• Ik heb heel vaak het idee dat ik leuke RPG's misloop. RPG's met een goed verhaal en waarin
    de spelers ook lange stukken schrijven.Dit vind ik echt ontzettend jammer, maar ik ben
    simpelweg bijna altijd te laat en dan zijn het verhalen waarbij je niet echt in kan springen.

    Misschien dat iemand me, als je het onthoud, mij een keer wilt waarschuwen als hij/zij
    een nieuwe RPG opent? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lexus schreef:
    Dat heb ik nou ook altijd. En ik vind het verdomd lastig om een rpg te starten, waar genoeg ervaren rpg'ers op af komen om het levend te houden. Op een of andere manier gaan alle rpg's ook zo snel dood..


    Dat is ook verdomd lastig, vooral als de mensen die zich aanmelden het af laten weten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat is ook verdomd lastig, vooral als de mensen die zich aanmelden het af laten weten.


    Precies, en dan heb je al helemaal moeite gedaan om plattegronden te maken / verhaallijn te maken..


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Precies, en dan heb je al helemaal moeite gedaan om plattegronden te maken / verhaallijn te maken..


    Je kan mensen helaas niet dwingen :P Maar ik vind het niet erg als mensen kappen,
    maar meld het dan even, das een kleine moeite.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Je kan mensen helaas niet dwingen :P Maar ik vind het niet erg als mensen kappen,
    maar meld het dan even, das een kleine moeite.


    Haha, dat is ook helemaal niet mijn bedoeling. Ik begrijp het heel goed dat mensen niet altijd vet veel kunnen posten, en dat vind ik zelf ook fijn (als er niet binnen 2 dagen al 4 pagina's zijn volgeklad), als je gewoon maar regelmatig even een post plaatst. Idd, melden is altijd fijn. Dan weet je tenminste dat diegene niet meer meedoet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Jua, ik heb ook vaak dat ik als laatste met iemand anders in een RPG overblijf. Best vervelend.


    Your make-up is terrible

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha, dat is ook helemaal niet mijn bedoeling. Ik begrijp het heel goed dat mensen niet altijd vet veel kunnen posten, en dat vind ik zelf ook fijn (als er niet binnen 2 dagen al 4 pagina's zijn volgeklad), als je gewoon maar regelmatig even een post plaatst. Idd, melden is altijd fijn. Dan weet je tenminste dat diegene niet meer meedoet.


    Dat vind ik ook zo hatelijk. Ik deed een keer mee aan een pagina en ik kon een dagje niet meedoen, dat had ik ook gemeld, maar binnen een dag waren er gewoon drie topics vol. Zo belachelijk snel ging het en ik was ook gelijk het overzicht kwijt.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook zo hatelijk. Ik deed een keer mee aan een pagina en ik kon een dagje niet meedoen, dat had ik ook gemeld, maar binnen een dag waren er gewoon drie topics vol. Zo belachelijk snel ging het en ik was ook gelijk het overzicht kwijt.


    Ja, echt niet leuk. Dan lijkt het ook alsof je personage zo uit het verhaal wordt 'weggevaagd'. Wow, 3 topics is echt veel.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, echt niet leuk. Dan lijkt het ook alsof je personage zo uit het verhaal wordt 'weggevaagd'. Wow, 3 topics is echt veel.


    Inderdaad. Ik stond er zelf toen ook nogal van te kijken. Toen ging dat een aantal keer zo en ben ik gewoon gestopt. Het ging echt idioot snel.


    26 - 02 - '16

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, echt niet leuk. Dan lijkt het ook alsof je personage zo uit het verhaal wordt 'weggevaagd'. Wow, 3 topics is echt veel.


    Onerulers...


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Onerulers...



    Klopt, er zaten echt posts van slechts 3 regeltjes tussen. Echt schandalig.


    26 - 02 - '16

    Ik zocht net mijn allereerste RPG op van Quizlet, zo RPGde ik ook.. -facepalm-
    Toen ik 11 was en ik zat op digidier was het nog erger, bestond mijn post soms alleen uit.

    -naam-
    *Glimlacht*

    En dat is dan niet eens overdreven.
    En oh, mijn personages waren altijd bang voor onweer -zucht-

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 17:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik zocht net mijn allereerste RPG op van Quizlet, zo RPGde ik ook.. -facepalm-
    Toen ik 11 was en ik zat op digidier was het nog erger, bestond mijn post soms alleen uit.

    -naam-
    *Glimlacht*

    En dat is dan niet eens overdreven.
    En oh, mijn personages waren altijd bang voor onweer -zucht-


    Haha, dat is lachen (krul)
    Dat is geen rpg'en, dat is rs'en (gelukkig doen ze daar hier op quizlet niet aan)
    Maar ik rs'de ook, dan ging het ook zo;

    Diana;
    x loopt naar de kast x
    x kijkt naar de boeken in de kast x
    'Weet je hoe irritant je eigenlijk bent?'
    x kijkt boos naar Josh x
    x trekt wenkbrauw op x


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha, dat is lachen (krul)
    Dat is geen rpg'en, dat is rs'en (gelukkig doen ze daar hier op quizlet niet aan)
    Maar ik rs'de ook, dan ging het ook zo;

    Diana;
    x loopt naar de kast x
    x kijkt naar de boeken in de kast x
    'Weet je hoe irritant je eigenlijk bent?'
    x kijkt boos naar Josh x
    x trekt wenkbrauw op x


    Zelfs toen ik probeerde over te stappen naar RPG'en en hier cool ging lopen toen RPGde ik nog zo:
    Dewi - Mens.
    Ik luisterde zwijgend en toen mijn 'redder' zei dat ik bang was gaf ik hem een por. ,,Ik ben niet bang.'' zei ik rustig. Waarschijnlijk zouden ze me niet geloven, dat was okay. Terwijl hun zo druk bezig waren sloop ik toch maar naar de deur, ik kon een gokje wagen nietwaar?


    okay.. Oooh god why. De meeste RPG'ers van toen zijn er wel mee gekapt, op Sam na dan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Zelfs toen ik probeerde over te stappen naar RPG'en en hier cool ging lopen toen RPGde ik nog zo:
    Dewi - Mens.
    Ik luisterde zwijgend en toen mijn 'redder' zei dat ik bang was gaf ik hem een por. ,,Ik ben niet bang.'' zei ik rustig. Waarschijnlijk zouden ze me niet geloven, dat was okay. Terwijl hun zo druk bezig waren sloop ik toch maar naar de deur, ik kon een gokje wagen nietwaar?


    okay.. Oooh god why. De meeste RPG'ers van toen zijn er wel mee gekapt, op Sam na dan.


    Hihihi, dat is gewoon grappig. Zo zie je maar hoeveel je vooruit bent gegaan.


    Aan niets denken is ook denken.