die ik een paar dagen geleden heb gedaan. Als het nog niet duidelijk is, zeg je het maar.


    dus alsik het goed begrijp is het zodat je gaat proberen ideren twee weken 70000 woorden te schhrijven aan een verhaal. dan zijn jullie er allemaal om daar bij te helpen als het niet meer lukt, en ik zou jullie ook kunnen helpen op dat soort momenten. dus we helpen elkaar.


    Oke dus als ik het zo goed heb begrepen dan ben ik IN. dan ga ik een nieuw verhaal starten en dan ben ik SUPERWOMAN who come to help you all :P hahha grapje.

    xxx Roos


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    SweetNiallx schreef:
    (...)

    dus alsik het goed begrijp is het zodat je gaat proberen ideren twee weken 70000 woorden te schhrijven aan een verhaal. dan zijn jullie er allemaal om daar bij te helpen als het niet meer lukt, en ik zou jullie ook kunnen helpen op dat soort momenten. dus we helpen elkaar.


    Oke dus als ik het zo goed heb begrepen dan ben ik IN. dan ga ik een nieuw verhaal starten en dan ben ik SUPERWOMAN who come to help you all :P hahha grapje.

    xxx Roos


    Inderdaad, hoewel het 7.000 woorden zijn en niet 70.000.
    Welkom! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Haha oeps typfout.
    Nou tanks ik ben al bezig met het concept van het verhaal, zal ik hem als ik klaar ben doorgeven?
    xxx


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    SweetNiallx schreef:
    Haha oeps typfout.
    Nou tanks ik ben al bezig met het concept van het verhaal, zal ik hem als ik klaar ben doorgeven?
    xxx


    Als je hem op Quizlet zet, kun je een link naar je verhaal in dit topic posten. Frodo zal hem dan achter je naam in de beginpost zetten.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wiarda schreef:
    (...)
    Lekker tijdstip, haha. :'D Maar ik zou in dat geval voor 'onbetrouwbaar' of iets in die trant gaan. Volgens mij is er niet echt een woord dat expliciet 'heeft zich niet aan zijn afspraak gehouden' aanduidt. Merlin, 't is veel te laat om moeilijke woorden te gebruiken. Of überhaupt na te denken. En ik heb honger. Wat een begin van 't jaar. x')

    Ik weet het. ^^ Toen was ik al bezig met het schrijven. Dankje voor je antwoord trouwens :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Roche schreef:
    (...)
    Ik weet het. ^^ Toen was ik al bezig met het schrijven. Dankje voor je antwoord trouwens :')

    Knap dat het je lukte. Ik heb rond dat tijdstip ook geprobeerd wat te schrijven, maar ik maakte continu spelfouten die ik met mijn slaperige hoofd werkelijk hilarisch vond, waardoor ik mijn broertje wakker had gelachen. Ik ben vrij waardeloos als ik moe ben. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    oke hier is het verhaal waar ik het mee ga doen.

    http://www.quizlet.nl/stories/105723/the-bucketlist/
    xxxxx


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Knap dat het je lukte. Ik heb rond dat tijdstip ook geprobeerd wat te schrijven, maar ik maakte continu spelfouten die ik met mijn slaperige hoofd werkelijk hilarisch vond, waardoor ik mijn broertje wakker had gelachen. Ik ben vrij waardeloos als ik moe ben. :')

    Ik ken je gevoel. Maar toen was ik helemaal niet moe. Nu wel, en dan ben ik ook vrij waardeloos zoals je zegt. Tegen deze avond ben ik waarschijnlijk weer klaarwakker. ^^


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gaan jullie allemaal hier nog aan meedoen? 8D
    Vind het echt een leuk idee. Nu nog een nieuwe story uitwerken. WAAR IS DE KOFFIE?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Gaan jullie allemaal hier nog aan meedoen? 8D
    Vind het echt een leuk idee. Nu nog een nieuwe story uitwerken. WAAR IS DE KOFFIE?

    Nope. Ik vind het een gaaf idee, maar ik houd het al niet eens vol om twee weken 500 woorden per dag te schrijven, laat staan een fantasyverhaal afschrijven in een jaar (ik heb niets met fantasy, noch met tijdslimieten). :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Audacity schreef:
    Gaan jullie allemaal hier nog aan meedoen? 8D
    Vind het echt een leuk idee. Nu nog een nieuwe story uitwerken. WAAR IS DE KOFFIE?



    Ik zou op zich wel mee willen doen, het lijkt mij namelijk echt heel erg leuk.
    Ik doe sowieso mee als ik niet voor februari een verhaallijn en al het bijbehorende heb. Maar ik doe het meer omdat ik dan eindelijk is een keer een fantasie verhaal af heb dan dat ik het idee heb dat ik het kan winnen, haha.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Audacity schreef:
    Gaan jullie allemaal hier nog aan meedoen? 8D
    Vind het echt een leuk idee. Nu nog een nieuwe story uitwerken. WAAR IS DE KOFFIE?

    Het idee klinkt verleidelijk, maar ik doe er niet aan mee aangezien ik totaal niets met fantasy te maken heb :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”