• Wat wordt er verwacht:
    Deze themawedstrijd wijkt een tikkeltje af van de doorsnee wedstrijden. Er valt namelijk niemand af. Per opdracht zal u een punt krijgen en op het eind van de rit wordt dan een gemiddelde van uw punten berekend. Om er voor te zorgen dat u niet meteen verliest door eens een minder goede opdracht te maken, worden uw uitschieters (beste en slechtste punt) eerst verwijderd en wordt pas daarna uw gemiddelde berekend.

    Tijdens deze themawedstrijd kunt uw zich aan verschillende soorten opdrachten verwachten (denk maar aan een schrijfopdracht, quizopdracht etc.). Omdat niet iedereen talent heeft in al deze takken is het mogelijk om doorheen deze wedstrijd juist één joker te gebruiken. Deze joker zorgt er voor dat je vrijstelling krijgt voor de gekozen opdracht. Gebruik deze met wijsheid!

    Voor elke opdracht krijgen u twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien u niet op tijd klaarkomt met uw inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. U kunt maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om een Harry Potter naam op te geven. Deze kiest u best na het maken van de Sorteerquiz, zo kan u indien u dat wenst een naam kiezen die het beste bij uw huis hoort. Indien u uw username toch verandert, verwacht ik dat u dit desondanks in deze topic meld zodat ik uw link kan aanpassen.

    Doordat dit een themawedstrijd is zal bij iedere opdracht de voorwaarden verschillend zijn. Ik vraag u dan ook om u aan deze voorwaarden te houden. Indien u een werkje moet schrijven tussen de 500 en 1500 woorden, wens ik geen verhaaltjes te ontvangen van 2000 woorden. Indien u zich niet houdt aan de voorwaarden, zult u dus punten verliezen.

    Wat valt er te winnen:
    De Beste tovenaar krijgt 6 credits.
    Degene die het net niet haalde van de winnaar krijgt 4 credits.
    Degene die op de derde plaats is gestrand krijgt 2 credits.
    Het huis dat de House Cup wint, krijgt ook een prijs.

    Hoe en wanneer indienen:
    Per opdracht wordt een deadline gegeven. U krijgt de tijd om in te dienen tot 23u59 die dag. Indien u uitstel krijgt is dat ook tot 23u59 op de dag van uitstel. Uw creaties worden niet op mijn profiel geplaatst, zorg er dus voor dat ik met gemak al uw inzendingen terug vinden. Het is dus toegestaan om een bijhorende story aan te maken, maar dit is niet noodzakelijk.
    Ik waarschuw 1 week - 1 dag voor de deadline.

    Hoe kunnen de huizen punten verdienen:
    Voor elk gemaakt examen krijgt een student een score in de vorm van punten . Deze punten wordt bij het corresponderende huis geteld.
    Voor elke student die binnen de eerste week zijn examen indient, krijgt het corresponderende huis 5 extra punten.
    Voor elke student die zijn examen niet indient, verliest het corresponderende huis 5 punten.
    Voor elke student die uitstelgedrag vertoont, verliest het huis 1 punt.
    Voor de beste student per examen, verdient het corresponderende huis 20 extra punten.
    Voor de student die het eerst indient, verdient het corresponderende huis 5 extra punten.

    Nota:
    In elk huis zit een verschillend aantal leerlingen. Daarom wordt er gewerkt met verhoudingen. Zo worden de resultaten voor bijvoorbeeld de leerlingen in Huffelpuf maal vijf gedaan, bij Ravenklauw maal 3.33 en bij Griffoendor maal 1.4. Indien een leerling van Huffelpuf, Ravenklauw of Griffoendor tijdens het examen het best heeft gepresteerd, worden de punten niet verdubbeld!
    Studenten met een vrijstelling kunnen geen punten behalen bij het desbetreffend examen.


