• Vijf meiden hebben ongeveer een jaar geleden mee gedaan aan het welbegeerde x-factor, 3 meiden zitten daarvan samen in een band, de andere 2 zijn solo’s. Deze vijf meiden worden uitgenodigd door One Direction om met ze mee te gaan op een soort vakantie, in een afgelegen bos, niemand kent elkaar, hoe zal dit allemaal aflopen? Komen er juist liefdesrelaties, of meer haatrelaties?


    Boys:
    - Harry Edward Styles - 230710
    - Louis William Tomlinson - Dinaggo
    - Liam James Payne - Exposure
    - Zayn Jawaad Malik - Styles
    - Niall James Horan - xTomlinster

    Girls:
    3 voor de band, wel allemaal uit hetzelfde land natuurlijk:
    - Meara Abbey Jones - Mallory
    - Aroa Elisa Fisher - Lifeisajoke
    - Yaelle Aymée Parker - Arriver
    En 2 solo's, moeten verschillende landen zijn:
    - Olivia Grace Foster - Madhouse
    - Camil Ameleigh Aguann - Purrfect

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - OOC liefst met (), [], {}, etc.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen Madhouse en Dinaggo openen de nieuwe topics.
    - 16+ is toegestaan.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 11:00 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Camil Ameleigh Aguann

    'Pfoeh, wat een rotweer' merkte ik op, toen ik Aroa's hand schudde. 'Alstje, alstjeblieft. Wil je me alstjeblieft Ameleigh noemen. Ik vind Camil zo verschrikkelijk' zuchtte ik. 'In Spanje is het in de zomer boven de dertig graden. In de winter is het fris, om dan is het maar iets van zestien graden. Maar hier is het Noordpool weer' mompelde ik. Ik rilde even en stond ongeduldig. Om alvast een leuke sfeer aan te maken begon ik te zingen. 'I'm gonna live and live now. Get
    what I want, I know how. One roll for the whole shebang. One roll that bell will go clang.
    Eye on the target and wham! One shot, one gun shot and BAM! Hey Mister Arnstein, here I am' zong ik. Het was de Glee versie van Don't Rain On My Parade. Mijn favoriete liedje uit Funny Girl.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 9:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Grace Foster
    Na een lange reis kwam ik eindelijk aan op de plaats waar ik, volgens mijn tomtom, moest zijn. Snel stapte ik uit en strekte mijn benen. Zo'n lange reis had ik nog niet vaak meegemaakt. Mijn overvolle koffer haalde ik uit de kofferbak en ik sleepte hem met me mee. De taxi, die me vanaf het vliegveld hierheen had gebracht reed weer weg en toen stond ik in een bos. Gelukkig zag ik al een paar andere meiden staan, wat betekende dat ik niet de eerste was. Ik had er echt een hekel aan om als eerste te zijn, want dan stond je daar ongeduldig en vol zenuwen te wachten, totdat de anderen ook eindelijk aan zouden komen. Één van de meiden zong een lied en ik herkende het. Ze zong: Don't rain on my parade. Heel stil begon ik mee te neuriën en toen ze stopte met zingen, stak ik mijn hand uit om mezelf voor te stellen. 'Hi, ik ben Olivia Grace Foster, maar je mag me Olivia of Liv noemen.'

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 9:27 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Camil Ameleigh Aguann

    'Hoi! Ik heet Camil Ameleigh Aguann. Wil ook jij me Ameleigh noemen? Camil vind ik zoveel op kameel lijken, en dat vind ik zielig voor die beesten' ratelde ik door. Een zucht verliet mijn mond. 'Kom ook onder de paraplu!' glimlachte ik vrolijk en ik trok Olivia eronder. 'Zeg, ben jij niet ook zo'n meisje dat solo is? Jeey! Eindelijk iemand. Godzijdank, ik voel me zo alleen bij die bands' Ineens besefte ik wat ik gezegd had, en bloosde. 'Sorry. Ik zal niet meer praten' knikte ik met een beteuterd gezicht. Maar ik had niks gezegd over vragen stellen. Uiteindelijk pakte ik het sigarettendoosje uit mijn tas en pakte er één uit. Snel stak ik hem aan en keek de anderen aan. 'Jullie er ook één?' vroeg ik met een schuin hoofd en een glimlach.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Grace Foster
    Camil of Ameleigh stelde haarzelf aan me voor en ik merkte meteen dat ze erg vrolijk was. Ze trok me onder de paraplu en eindelijk voelde ik niet meer allemaal druppen regen op mijn hoofd landen. 'Zeg, ben jij niet ook zo'n meisje dat solo is? Jeey! Eindelijk iemand. Godzijdank, ik voel me zo alleen bij die bands,' zei ze.
    'Waarom voel je je alleen bij bands? Ik heb dat ook wel eens. Dan heb ik het idee dat die band het heel goed met elkaar kan vinden en dat ik dan het zoveelste wiel aan de wagen ben,' vertelde ik haar.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Louis Tomlinson.
    Gelukkig verscheen Harry bijna direct na mij in de auto. Ik grinnikte toen ik zijn pruillipje zag en knikte. 'Natuurlijk vergeef ik het je, Hazza. Maar dat is alleen omdat jij het bent.' Ook bij hem drukte ik een kusje op zijn wang, voordat ik goed recht ging zitten en de gordel om deed. Vervolgens stak ik de sleutel in het concact en draaide 'm om, de motor begon te brommen en we konden weg. 'Haz, waar moeten we heen?' Ik had me niet helemaal voorbereid op de reis, eigenlijk gewoon helemaal niet, dus ik hoopte dat Harry het had gedaan, anders hadden we nog een ander klein probleempje...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Camil Ameleigh Aguann

