• Het verhaal
    Succubi en incubi; legenden, dachten de inwoners van Glendale, Californië. Pure onzin, verhaaltjes om kleine kinderen bang mee te maken. Hoe kan iemand je dromen nou onder controle hebben? Onmogelijk, toch?
    Tot op de nacht van 16 December en 17 December 1935. De succubi en incubi konden meer dan dat de legenden dachten. Die nacht hadden ze macht, meer macht dan normaal. Want zeg eens eerlijk: de nachtmerries moeten toch érgens vandaan komen?
    Die nacht was het anders.
    Nachtmerries kwamen tot leven; zelfs de kleinste nachtmerries van de positiefste mensen werden harde werkelijkheid.
    De straten zijn niet veilig meer. Overal waar je keek waren gigantische spinnen, moordlustige aardmannetjes, de sluwste ninja’s,...-
    Ook de succubi en incubi liepen rond. Ze hadden dit veroorzaakt; de trots was niet af te nemen. Doordat een groter aantal in de legenden geloofden, werd deze werkelijkheid; hoe groter het geloof, hoe machtiger de legende.

    En hoe groot de haat tegenover elkaar ook was: de incubi en succubi moeten samenwerken om zichzelf levende te houden. Zodra er een enkeling was die niet geloofde, moest dit recht worden gezet. Ook dit was niet makkelijk. incubi en succubi bestaan enkel en alleen uit haat, sarcasme en ironie. Het enige dat zij willen zien is pure leedvermaak. Ze zijn genadeloos en sadistisch, maar hun masker is zo hard als staal.

    Weten de inwoners van dit kleine stadje hun nachtmerries om te laten toveren tot dromen? Kunnen ze zichzelf redden door naar de werkelijkheid te kijken, in plaats van hun fantasiewereld?
    Zijn de incubi en succubi sterk, of is de haat tegenover elkaar te groot?



    Rollen
    Vul je rol zo uitgebreid en origineel mogelijk in. Mary Sue’s worden niet geaprecciëerd, dus kom daar dan ook niet mee aanzetten. Jouw personage moet zwaktes bezitten.
    Maximaal twee per persoon.


    Rol: Incubbus, Succubus of mens?
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 16, voor incubbus/succubus minimaal 20.
    Nachtmerrie: indien mens. Probeer ook hier zo origineel en uitgebreid mogelijk bij te zijn!
    Uiterlijk: mét foto, zo uitgebreid mogelijke beschrijving.
    Karakter: Hou het origineel en realistisch!
    Extra: (Eventueel)

    Reserveringen blijven 24 uur staan.


    Succubi (vrouwelijke demon):
    - Charlice 'char' Petrone - Druella
    - Ava Jesy Moore - Sicam
    -
    -
    -

    Incubi (mannelijke demon):
    - Cameron 'Cam' Briel - MadEyeMoody
    - Mgorem Iain - Tortura
    - Leon Raphael Walker - Raziel
    -
    -

    WORDEN WEER TOEGELATEN BIJ MEER MANNEN/INCUBI.
    Mensen (vrouwelijk):
    - Felicity 'Fee' Hughes - Druella
    - Felice Odair - Jaimes
    - Audrey Isabelle Layfield - Jemima
    -
    -


    Mensen (mannelijk):

    - Mason William Duke - Lizor
    - Daniël Scagotti - MadEyeMoody
    - Gereserveerd voor Vegangirl
    -
    -


    De regels.
    - Ik verwacht posts van minimaal 200 woorden, à 10 zinnen.
    Ik ga hier niet al te streng in zijn, maar posts van 10 regels of kleiner worden niet geaccepteert. Zodra dit gebeurt krijg je een waarschuwing,
    aangezien het duidelijk in de regels staat.

    - 16+ is toegestaan.
    Hieronder wordt seks, drugs en alcohol verstaan.
    - Iedereen heeft verschillende nachtmerries, maar is wel gewoon voor iedereen zichtbaar.
    Probeer dan ook andermans nachtmerries in jouw posts te verwerken.
    - Incubi en succubi zijn slecht, kwaadaardig en kennen eigenlijk geen gevoelens.
    Speel je rol dan ook op deze manier! Het is onrealistisch dat je personage ineens verliefd wordt en zijn/haar slechte kant verliest. Het is natuurlijk wel mogelijk dat ze langzaamaan gevoelens ontwikkelen, maar dit kan natuurlijk gelijk na je eerste post gebeuren. Probeer hier rekening mee te houden.
    - Sluit niemand buiten.
    Houd niet de hele RPG door één op één conversaties. Zorg ervoor dat jouw personage met meerdere mensen in contact is!
    - Voor deze RPG wordt een praattopic geopend.
    Gelieve geen OOC (Out of Character) posts in het speeltopic.
    - Houdt ruzies buiten de RPG.
    De sfeer moet leuk blijven!
    - Nieuwe topics worden alleen geopend door Macabre of Sicam.


