• De hype rond PSY en zijn Gangnam Style is stilaan aan het afnemen, maar zijn opvolger lijkt al klaar te staan.
    Wat denk jij?
    Wordt One Pound Fish de nieuwe Gangnam Style?
    Ik hoop het eigenlijk niet, ik vind het persoonlijk een vreselijk liedje(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    The Fuck.

    No, just no O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nee. Dat dansje slaat niet aan.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    26 - 02 - '16

    Ik denk niet dat dit aan zal slaan. Het is niet belachelijk genoeg. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dit gaat sowieso niet aanslaan. De autotune is gewoon vreselijk en ik denk dat ze eerder voor een liedje gaan kiezen waar ze helemaal niks van begrijpen dan voor een liedje waar ze over "one pound fish" zingen.


    Take me to wonderland

    toen t deuntje van de muziek begon dacht ik al; wtf is dit nou weer?

    Nu durf ik niet meer te luisteren :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Sonnet schreef:
    Ik denk het niet, Gangnam style heeft nog een beetje een vrolijk deuntje en alles, dit heeft alleen maar de vaagheidsfactor :')


    There is nothing more badass than being yourself

    Alsjeblieft niet. Gangnam Style was al erg genoeg.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik kan dus niet begrijpen waarom oude, zingende en dansende mannen zo in zijn.


    Your make-up is terrible

    Kijk, als het nu een reclame van een visbedrijf zou zijn dan zou het nog wel grappig zijn.. Maar nee.

    Hahahah, ben ik dan echt de enige die dit wel geinig vindt? *O*


    everything, in time

    Nope. Psy had geluk, plus Gangnam Style heeft een pakkend deuntje en een vrolijk dansje.

    Dit is gewoon Achterlijk].. Vaag.


    Tijd voor koffie.

    Eluveitie schreef:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    How about no.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.