• Vijf meiden hebben ongeveer een jaar geleden mee gedaan aan het welbegeerde x-factor, 3 meiden zitten daarvan samen in een band, de andere 2 zijn solo’s. Deze vijf meiden worden uitgenodigd door One Direction om met ze mee te gaan op een soort vakantie, in een afgelegen bos, niemand kent elkaar, hoe zal dit allemaal aflopen? Komen er juist liefdesrelaties, of meer haatrelaties?


    Boys:
    - Harry Edward Styles - 230710
    - Louis William Tomlinson - Dinaggo
    - Liam James Payne - Exposure
    - Zayn Jawaad Malik - Styles
    - Niall James Horan - xTomlinster

    Girls:
    3 voor de band, wel allemaal uit hetzelfde land natuurlijk:
    - Meara Abbey Jones - Mallory
    - Aroa Elisa Fisher - Lifeisajoke
    - Yaelle Aymée Parker - Arriver
    En 2 solo's, moeten verschillende landen zijn:
    - Olivia Grace Foster - Madhouse
    - Camil Ameleigh Aguann - Purrfect

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Madhouse en Dinaggo openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 11:00 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte en zucht en draaide de motor weer uit. 'Wat zijn we toch weer slim...' Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. 'Ik ga wel even proberen te bellen.' Ik viste mijn telefoon tevoorschijn en draaide Liam's nummer, maar na tien keer over te gaan werd er nog niet opgenomen. 'Geen gehoor, wie weet is hij wel druk bezig...' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. 'Zayn dan?' Ik beet op mijn lip, misschien was Zayn er allang. Je wist maar nooit hoe het met hem zat. 'Jij mag het doen.' Ik wierp mijn telefoon op Harry's schoot en wachtte geduldig af totdat hij Zayn zou gaan bellen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Waar zat Liam nu weer als je hem nodig had? Vast zo gefocust dat ie z'n telefoon niet hoorde gaan of zo. Toen Louis voorstelde om Zayn te proberen en z'n telefoon in mijn richting gooide, scrolde ik even later met tegenzin door z'n contactenlijst en drukte op Zayns nummer. Ook deze keer ging ie minstens tien keer af, maar er werd uiteindelijk toch opgenomen. Het was gelukkig Zayn, waar ik een heel gesprek mee voerde. Toen we uitgesproken waren, haakte ik in en wendde me tot Louis. "Hou je vast...Ik heb hel gewoon wakker gebeld. Hij was in slaap gesukkeld op de bank en werd wakker doordat ik hem belde. Hij weet ook niet waar het is." Ik zuchtte en liet m'n hoofd tegen de hoofdleuning rusten. "En nu?"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    Gefocust probeerde ik naar Harry en Zayn's gesprek te luisteren, maar na een paar seconde had ik er alweer genoeg van en wilden het liefst direct de auto al uit. Ik drukte de radio aan en neuriede met een willekeurig liedje mee, ik slaakte een, bijna, opgeluchte zucht, toen Harry klaar was met zijn telefoongesprek. Mijn ogen vergroten zich iets. 'Dat ga je niet menen toch? Dus dan ben je zo sloom nog niet...' Ik grinnikte en stak plagend mijn tong uit, waarna ik mijn telefoon weer in mijn broekzak stopte. Ik haalde mijn schouders op. 'Niall is onze enige hoop... Maar of hij zo snugger is om een reis voor te bereiden, ik heb geen idee. We kunnen het alleen altijd proberen en anders moeten we maar wat doelloos rondjes gaan rijden...' Oh, voor deze ene keer vond ik mezelf ontzettend stom. Als ik nou gewoon voor die reisinfo had gezorgd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "Ten eerste mister perfect, ik ben niet sloom. Ik ben gewoon niet gehaast." Nu stak ik m'n tong uit. "En ten tweede, waarvoor hebben wij eigenlijk een management? Die gasten richten gewoon niks uit en ze weten niet eens waar we heen moeten." Deze keer nam ik mijn telefoon uit mijn broekzak en toetste een nummer in, dat van het management. Ik begon een heel gesprek met ze te voeren, maar drukte uiteindelijk toch in. "Ze zeggen dat alle info gewoon in de brievenbus steekt," zuchtte ik. "Heb jij hem al leeg gemaakt?" Afwachtend keek ik Louis aan. Stel je voor dat alles er gewoon nog in lag, terwijl wij ons hier zorgen zaten te maken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    Gefrustreerd gooide ik mijn handen in de lucht. 