• Ik zal even uitleggen wat er aan de hand is.
    Ik wil zo graag een verhaal schrijven , echt zo super graag. but :
    Het lukt gewoon niet. Ik kan wel wat schrijven , maar dan vind ik het weer te slecht en dan wis ik het.
    Ik denk dat het wel lukt als ik een co-writer heb , omdat ik dan op die gene in kan spelen..
    Ik wil wel heel graag een One Direction fanfic schrijven , dus ik wed dat er nu heel veel mensen al niet meer gaan reageren.

    Vind jij het leuk om met mij te schrijven ?
    check dan even mijn stand-alones , zodat je kan zien hoe ik schrijf
    en laat hier of in mijn gastenboek een berichtje achter , zodat ik kan kijken hoe jij schrijft !


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik zou best wel met je willen schrijven, maar wat voor soort verhaal wil je schrijven? Bromance of niet, enzo. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ehm.. Ik wil opzich wel, maar al mijn verhalen staan ongeactiveerd :P


    •*• Lululu •*•

    @Pokemoniall : kan bromache zijn , dat maakt me niet zoveel uit !
    @Mallory : ik heb al twee mensen die met me zouden willen schrijven , maar je zou alsnog een stukje kunnen schrijven zodat ik kan zien hoe je schrijft ! Misschien kunnen we wel samen schrijven.

    aangezien er nu 3 mensen zijn die met me willen schrijven , lijkt me handig om te kijken of je schrijft.
    En misschien kan ik wel gewoon met ieder van jullie een verhaal schrijven ?
    Als jullie dat zelf willen ofcourse !


    Danmarks Dynamite.

    Laat maar gewoon even in mijn gastenboek weten of je wil schrijven en dan kunnen we iets gaan verzinnen !

    Ik vind het namelijk niet erg om met drie verschillende mensen te schrijven hahaha
    Vind ik alleen maar leuk !


    Danmarks Dynamite.