    Ik ben heel streng in de regels. Als je één van de regels overtreed, krijg je hier een waarschuwing voor; gebeurt het vaker, loop je risico om uit de RPG te worden gezet. Het moet leuk voor iedereen blijven!

    # speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    hmm twijfel nog een beetje, misschien^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jemima schreef:
    (...)

    Ik had alleen het karakter nog niet ingevuld, omdat ik niet zeker wist of de RPG wel zou beginnen :x
    Als je me er bij zet, dan zal ik morgen ergens die nog invullen ^^

    Ik heb haar erbij gezet. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LexLover schreef:
    ik schrijf me uit, ik doe al twee nieuwe RPG's en ik heb het best druk met school, en nu zijn 200 woorden niet de gemiddelde lengte van een post van mij, dus tja... Sorry...

    Oké, jammer!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    IK ZOU GRAAG WILLEN DAT IEDEREEN ZIJN/HAAR ROL INVULT VÓÓR MORGEN 20:00, IK HEB BESLOTEN OM DAN HET SPEELTOPIC AAN TE MAKEN.

    Ik heb het de laatste tijd redelijk druk gehad met school en werk, maar ik wil niet langer wachten hiermee. Ja, er komen rollen te kort, maar ik ga er voor zorgen dat men kan inspringen indien er rollen bij komen.

    Hierbij mijn oprechte excuses voor het lange wachten, dit was niet mijn bedoeling geweest...


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oeh fuck.

    SORRY MICHELLE.

    Ik heb wel examens en ik ga volgende week donderdag twee weken naar Amerika, dus ik weet niet of ik heel erg actief ga zijn dan. ._.

    Argh, sorry. I totally forgot. ><

    Weet niet of ik internet ga hebben. :/


    help

    Graymark went Raziel, by the way. :'D


    help

    Ik heb bewust het minimaal aantal woorden zo hoog gekozen, zodat het niet te snel gaat en dat je het nog een beetje kan volgen. c:
    Het is je eigen keuze, Marthe, maar ik hoop toch dat je meedoet 8D. Succes met je examens, though. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fuck this shit. I'm taking Evan again. 8D I'm kind of like really addicted to this guy.

    Rol: Incubus.
    Naam: Leon Raphael Walker. Hij wordt ook wel eens simpelweg Leo genoemd.
    Leeftijd: Drieëntwintig.
    Uiterlijk:




