• Het is vakantie, dus verveel ik me erg. Gister had ik al een tekening afgemaakt met houtskool. Ik had slender man getekend, maar ik zoek weer eens wat nieuws.
    Niet té moeilijk, maar het moet wel een uitdaging blijven c:. Dus, wie weet iets wat ik kan (na*) tekenen?Het mag echt van alles zijn, behalve gezichten. Ben heel slecht in mensen tekenen :'D

    * Ik teken niet veel dingen na, maar gebruik ze meer als voorbeeld


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Muziek!
    Luister muziek, sluit je ogen en kijk wat voor 'beeld' je vormt bij het liedje. En teken dat, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sprookjes?
    Haal inspiratie uit kinderverhalen en zo...krijg je meestal wel erg leuke dingen.
    Zo iets magisch of zo.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik scroll altijd wat rond op http://www.deviantart.com/ als ik inspiratieloos ben

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 15:55 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Leve Tumblr!


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Je mag mijn huisdieren wel tekenen als je wil :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Druella schreef:
    Muziek!
    Luister muziek, sluit je ogen en kijk wat voor 'beeld' je vormt bij het liedje. En teken dat, haha.


    •*• Lululu •*•

    leve weheartit :)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    leve weheartit :)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Een schip op zee met een zeemeermin erbij ofzo? of iets van natuur


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    als je dat muziek-ding gaat doen...
    Ik raad je Two Steps From Hell, Infected Mushroom en Ludovico Einaudi sterk aan. Het is allemaal muziek zonder zang, ik gebruik deze liedjes ook altijd bij het schrijven. c: Succes enzeeeeu


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zoek inspiratie op deviantart, prachtige tekeningen, foto's, schilderingen, digital art etc. etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.