    Ondertussen lachte ik en nam ik een trekje van mijn sigaret. 'Jij begrijpt me tenminste' grinnikte ik. Vragend stak ik het pakje sigaretten naar Olivia uit. 'Ook?' vroeg ik met een grote glimlach. Roken was een slechte eigenschap van me. Maar van mijn vrienden moest ik letterlijk alles over One Direction aanhoren, zo had ik dus ook aangehoord dat ene Zayn Malik ook rookte. Nu was ik gelukkig niet de enige. 'Of rook je niet?' vroeg ik zacht en ik zuchtte. 'Dat heb ik altijd. Wil je het anders proberen?' vroeg ik met een onschuldig glimlachje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Grace Foster
    Ameleigh stak haar pakje sigaretten naar me uit, maar ik rookte niet en was het ook niet van plan om te gaan doen. 'Nee, ik rook niet en ik wil het eigenlijk ook niet proberen,' antwoordde ik. Nu hopen dat ze niet boos werd, want ik hield niet van boze mensen. Ik wilde gewoon niet roken en als ik iets niet wilde, dan deed ik het ook niet. Zeker mijn longen verpesten met zo'n sigaret en dan niet meer kunnen zingen. Daar zat ik op mijn leeftijd echt nog niet op te wachten.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Camil Ameleigh Aguann

    'Nou sorry, hoor. Ik bedoel het ook goed. Hoef je niet zo arrogant te zijn' mompelde ik en ik fronste. 'Mensen worden steeds gemener in het buitenland. Nu het in Griekenland aan de hand is, willen mensen waarschijnlijk meedoen met de rebellen' zuchtte ik. Ineens kreeg ik een idee. 'Oh! Natuurlijk!' Eigenlijk schaamde ik me dood hier. Iedereen had een mooi Brits accent en wat had ik? Een Spaans accent. Mompelend zocht ik in mijn tas en haalde er een sleutel uit. 'Deze heb ik gekregen' glimlachte ik. Ondertussen had ik de peuk op de grond gegooit en erop getrapt zodat ie uit ging. Daarna maakte ik de deur open en grinnikte. 'Was het even vergeten' lachte ik en ik gooide de deur open, waarna ik gelijk naar boven stormde en een eigen slaapkamer koos. De grootste. Snel pakte ik alles uit zodat niemand het meer in kon pikken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Grace Foster
    'Ik kom uit Griekenland,' deelde ik mee na de reactie van Ameleigh. Plotseling haalde ze een sleutel uit haar zak en dit bleek de sleutel te zijn van het huis. Ze stormde naar boven en ook ik liep vervolgens de trap maar op. Ameleigh sloot haarzelf op in één van de kamers en ook ik koos een kamer. Eenpersoons. Zodat er niet nog iemand bij me in de kamer zou komen, want ik vond het nogal moeilijk om een kamer te delen. Vooral omdat je dan voortdurend met een onbekend iemand opgesloten zat en misschien klikte het wel helemaal niet. Je wist het maar nooit. Misschien werd je wel opgesloten met eerste de beste bitch. Sowieso zou het in dit gezelschap moeilijk worden, want de andere solo was al boos op me, dat had ik alweer mooi voor elkaar gekregen en er waren nog twee bands, maar daar kom je ook moeilijk tussen en als ze je al mogen, drijf je hun groep waarschijnlijk uit elkaar. Ik wist nu al dat dit een hele lange vakantie ging worden, waarin ik het waarschijnlijk erg moeilijk zou gaan krijgen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    [ Puding]