    Evan Peters.
    Leon heeft een nogal onschuldig uiterlijk, eerlijk gezegd. Hij heeft zo zijn enge, verontrustende trekjes, maar het is niet dat je zou beginnen gillen 'PSYCHOPAAT! MOORDENAAR! DEMON!' of zoiets. Jammer genoeg is dit wel wie Leon is. Iemand die op de meest vreemde momenten van de dag gewoon voor de lol een moord zou plegen. Terwijl hij een liedje fluit. En daarna zou hij nog in staat zijn om naar een pretpark te gaan ook.
    Nee, Leons uiterlijk vertelt totaal niet wie hij is. Donkere ogen, donker haar en een ongeïnteresseerde, haast verveelde uitdrukking op zijn gezicht zorgen er meestal voor dat Leon iets ongrijpbaars heeft. Er speelt iets verontrustends in zijn ogen, terwijl het tegelijkertijd lijkt alsof hij je gerust wilt stellen, een vreemde blik waar niemand ooit aan uitgeraakt.
    Leon heeft zo'n 'bitch-please'-attitude, wat vrijwel het enige aan zijn uiterlijk is dat ook daadwerkelijk iets van zijn innerlijk blootstelt. Voor de rest ziet hij er verwarrend uit. Hij kan een veelbetekenende glimlach om zijn lippen hebben, terwijl zijn blik hem helemaal tegenspreekt en laat me dan nog niet eens over zijn lichaamstaal beginnen...
    Leons haar is redelijk kortgeknipt, hij kan er niet tegen als het te lang is, want dan hangt het in zijn gezicht en begint het te krullen. En als het begint te krullen dan raakt het binnen het minste zuchtje wind helemaal door elkaar. Meestal heeft de jongeman een 'haal-een-hand-door-je-haar-en-het-zit-goed'-kapsel.
    Leon is niet echt een breedgeschouderde, megagespierde bink die iedereen bang maakt, maar laat je niet misleiden door zijn magere, lange gestalte dat er ietwat atletisch uitziet. Laat je niet misleiden door die sierlijke vorming van zijn gezicht en zijn pianistachtige handen waar toch enkele kleine, witte lijntjes op te vinden zijn. Als het er eenmaal op aankomt, denkend dat hij je toch niets kan aandoen, is het al te laat en ben je hoogstwaarschijnlijk toch al dood voordat je nog een schietgebedje kan maken.
    Karakter: Leon is... ietwat complex.
    Jà, hij is gemeen, sadistisch, sarcastisch en bedreigend zoals het een echte nachtmerriedemon betaamt, maar er is iets met hem... Hij is op een enge manier gestoord, zo lijkt het wel. Zoals eerder al gezegd, doodt hij mensen voor de fun. Het is niet dat dit een dagelijkse bezigheid is van hem of zoiets, maar Leon heeft een vreemde manier van doen.
    Het ene moment kan hij vrolijke pianoliedjes zitten spelen en het andere moment drukt hij in een woede-uitbarsting een mes veel te hard tegen je keel. Leon maakt geen onderscheid tussen mensen die hij 'mag' en mensen die hij 'niet mag'. Ze zijn allemaal hetzelfde voor hem; oppervlakkig en bang.
    Leon heeft soms ook ietwat verwijfde trekjes, wat enorm bizar kan overkomen. De meest gestelde vraag over deze jongeman is waarschijnlijk 'gast, wattafak?'
    Leon is niet iemand die een karaktertrek heeft die hem echt verwoordt, een karaktertrek, die, moest hij genoemd worden, je direct aan deze Incubus doet denken. Soms is hij koppig, maar dan op andere momenten geeft hij zo snel iets toe dat je niet eens een discussie voerde.
    Hij is impulsief, dat is iets wat wél helemaal vaststaat, maar hij denkt wél altijd na als hij iets doet. Hij kent het menselijk lichaam perfect en lijkt soms onuitputtelijk. Leon zegt en doet vaak dingen vanuit het niets. Er zijn dan ook niet echt veel mensen die iets van hem begrijpen en het is erg moeilijk om te kunnen zeggen of je hem 'mag' of 'niet mag'.
    Dansen, zingen, regenbogen en zonneschijn kunnen in een fractie van een seconde dood, verderf, nachtmerries en regen worden.
    Leon heeft wel zwakke punten. Alleen zijn ze zo goed verstopt dat het mensen doet denken dat hij onoverwinnelijk is, iets wat verre van zo is. Je komt er wel achter wanneer het zover komt, alleen hoop ik voor je dat dat niet gebeurt. Leon kan er niét tegen als iemand hem de baas kan, en - wat waarschijnlijk zijn slechtste punt is - begint te handelen zonder na te denken waardoor hij vaak dingen over het hoofd ziet.
    Leon heeft een goede intuïtie, maar deze laat het op dat soort momenten vaak afweten...
    Tegenover mensen is Leon vrij uitgesproken, maar - zoals gewoon is bij hem - op een vreemde manier. Hij mag niet veel mensen en dit toont hij vrijwel altijd duidelijk.
    Gevoelens als verdriet of schuld kent Leon niet. Op het vlak van dit soort emoties heeft hij een harnas van titanium dat onmogelijk doorbroken kan worden.
    Extra: Leon was niet altijd zoals hij nu is. Er was een meisje. Natuurlijk was er een meisje, er is altijd een meisje, alleen laat hij ze nu niet meer toe in zijn hart. Jongens ook niet, trouwens, moest je dat per se willen weten.
    Voordat Leon begon te leven zoals hij nu doet, had hij een gelukkig leven. Hij had alles wat hij wilde; ouders die om hem gaven en goede vrienden die hem respecteerden.
    Er was alleen één klein probleempje; hij was verliefd geworden op het meisje dat was uitgehuwelijkt aan zijn broer. Die liefde was niet wederzijds, aangezien dat meisje echt van zijn broer hield. Op een gegeven moment werd Leons ergste nachtmerrie opgepikt door een Incubus, die het meisje voor Leons ogen vermoordde.
    De jongeman dacht de Incubus vermoord te hebben, maar nu hij er zelf één is, is hij daar niet zo zeker meer van. Wél weet hij zeker dat hij heel zijn verleden achter zich heeft gelaten. Hij geeft er echt niets meer om. Het is begraven en hij kan er nooit meer bij. Hij wilt er ook nooit meer bijkomen. Het mocht niet, dus kon het ook niet. Misschien was het zelfs beter dat ze werd vermoord.
    Oh, en buiten met wapens en mensenlevens spelen, speelt hij ook piano. Hij weet zelf niet echt of hij het graag doet, of dat hij het gewoon doet omdat hij zich anders verveeld.

    I had to. Wees blij dat het niet Langdon is. ._.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:42 ]


    help

    Evan :9~
    Ik zal proberen voor morgenavond mijn rol verder in te vullen, hangt er vanaf hoe ik zit met huiswerk enzo.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk er nog over na om hieraan mee te doen. Well, ik merk het vanzelf wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    It's Alive ! (lol) Sicam > Helium, btw.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ik zou mischien mee hebben gedaan, maar ik ben bang dat ik nachtmerries krijg xD


    Dont say why me, say try me

    Ik vul Leo zo snel mogelijk in, moet nu studeren. ><

    He will be a little bit crazy...


    help

    i already like leo ^^

    En Mitshy, mijn username is al een tijdje Jaimes en niet meer jaimyhoi. aangezien ik die speciaal voor jou had aangepast.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Everybody likes Leo. *gayhand*
    Okay, sorry. :x

    Mitshy, ik moet wel even erbij zeggen dat ik volgende week donderdag twee weken naar Amerika ga, en ik kan echt niet zeggen of ik internet ga hebben of niet.


    help