    Daarnaast vraag ik u:
    Ik zou het appreciëren als u een andermans werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Helena Ravenclaw

    Derdejaarstoveraars:
    Griffoendor (269 ptn.)
    (103.04 ptn.)(152.56 ptn.) • (13 ptn.)
    Sirius Black (25.6 ptn.)
    7.87.8
    Lily Evans (17 ptn.)
    8.78.3
    Hermione Granger (26.9 ptn.)
    7.99.0
    Rubeus Hagrid (11.8 ptn.)
    4.07.8
    Remus Lupin (44.4 ptn.)
    9.410
    George Weasley (19.8 ptn.)
    7.37.5
    Ginny Weasley (58.5 ptn.)
    8.510 III

    Huffelpuf (109 ptn.)
    (71 ptn.)(37.5ptn.)
    Suzanne Bonkel (26.7 ptn.)
    9.27.5

    Ravenklauw (320 ptn.)
    (162.574 ptn.)(156.868 ptn.)
    Luna Lovegood (74.9 ptn.)
    9.910
    Mad-Eye Moody (28.6 ptn.)
    8.89.8
    Moaning Myrtle (23.9 ptn.)
    9.19.8

    Zwadderich (?? ptn.)
    (101.1 ptn.)(?? ptn.)
    Andromeda Black (12.5 ptn.) - Uitstel van onbeperkte duur
    8.5
    Regulus Black (-2 ptn.) - Uitstel tot 09/01
    -.-
    Astoria Greengrass (24.7 ptn.)
    7.07.7
    Bellatrix Lestrange (37.7 ptn.)
    7.710
    Draco Malfoy (29.7 ptn.)
    7.47.3
    Lucius Malfoy (42.6 ptn.)
    7.610
    Merlin (24.2 ptn.)
    7.46.8
    Pansy Parkinson (20.8 ptn.)
    8.17.7
    Blaise Zabini (24.4 ptn.)
    7.47.0

    Eerstejaarsexamen

    Examen
    Uitslag.

    Niet geslaagd:
    Huffelpuf
    Nymphodora Tops (-5 ptn.)

    Tweedejaarsexamen:

    Examen

    Niet geslaagd:
    Zwadderich
    Severus Snape (3.8 ptn.)
    8.8

    Derdejaarsexamen:



    Derdejaars mogen enkel mee naar Zweinsveld met toestemming van een ouder of voogd!



    Oude topics
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 20:05 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Phosphenes schreef:
    (...)
    Quoi?
    Ze waren over foto's bezig en ze vroegen zich af van wie ze waren. Je hebt niks verkeerds gedaan. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hèhè, ik heb een opdracht gevonden. Hij komt online wanneer Regulus indient.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    Hèhè, ik heb een opdracht gevonden. Hij komt online wanneer Regulus indient.

    Alsjeblieft geen dichten.


    The odds are néver in our favor.

    Ik kan niks beloven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sorry voor de late reactie, maar ik ben echt zeker, ik kan nu bijna mijn schoolwerk al niet meer bij houden. Zucht,


    Every living creature dies alone.

    NewStyle schreef:
    Sorry voor de late reactie, maar ik ben echt zeker, ik kan nu bijna mijn schoolwerk al niet meer bij houden. Zucht,
    Awh jammer, veel succes met school.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bernini schreef:
    Wie zijn jullie? de namen die jullie hebben opgegeven (ben te lui alles door te zoeken)

    Ik ben Pansy Parkinson.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik ben niet echt creatief geweest.:'D

    Echt wel, jij krijgt ook een goed cijfer <3


    •*• Lululu •*•

    Regulus Black, vandaag moet ik je werkje ontvangen!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ugh. Ik betwijfel of ik het afkrijg. Moet voor morgen nog twee opdrachten doen. Voor school (en dan echt van die opdrachten waar je een powerpoint en al die shit bij moet maken) Dus als je hem vandaag niet krijgt Ou het handiger zijn om me uit te schrijven.. Maar ik zie nog wel even..


    Don't be like the rest of them, darling

    ELLIEEEEE. :/ DON'T QUIT. (no_chears)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    ELLIEEEEE. :/ DON'T QUIT. (no_chears)


    Ik kan het niet helpen dat de mensen waarmee ik opdrachten moet maken te dom of te lui zijn om het te doen waardoor ik het helemaal alleen moet doen : / Anyway, ik heb één opdracht af.. En de ander bijna en daarna ga ik een foto maken.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:09 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ik kan het niet helpen dat de mensen waarmee ik opdrachten moet maken te dom of te lui zijn om het te doen waardoor ik het helemaal alleen moet doen : / Anyway, ik heb één opdracht af.. En de ander bijna en daarna ga ik een foto maken.
    Succes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mandrake (Lily Evans) --> Erebus


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Amortentiae schreef:
    (...)Succes.


    Blijkbaar ben je er al achter dat ik het niet in heb geleverd, ik had het gister echt te druk.. Dus denk ik dat het slim is om me uit te schrijven..


    Don't be like the rest of them, darling