    •*• Lululu •*•

    Meara Abbey Jones
    Vrolijk zong ik met de muziek mee, die mijn radio weergaf. Ik kende het liedje niet, maar dat maakte mij niet uit. Ik zong vrolijk de melodie mee en verzon de tekst erbij. Het regende, zoals altijd in Londen. Mijn tomtom af aan dat het nog vijf minuten rijden was, ik zou precies op tijd komen zoals altijd. De omgeving om veranderde, de drukke weg verdween en in de plaats reed ik een bos in. Ik zag in de verte een groot landhuis liggen en reed daar naartoe. Het zag er uit als een prachtig klassiek huis. Ik parkeerde mijn auto, pakte de weekendtas van de passagierstoel en rende de regen in. Ik snelde naar de deur die gelukkig al open was. Ik opende de deur en keek om me heen. Het was een prachtig huis, er ging een grote trap naar boven."Aroa,Yaelle, is daar iemand?" riep ik zachtjes. Ik hoopte dat ze er al waren. Ik was erg verlegen en durfde dan ook niet snel op mensen af te stappen. Aroa en Yaelle hadden me dan ook over gehaald om auditie te doen bij xfactor, zonder hen was ik nooit geworden zoals ik nu ben.


    •*• Lululu •*•

    Camil Ameleigh Aguann

    Ik pakte alles uit en zette alles neer. Oh god. Maar één badkamer. Snel pakte ik een jurkje, hoed en laarzen. 'IK EERST!' gilde ik en ik rende naar de badkamer, deed hem opslot en zuchtte. 'Heerlijk' grijnsde ik. Snel zette ik mijn toilettas neer en deed mijn Dr. Martens uit. Snel deed ik mijn andere kleren ook uit en hees me in een nieuwe outfit. Daarna zette ik nog even wat spullen neer en nam mijn oude kleren en schoenen weer mee naar mijn kamer. Daar vouwde ik ze netjes op en legde ze op mijn bed, om vervolgens terug naar de woonkamer te lopen en vrolijk op de bank te gaan zitten. 'Dit gaat een lange vakantie worden' zuchtte ik. Ik zag nog een meisje en zwaaide. 'Hallo! Ik ben Camil Ameleigh Aguann! Net zoals de anderen, noem me alstjeblieft Ameleigh' smeekte ik.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 11:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Meara Abbey Jones
    Al gauw kwam ik een meisje tegen die al zwaaiend me tege moet kwam." Hallo! Ik ben Camil Ameleigh Aguann! net zoals de anderen, noem je alsjebliefd Ameleigh," riep het vrolijke meisje naar mij toe. " Hoi," lachte ik haar vriendelijk toe. " Ik ben Meara Abbey Jones, waar kom jij vandaan?" vroeg ik nieuwsgierig." Heb jij toevallig Aroa of Yaelle gezien?" vroeg ik daarna aan Aneleigh. Ze leek me wel aardig, hooguit een beetje druk. Ik liet mijn weekendtas even op de grond rusten, ik zal hem zo wel naar boven brengen.


    •*• Lululu •*•

    Camil Ameleigh Aguann

    'Uhh.. Die Aroa zit boven en Yaelle ken ik niet' mompelde ik. 'Ik kom uit Spanje. Is het hier altijd zo'n saai weer? Het is echt koud! En dan noem je het hier zomer?' vroeg ik lachend. 'Es como es. Y que nadie puede cambiar. Ni Dios' grijnsde ik naar Meara. 'Het is wat het is. En niemand kan dat veranderen. Zelfs God niet' vertaalde ik het. Vrolijk begon ik te zingen, maakte niets uit of iemand het kon horen. Ik was niet voor niks een zangeres. 'Pretty, pretty please, don't you ever, ever feel. Like you're less than fucking perfect. Pretty, pretty please, if you ever, ever feel. Like you're nothing, you're fucking perfect to me' Ik zong expres het midden stukje. Dat was het mooiste. 'The whole world's scared, so I swallow the fear. The only thing I should be drinking is an ice cold beer. So cool in line and we try try try but we try too hard. And it's a waste of my time. Done looking for the critics, cause they're everywhere. They don't like my jeans, they don't get my hair. Exchange ourselves and we do it all the time. Why do we do that, why do I do that? Why do i do that?' zong ik. 'Oh. Sorry. Ik zing meestal' giechelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik heb een feest vandaag, dus ik weet niet wanneer ik zal reageren ;s]