• Mystic Falls wordt gebruikt in de tv serie The vampire diaries. Echter worden in deze RPG geen rollen gebruikt die in de serie spelen!
    De RPG speelt zich af in Mystic Falls, Virginia. Een stad met een bovennatuurlijke geschiedenis, sinds de migranten uit New England in de late 17e eeuw zich er hebben gevestigd. Hier wonen tegenwoordig vampiers, weerwolven, heksen en mensen. Deze houden het bestaan voor elkaar zo goed mogelijk geheim.
    Heksen weten echter wel af van de vampiers vanwege de familie traditie in Mystic falls. Waardoor de informatie van Vampiers doorgegeven wordt aan alle kleinkinderen en kinderen. (meer info Link )

    De Rollen:
    Vampiers(max 4)
    - Jezebell = michellexoxo
    - Vrouwelijke vampier = STORYDREAMER
    - Mannelijke vampier???
    - Manndelijke vampier??

    Weerwolven(max 3)
    -
    -
    -

    Heksen: (max 2)
    - Penelope Vanessa Gold Pebble
    - Juliette Cassia O'Connell = Requille

    Mensen:(max 5)
    -
    -
    -
    -
    -

    Regels:
    -Géén oneliners. Je post moet minimaal 150 woorden bevatten.
    - Boven de post zet je de naam van je personage en wat voor soort rol het is: Mens, Vampier, weerwolf en heks.
    - Wanneer je out of character schrijft dit gelieve tussen haakjes te doen [ ]
    - Houdt je personage zo lang mogelijk geheim voor de ander. Het is niet de bedoeling dat je te koop loopt met het feit dat je een vampier doet, dit is namelijk officieel geheim. Mocht je rol echter een nieuweling zijn dan kan dit weer helemaal anders zijn.
    - Geen perfecte personage's
    - Houdt relaties realistisch, dus niet na de tweede ontmoeting al heftig zoenend of wat dan ook.
    - 16+ is toegestaan
    - Beginners zijn ook welkom
    - 1 personage per persoon.
    - Minimaal 3 x per week posten behalve met een goede reden mag er een uitzondering gemaakt worden.

    Invulveld rol:
    Soort:
    Volledige naam:
    Eventuele bijnamen:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby's : (bijv soccer)
    Extra:
    Foto:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 12:36 ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Kan ik een vrouwelijke vampier reserveren?


    ''Als ik mijn angsten en onzekerheden niet had, zou ik de persoon niet zijn die ik nu geworden ben.''

    Ja hoor, ik zal hem erbij zetten ;)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Mag ik een vrouwelijke heks reserveren? (;

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 21:39 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    je mag helaas maar 1 personage per persoon ;) dus welke zou je dan willen?


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Mag ik een vrouwelijk mens reserveren? (Zou het ook mogen dat zij een vampierenjager is?)


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Soort: Heks
    Volledige naam: Penelope Vanessa Gold
    Eventuele bijnamen: Penn, Penny, Blondie, Heksje
    Leeftijd: 17 jaar.
    Karakter: Penelope is een dapper meisje, hoewel ze dit schuilhoudt voor de buitenwereld. Ze wil niet dat mensen erachterkomen dat ze een heks is. Penelope is een populair meisje met veel vrienden en een hoop jongens achter haar aan, maar dit vind ze eigenlijk niet echt nodig. Ze heeft veel liever gewoon een paar goede vrienden, dan dat iedereen achter haar kont aanloopt. Met de ontdekking dat ze een heks is kan ze nog niet erg goed overweg, ze wil eigenlijk een heel gewoon meisje zijn. Toch is ze er nieuwsgierig naar en brengt veel tijd door met haar oma, die ook een heks is. Aan vampiers heeft ze niet echt een hekel, tenzij ze een hoop mensen vermoorden, dan probeert ze het tegen te houden. Aan weerwolven heeft ze wel een hekel, ze is nooit erg dol geweest op honden en vindt ze maar irritant. Toch wil ze vrede in de wereld, dus probeert aardig tegen iedereen te doen, zover haar dat lukt. Ze verschuilt zich achter haar lieve, onschuldige, populaire tienermeisje imago, maar in haar vrije tijd is ze bijna constant bezig met spreuken en het brainstormen hoe ze de wereld kan redden. Haar doel is de vampiers en de weerwolven terug in normale mensen te veranderen, of zo dat ze geen mensen meer kwaad kunnen doen. Penelope lijkt voor velen een perfect meisje, maar ze heeft veel problemen thuis, waardoor ze vaak chagrijnig is en kan af en toe nog wel eens bazig, verwend en een dramaqueen zijn.
    Uiterlijk: Penelope heeft lange goudblonde krullen en blauwe ogen. Ze heeft een klein, tenger lichaam. Haar lengte is ongeveer 1,62 meter en ze is erg lenig. Daarbij is ze ook erg snel, maar wel een kluns.
    Hobby's : (bijv soccer) Cheerleaden, lachen, met vrienden hangen en nieuwe spreuken leren. Hierdoor brengt ze veel tijd met haar oma door, wat ze ook graag doet.
    Extra: Penelope heeft een tattoo van het infinityteken op haar middelvinger van haar linkethand, die staat voor het heksengen in haar familie, die eeuwig bestond en verder gaat. Tegen diegene die er naar vragen zegt ze dat het staat voor die liefde die ze voelt voor haar familie en vrienden.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 11:58 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een vrouwelijke vampier reserveren?(flower)


    Because I love him, do I need another reason?

    Soort: Heks.
    Volledige naam: Juliette Cassia O'Connell
    Eventuele bijnamen: Jule
    Leeftijd: 18.
    Karakter: Juliette is een meisje met een sterke wil en draagt haar trots alsof het haar visitekaartje is. Ze schaamt zich er niet voor dat ze een heks is, maar weet het ook geheim te houden. Juist omdat ze dit geheim moet dragen, begint ze anderen ook minder te vertellen en houdt ze veel voor zichzelf. Zo wil ze nooit toegeven wanneer ze problemen heeft met iets of iemand, of wanneer ze pijn heeft. Ze is nogal een einzelgänger dus trekt niet zomaar met iemand op. Alleen als ze het interessant begint te vinden komt ze iemand tegemoet. Verder is ze iemand die graag de tradities als heks en van haar familie graag doorzet. Ze heeft stoms een kort lontje en kan soms bruut, afstandelijk of fel overkomen, en heeft niet zo snel spijt van haar acties. Ze is niet bepaald de persoon die open is voor relatie's en is daar hopeloos in op het moment.
    Uiterlijk: Julliette heeft bruine ogen en donker, lang haar met een slag erin. Ze heeft lange benen waar ze zich totaal niet voor schaamt en is 1.74 m lang. Ze is erg lichtelijk getint en het wordt hoogtijd om iets aan haar wenkbrauwen te doen.
    Hobby's : In haar vrije tijd doet ze aan hardlopen en winkelt ze graag. Ze is graag buiten en bezoekt ook graag afgelegen plekjes om tot rust te komen. Ze beoefent haar familie spreuken graag en test ze ook graag uit in de praktijk.
    Extra:
    Foto:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 16:21 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ianto schreef:
    Mag ik een vrouwelijk mens reserveren? (Zou het ook mogen dat zij een vampierenjager is?)


    Nee helaas je mag geen vampier jager zijn maar zal ik alsnog een mens reseveren?


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    DxSalvatore schreef:
    Mag ik een vrouwelijke vampier reserveren?(flower)

    Het zou fijner zijn voor het RPG als je een mannelijke vampier wilt zijn ;)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !