• Ik ben al een paar daagjes ziek (waarschijnlijk koorts) en heb heel erg last van mn keel(vooral bij het slikken bijna niet te doen). Toen ik vanochtend wakker werd was het heel erg en hoestte ik best wat slijm op, daar zat bloed bij. Hoort dit erbij of ?
    Hopelijk kunnen jullie me helpen xx.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb dat ook gehad, en het kan niet zo veel kwaat. Gewoon veel kamille thee drinken, dan gaat het het beste en snelste over. Bovendien is kamille thee ook goed voor andere dingen, en helpt om sneller beter te wordenxD

    veel suc6 -xXx- kerstkat


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Als je erg veel moet hoesten is dat wel normaal, dan heb je gewoon je keel kapot gehoest. Thee met honing, hoestdrank en dropjes zijn wondermiddelen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Als je erg veel moet hoesten is dat wel normaal, dan heb je gewoon je keel kapot gehoest. Thee met honing, hoestdrank en dropjes zijn wondermiddelen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    En anders dokter bellen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als het erger wordt even gaan bellen, maar het is het beste als je veel blijft drinken en vooral met kleine slokjes. Zuigen op snoepjes helpt ook. Koop alsjeblieft geen wondermiddelen die ze in de winkel aanbieden, het helpt toch niet beter als een snoepje (: Beterschap!


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Madonna schreef:
    Als je erg veel moet hoesten is dat wel normaal, dan heb je gewoon je keel kapot gehoest. Thee met honing, hoestdrank en dropjes zijn wondermiddelen.


    •*• Lululu •*•

    PurpleCandy schreef:
    Als het erger wordt even gaan bellen, maar het is het beste als je veel blijft drinken en vooral met kleine slokjes. Zuigen op snoepjes helpt ook. Koop alsjeblieft geen wondermiddelen die ze in de winkel aanbieden, het helpt toch niet beter als een snoepje (: Beterschap!


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Heb ik ook gehad een paar weken geleden, kan geen kwaad zolang het 'donker' bloed is. Als je lichter is komt het waarschijnlijk uit je longen, en is het verstandig om naar de dokter te gaan.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dankjewel voor de beterschap en de adviesen (flower) x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    volgens mij heb je last van je keelamandelen. je keel is dan erg opgezet en geïrriteerd, doordat je gat hoesten en je keel schraal is enzo krijg je bloed soms , maar het is geloof ik niks ernstigs, als ik jou was zou ik wel effe naar de dokter gaan.


    If you can dream it, you can do it❤️