'What ever, het komt op hetzelfde neer, Haz, dus doe nu net niet of je slimmer bent als mij, want dan ben je sowieso niet.' Ik duwde plagerig tegen zijn schouder aan, waarna ik mijn lippen tuitte en knikte. 'Ja, die gasten hebben het gewoon te druk met hun eigen leven... Terwijl ze zich zouden moeten bemoeien met dat van ons, voor deze ene keer vind het erg dat ze dat niet doen.' Harry pakte zijn telefoon erbij en hield een heel gesprek met het management, wat er niet heel "braaf" aan toe ging. Ik sloeg tegen mijn voorhoofd aan na zijn woorden en schudde mijn hoofd. 'Ik heb het eruit gehaald, ja, maar verder er niet doorheen gebladerd. Als het goed is ligt het ergens binnen op de tafel... En dat mag jij gaan halen.' Grijnzend gooide ik Harry de huis deur sleutels toe, waarna ik iets onderuit zakte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Jawaad Malik
    Ik liet me terug in de bank vallen nadat ik mijn mobiel weer neer had gelegd en wreef even met mijn duimen over mijn slaap. Om eerlijk te zijn had ik totaal geen zin in de geplande vakantie. Als het nou op een warm afgelegen stand zou zijn oke. Maar ergens in et bos met een paar mensen die ik niet kenden..
    Daarbij, beter waren die meisjes een beetje knap en was het weeën beetje lekker weer, anders was ik ook zo weer weg. Al moest ik er natuurlijk wel nog zien te raken. En dat ging een beetje moeilijk als je niet wist waar het was.
    Ik gaapte even voordat ik mezelf van de bank hees en waggelde naar de gang om mijn schoenen aan te trekken. Op de mat lag post en als het niet van het management was geweest had ik het laten liggen. Er zat een helle routebeschrijving in en meteen smste ik Louis de eindbestemming. De rest zochten ze zelf maar uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    Ik keek Louis met een grijnzende uitdrukking aan en antwoordde: "Eigenlijk is het jouw schuld, dus nu kan jij het doen. Ik wacht wel." Plots hoorde ik een zachte, amper te horen 'piep' en haalde m'n mobiel te voorschijn. Ik checkte hem, maar besefte dat ik geen nieuwe berichten had en stak hem terug weg. Daarna blikte ik naar Louis en zei:" Volgens mij heb je een bericht. Ofwel heb ik dat gedroomd." Ik keek hem afwachtend aan in de hoop dat ie in beweging zou schieten en of z'n mobiel zou nemen, of naar binnen zou lopen om de enveloppe te nemen. "Hup, we hebben niet de hele dag de tijd," maande ik hem aan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    Ik fronste mijn wenkbrauwen en haalde mijn telefoon uit mijn zak. Zayn. Ik opende het smsje en slaakte een kreetje om het vervolgens aan Harry te laten zien. 'Kijk! Het adres!' Gilde ik blij. 'Nu hoeven we beide niet meer naar binnen, je zet het gewoon in de tomtom.' Ik griste de huisdeursleutels uit zijn handen, smste Zayn snel een bedankje, om ze beide vervolgens in mijn broekzak op te bergen. 'Nu komen we misschien nog op tijd. Anders is het jou schuld...' Ik vond het gewoon leuk om hem er mee te plagen. 'Zet jij het even in de tomtom,' met puppyogen keek ik de jongere jongen aan en ik wist wel zeker dat hij het zou doen. Niemand kon mijn weerstaan namelijk. Kuch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    [Sorry dat ik nu pas reageer, ik was het vergeten dat je naar me was gekomen ;$]
    Elisa Fisher.

