• Hé mede-Quizletters,

    Wow dat ging snel, hier is hij dan, de trailer voor het verhaal Dirty Pretty Things.
    Zit totaal geen samenhang in maar zeer leuk om te maken.




    Ik zou zeer graag nog een trailer maken, ik ben opzoek story met een duidelijke lijn erin, liefst geen fanfiction. Dan is hij morgen hoogstwaarschijnlijk af, gratis uiterraad.


    Gr.

    Fenna

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:17 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Haha is goed (: het heeft geen haast, alvast bedankt (: je kan me altjjd gben voor vragen ofzo haha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hij's echt heel leuk geworden! Super mooi gedaan c;


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    Hij's echt heel leuk geworden! Super mooi gedaan c;


    Ik heb helaas je story niet gelezen, maar past het er wel een beetje bij?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nobody ?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik heb helaas je story niet gelezen, maar past het er wel een beetje bij?


    Ja hoor, alleen is de demon in het verhaal wel knap en niet rood met afgekapte hoorns xd
    Maar dat maakt niet zoveel uit.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Licet schreef:
    Nobody ?


    Ik wil wel, mar ik heb geen beeld, hahah nogal onhandigXD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja ik wilde wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    hey,
    ik had je forum gelezen en ik moet zeggen dat ik het echt super knap en leuk van je vindt wat je doet met die filmpje! ze zijn ook echt super mooi!!! :)

    Zou je er mischien ook eetje voor mij willen maken? :$

    Titel verhaal: What you mean to me Ft. Harry Styles

    Korte samenvatting: Als Scarlett vanuit nederland op bezoek gaat bij haar oma in california komt ze perongelijk een van de 5 obsessies van haar zusje tegen: Harry Styles. eerst moet ze niks van hem hebben maar naarmate ze hem leert kennen gaat ze hem leuk vinden, en hij haar ook. Als hij plots terug is naar nederland is Scarlett boos en verbreek elk contact. Maar dan doet ze een ontdekken... Zullen ze ooit nog bij elkaar komen? Kunnen ze deze opstakels overwinnen?

    Sfeer: Romantisch, drama

    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Jij hebt er meer verstand van dan ik :) maar ik vindt bella's lubbely heel mooi, van twilight wat edward op de piano speelt.

    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Doe maar wat jij denkt dat het mooiste is, maar wel zoiets als dit aan het eind: Maar dan doet ze een ontdekken... Zullen ze ooit nog bij elkaar komen? Kunnen ze deze opstakels overwinnen?

    Evt. al een paar youtube filmpjes: Die van jou! :)
    Evt. ideeën voor de trailer:
    LEEF JE UIT! :)
    Ik vertrouw helemaal op jou talent!

    Alvast super bedankt als je het wil doen! :)
    Xx