• Hé mede-Quizletters,

    Wow dat ging snel, hier is hij dan, de trailer voor het verhaal Dirty Pretty Things.
    Zit totaal geen samenhang in maar zeer leuk om te maken.




    Ik zou zeer graag nog een trailer maken, ik ben opzoek story met een duidelijke lijn erin, liefst geen fanfiction. Dan is hij morgen hoogstwaarschijnlijk af, gratis uiterraad.


    Gr.

    Fenna

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:17 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik wil wel, maar ik heb geen goede beelden die erbij passen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    Ik wil wel, maar ik heb geen goede beelden die erbij passen


    Misschien kan ik helpen als je een beetje verteld waar het over gaat.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik wil ook wel ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Licet schreef:
    (...)

    Misschien kan ik helpen als je een beetje verteld waar het over gaat.


    Weerwolven, er zijn 6 mensen(4 jongens en 2 meisjes) en dan verdwijnt er een. Telkens verdwijnen er meer zegmaar. En de hoofdpersoon moet ze vinden en ze dader tegenhouden. Ben slecht in uitleggenXd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    http://www.quizlet.nl/stories/85579/dirty-pretty-thing-16/

    Nou, dit verhaal is eigenlijk al afgelopen en heeft ook al een trailer maar het is wel een verhaallijn waarbij je makkelijk een trailer kan maken en als het je lukt, zet ik er de jouwe gewoon bij? c:

    Als je gewoon eens de bestaande trailer bekijkt en de korte samenvatting leest, zou je wel genoeg moeten weten waarover het gaat maar als je nog vragen hebt, stel ze gerust c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/85579/dirty-pretty-thing-16/

    Nou, dit verhaal is eigenlijk al afgelopen en heeft ook al een trailer maar het is wel een verhaallijn waarbij je makkelijk een trailer kan maken en als het je lukt, zet ik er de jouwe gewoon bij? c:

    Als je gewoon eens de bestaande trailer bekijkt en de korte samenvatting leest, zou je wel genoeg moeten weten waarover het gaat maar als je nog vragen hebt, stel ze gerust c:


    Ik kan de link een beetje moeilijk leggen tussen de samenvatting en de trailer

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:23 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik kan de link een beetje moeilijk leggen tussen de samenvatting en de trailer


    De trailer kan ik niet meer uitleggen want die is al veel te lang geleden gemaakt maar het verhaal gaat eigenlijk gewoon over de nogal gecompliceerde relatie tussen een demon en een tienermeisje. Het is niet echt een relatie, eerder een bangrelatie. Een soort friends with benefits zonder het friends gedeelte. Dan later gaat ze hem achterna als hij weer eens verdwijnt en dat wordt uiteindelijk haar dood. (Het is niet echt een verhaal met diepgang, eerder een soort schrijfoefening.)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    klik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thornfield schreef:
    (...)

    De trailer kan ik niet meer uitleggen want die is al veel te lang geleden gemaakt maar het verhaal gaat eigenlijk gewoon over de nogal gecompliceerde relatie tussen een demon en een tienermeisje. Het is niet echt een relatie, eerder een bangrelatie. Een soort friends with benefits zonder het friends gedeelte. Dan later gaat ze hem achterna als hij weer eens verdwijnt en dat wordt uiteindelijk haar dood. (Het is niet echt een verhaal met diepgang, eerder een soort schrijfoefening.)


    Klinkt vet, ga kijken of ik materiaal kan vinden. Ik laat nog wel iets van me horen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Thornfield schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/85579/dirty-pretty-thing-16/

    Nou, dit verhaal is eigenlijk al afgelopen en heeft ook al een trailer maar het is wel een verhaallijn waarbij je makkelijk een trailer kan maken en als het je lukt, zet ik er de jouwe gewoon bij? c:

    Als je gewoon eens de bestaande trailer bekijkt en de korte samenvatting leest, zou je wel genoeg moeten weten waarover het gaat maar als je nog vragen hebt, stel ze gerust c:


    http://www.youtube.com/watch?v=TcEMMkQ2pOs&feature=youtu.be

    Hier is de link


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kwaliteit op 480 zetten :p


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wil je ng 1 maken? Ik wil namelijk wel een trailer voor min nieuwe story. Weet niet of ik hem daadwerkelijk ga proberen, maar je kan proberen (: als je wilt x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Wil je ng 1 maken? Ik wil namelijk wel een trailer voor min nieuwe story. Weet niet of ik hem daadwerkelijk ga proberen, maar je kan proberen (: als je wilt x


    Haha, hangt er eigenlijk van af waar het over gaat. Als je veel materiaal kunt vinden is het echt heel leuk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het gaat over een meisje die in een groot landhuis woont. Haar vader is rijk, maar haar moeder is overleden. Op haar 17de komt ze erachfer dat haar leven alleen maar uit leugens bestaat. Een voor een komt ze achter elke leugen en achter de waarheid. Ook is er die ene jongen die ineens op komt dagen. Liegt hij ook of is hij de eerste die de waarheid spreekt?

    Het meisje heet Keira Rosalie Knight. De story heet Lost in lies. Je kan de proloog lezen op mikn profiel. Als je dat wil kan je hem aanklikken. Het meisje heeft het uiterlijk van Nina Dobrev uit de TVD daar kan je wel veel beelden uithalen denk ik ...

    Dus denk je dat het wat wordt of denk je: gaat jem niet worden hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Het gaat over een meisje die in een groot landhuis woont. Haar vader is rijk, maar haar moeder is overleden. Op haar 17de komt ze erachfer dat haar leven alleen maar uit leugens bestaat. Een voor een komt ze achter elke leugen en achter de waarheid. Ook is er die ene jongen die ineens op komt dagen. Liegt hij ook of is hij de eerste die de waarheid spreekt?

    Het meisje heet Keira Rosalie Knight. De story heet Lost in lies. Je kan de proloog lezen op mikn profiel. Als je dat wil kan je hem aanklikken. Het meisje heeft het uiterlijk van Nina Dobrev uit de TVD daar kan je wel veel beelden uithalen denk ik ...

    Dus denk je dat het wat wordt of denk je: gaat jem niet worden hahaha


    Ik denk het wel, zal morgen ff rond kijken. Ben nu wel klaar met die trailers.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'