    Rustig uitpakken zat er niet in als je beste vriendin toekomt, had ik ondertussen al doorgekregen. Haar armen lagen om mijn hals heen waardoor ik mijn armen om haar heen sloeg.
    "Meara !" riep ik vrolijk. Ze was mijn beste vriend. En Yaelle ook hoor, geen verkeerde gedachten krijgen.
    "Het is best wel vreemd dat alle meisjes er al zijn en de jongens niet, of ligt dat aan mij ?" vroeg ik grijnzend toen ik haar had losgelaten. Ik liet me neervallen op bed maar stond dan weer op om me om te kleden. Het kon me niet schelen dat Meara hier was, ze was het gewend van me dat ik voor haar omkleedde. Trouwens, we deden niet anders. Opnieuw, geen verkeerde gedachten krijgen, oké ?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 17:00 ]

    [Wat heb ik gemist? Sorry, ik was dit rpg een beetje vergeten..]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    [Wat heb ik gemist? Sorry, ik was dit rpg een beetje vergeten..]


    [Niet veel. Iedereen is gewoon opweg naar het huis, of sommige zijn al aangekomen.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    Louis Tomlinson.
    Ik fronste mijn wenkbrauwen en haalde mijn telefoon uit mijn zak. Zayn. Ik opende het smsje en slaakte een kreetje om het vervolgens aan Harry te laten zien. 'Kijk! Het adres!' Gilde ik blij. 'Nu hoeven we beide niet meer naar binnen, je zet het gewoon in de tomtom.' Ik griste de huisdeursleutels uit zijn handen, smste Zayn snel een bedankje, om ze beide vervolgens in mijn broekzak op te bergen. 'Nu komen we misschien nog op tijd. Anders is het jou schuld...' Ik vond het gewoon leuk om hem er mee te plagen. 'Zet jij het even in de tomtom,' met puppyogen keek ik de jongere jongen aan en ik wist wel zeker dat hij het zou doen. Niemand kon mijn weerstaan namelijk. Kuch.


    Harry Edward Styles
    Ik slaakte een zucht van opluchting en bedankte Zayn in mijn gedachten. Nu hoefde ik niet meer naar binnen, en hoefde ik ook niet meer met Louis te discussiëren. Of dat dacht ik toch. "Het is evenveel jouw schuld hoor, want ook al was ik vroeger klaar geweest, dan nog hadden we het adres niet geweten. En nu heb ik het wel opgelost eigenlijk, door naar Zayn te bellen. Dus je moet me maar gaan bedanken." Grijnzend keek ik Louis aan en vervolgde: "En dat adres ga ik er nu alleen maar inzetten omdat je anders nog begint te huilen."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    Ik mompelde een geluidje en schudden mijn hoofd. 'Nee, want wie weet had ik dan wel in de post gekeken. Nu was ik te druk bezig om jou op tijd beneden te krijgen. Dus het blijft jou schuld. Maar toch bedankt, Hazza.' Grijnzend drukte ik mijn lippen nog een keer tegen zijn wang aan en slaakte een verontwaardigd geluidje na zijn andere woorden. 'Helemaal niet.' Expres perste ik wat tranen naar boven waarna ik hem opnieuw aankeek. 'Maar je weet maar nooit wat er kan gebeuren... Zet dat adres er nou maar gewoon in, dan kunnen we vertrekken.' Ik ging terug recht zitten, deed mijn gordel om, stak de sleulel in het concact, draaide 'm om en de auto begon te brommen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dinaggo -> DeGeneres]


    stay safe because I like being alive at the same time as you