• Hée,

    Ik zoek een paar namen voor het verhaal dat ik ga herschrijven. Mijn hoofdpersonage blijft Charlotte Defont, haar zus blijft ook Fleur Defont, maar ik zou nu nog een naam voor haar moeder en haar vader. De achternaam van de vader is dus ook Defont, dus de nieuwe voornaam moet er een beetje bijpassen. De voornaam en achternaam van de moeder, mag je helemaal zelf kiezen, maar ze moeten Frans zijn. Ze komen oorspronkelijk uit Frankrijk, dus een heel erg Nederlandse naam zal er niet zo goed bijpassen ;D Ook de voornaam van de vader moet Frans zijn.
    Als je nog andere leuke namen hebt, niet voor de moeder of de vader, mag je die hier ook altijd neerzetten. Misschien kom ik dan nog op nieuwe ideetjes. (:

    Ik hoop dat jullie me willen helpen.

    Groetjes! xx


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    François Defont
    Victor Defont

    Josephine Defont
    Marie Defont

    Deze namen hoor ik best wel vaak in het frans.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    voor de vader ; Alain, Alexis, André, Axel, Christian, Christophe, Henri, Pascal
    voor de moeder ; Adrienne, Aimée, Antoinette, Claire, Esmée, Madeleine, Marie-Claire
    en achternaam ; Blanc, Mazier, Leboutet

    hoop dat je er iets aan hebt (:


    To love is to destroy.

    Hmm.. ja, Alain Defont en Claire Mazier zeggen me wel iets. Dank je wel! Ik had nooit gedacht dat ik er al zo snel ging vinden ;D


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    alsjeblieft hoor! (:


    To love is to destroy.

    Marcel?
    Jean Paul?


    Shit happens but pee happens a lot more.